quote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef rowan634 het volgende:
cemal kwam er op de middelbare school pas achetr dat hij turks was
daarvoor heeft ie jarenlang turken uitgejouwd
Jezus, wat slechtquote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zulke grote gastendoekjes hebben ze niet, en badlaken is net iets te groot
.. haar kont omhoog.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stel je voor dat Bo daar had gelegen.![]()
Angstvallig haar beha aanhouden anders rollen haar tieten van de massagetafel.
Promotie.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij heeft 9 dagen op de huishoudbeurs gestaan nou dat is gekker
Dit is een sensuele massage.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat hoort zo bij een professional. Dit is geen masseur maar een gigolo.
OMG.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef rowan634 het volgende:
Ik ben een vrouw. geen kerel. Zo praat je maar tegen je vriendjesquote:Op donderdag 12 april 2018 21:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Kerel, welke planeet kom jij vandaan.............
meen je nietquote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef rowan634 het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:56 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. geen kerel. Zo praat je maar tegen je vriendjes
QFTWquote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef rowan634 het volgende:
Als Beau daar had gelegen, dan was de cos te kleinquote:Op donderdag 12 april 2018 21:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stel je voor dat Bo daar had gelegen.![]()
Angstvallig haar beha aanhouden anders rollen haar tieten van de massagetafel.
En Linda geniet er van zo te zienquote:Op donderdag 12 april 2018 21:56 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Dit is een sensuele massage.
Nog beter is het om naakt te zijn, maar dat mag niet.
Jah, het is echt wel een lekker ding die gigoloquote:Op donderdag 12 april 2018 21:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Zonder de camera's waren ze allang van bil gegaan............
Als vrouw moet dat wel willen he?quote:Op donderdag 12 april 2018 21:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Heerlijk toch?quote:Op donderdag 12 april 2018 21:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]beschaafde kerel. Die laat je aan je zitten.
Dit is niet sensueel, dit is ontspanningsmassage. Hoewel je dat net zo sensueel kunt maken als je wilt.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:56 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Dit is een sensuele massage.
Nog beter is het om naakt te zijn, maar dat mag niet.
Geef het dan aan bij je personalia........Bij jou staat er geen man ofwel geen vrouw bij.....quote:Op donderdag 12 april 2018 21:56 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. geen kerel. Zo praat je maar tegen je vriendjes
Ik vraag me dan meer af wat zijn moeder hem al die tijd verteld heeft.quote:
Meldt!quote:Op donderdag 12 april 2018 21:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als vrouw moet dat wel willen he?
zijn moeder had het nooit verteldquote:
Jup, en geen millimeter verderquote:Op donderdag 12 april 2018 21:57 schreef Copycat het volgende:
Dus Linda heeft uiteindelijk een ontspannende massage van twee uur?
Ja en gezellig kletsenquote:Op donderdag 12 april 2018 21:57 schreef Copycat het volgende:
Dat weet jij niet en dat weet ik niet.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:56 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zijn moeder had het nooit verteld
en hij is natuurlijk gewoon in een wit gezin opgegroeid
Ontspannend en opwindend denk ik zoquote:Op donderdag 12 april 2018 21:57 schreef Copycat het volgende:
Die is een tease en wil geld van die kerel i.p.v. betalen.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Als Beau daar had gelegen, dan was de cos te klein
Hahaha, deugniet!!!quote:
En waarom niet? Tis toch haar prijs. Bas wilde haar voor gek zetten en zij laat dat niet toe.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:56 schreef utopia2.0 het volgende:
How how.................quote:Op donderdag 12 april 2018 21:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, het is echt wel een lekker ding die gigolo
Waarom zou een man George Clooney lover hetenquote:Op donderdag 12 april 2018 21:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geef het dan aan bij je personalia........Bij jou staat er geen man ofwel geen vrouw bij.....Maar sorry hoor dame......
Ik vind het ook niet zo raar. Ligt puur aan zijn moeder.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zijn moeder had het nooit verteld
en hij is natuurlijk gewoon in een wit gezin opgegroeid
Ik denk dat Linda daar wel voor in zou zijn nu...............Aanname weet ik...........quote:Op donderdag 12 april 2018 21:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als vrouw moet dat wel willen he?
Waarom zou een homo gigolo voor vrouwen worden.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Waarom zou een man George Clooney lover heten
en een geirriteerde huid na al die olie en wrijvenquote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ontspannend en opwindend denk ik zo
Het is van die moeder vrij debiel wel ja, Cemal? Ja? je bent een Turkquote:Op donderdag 12 april 2018 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo raar. Ligt puur aan zijn moeder.
Maar wel ironisch dat hij eerder turken uitschold.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo raar. Ligt puur aan zijn moeder.
En ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat weet jij niet en dat weet ik niet.
Als ik zo'n hoertje thuis zou krijgen had ik haar al de deur gestuurdquote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef sjampoeh het volgende:
die vent lult ook 5 kwartier in een uur zeg .. pf
Bedoel het ook positief hoor...........quote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En waarom niet? Tis toch haar prijs. Bas wilde haar voor gek zetten en zij laat dat niet toe.
Nou, denk dat heleboel mannen hem ook wel zien zitten.....quote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 12 april 2018 21:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar wel ironisch dat hij eerder turken uitschold.
Zou kunnen, want ze kletsen leuk en ze is een beetje opgewarmd, maar ik weet het niet.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Linda daar wel voor in zou zijn nu...............Aanname weet ik...........
Een man die van mannen houd?..................quote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Ja en vrouwen dronken voeren en meeslepen hij heeft zat verteldquote:Op donderdag 12 april 2018 22:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja
cemal was een kutkind vroeger, veel pesten en vechten
en zijn broers zijn ook best asociaal..
Nee joh dat jaloerse ding is te nieuwsgierig..Wat had ze graag daar op die tafel liggen te glijenquote:
Ja, op een bed is het onhandiger masseren.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:00 schreef mevrouwdebok het volgende:
zo kan je er wel makkelijker bij tuulk zegt ie
Ze gaf toch het antwoord zelf al, dat ze buiten ook nog verder moet. Ze wil niet dat anderen het zien, dus..quote:Op donderdag 12 april 2018 21:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat weet jij niet en dat weet ik niet.
Bahquote:Op donderdag 12 april 2018 22:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een man die van mannen houd?..................
hij heeft het zwaar gehad als kindquote:Op donderdag 12 april 2018 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en vrouwen dronken voeren en meeslepen hij heeft zat verteld
Op Romy na dan maar okquote:Op donderdag 12 april 2018 22:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij heeft het zwaar gehad als kind
zijn moeder liet hem vaak in de steek
heftig wat zijn vrienden toen allemaal vertelden
gelukkig is het wel met hem goed gekomen
Dankzij Utopia.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja
cemal was een kutkind vroeger, veel pesten en vechten
en zijn broers zijn ook best asociaal..
en zie hem nu
Hij past zich aan aan zijn klant. Goede gigolo.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik zo'n hoertje thuis zou krijgen had ik haar al de deur gestuurd
quote:
Yep, dan zegt ze 'ik ben precies hetzelfde, heb ik ook, ja, echt'.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:03 schreef yaello het volgende:
Billy: vanmiddag zei ik dat Romy en ik zoveel op elkaar lijken dat ik ook verliefd ben op Cemal.
Haha Rienk vanmiddag nog tegen Romy over het feit dat Billy altijd iedereen nadoet en dan zegt dat ze op iedereen lijkt. Hoop dat Romy even terugdenkt aan dat moment.
Dan zit Ut0 2.0 fout met zijn aanname.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:01 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ze gaf toch het antwoord zelf al, dat ze buiten ook nog verder moet. Ze wil niet dat anderen het zien, dus..
Je zou er maar mee bevriend zijn.....afschuwelijk........quote:Op donderdag 12 april 2018 22:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Brrrrr moet er niet aan denken
quote:Op donderdag 12 april 2018 22:04 schreef Gooddeal het volgende:
Wat een heerlijke lange massage.
Ik ga die gast ook eens bellen denk ik.
met dat geheugen van Romy???? Optimistquote:Op donderdag 12 april 2018 22:03 schreef yaello het volgende:
Billy: vanmiddag zei ik dat Romy en ik zoveel op elkaar lijken dat ik ook verliefd ben op Cemal.
Haha Rienk vanmiddag nog tegen Romy over het feit dat Billy altijd iedereen nadoet en dan zegt dat ze op iedereen lijkt. Hoop dat Romy even terugdenkt aan dat moment.
Dan mag Romy wel oppassen. Billy heeft er geen moeite mee om de vriendjes van vriendinnen te pakken. Vraag maar aan Lot.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:03 schreef yaello het volgende:
470 euries voor 2 uren.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:04 schreef Gooddeal het volgende:
En Billy gelijk reageren: Ja ik ook van de weekquote:Op donderdag 12 april 2018 22:04 schreef Hagenesie het volgende:
Romy vertelde vanmorgen dat ze gedroomd had. Ze had sex gehad met Mehmet.
Nee hoor, want ze vind dit erg leuk, jij dacht van niet..............quote:Op donderdag 12 april 2018 22:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan zit Ut0 2.0 fout met zijn aanname.
'Wat je zegt ben je zelf'quote:Op donderdag 12 april 2018 21:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar wel ironisch dat hij eerder turken uitschold.
Ik vond het niet leuk, ik kan niet in Linda's hoofd kijken.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor, want ze vind dit erg leuk, jij dacht van niet..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |