quote:
Yep, dan zegt ze 'ik ben precies hetzelfde, heb ik ook, ja, echt'.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:03 schreef yaello het volgende:
Billy: vanmiddag zei ik dat Romy en ik zoveel op elkaar lijken dat ik ook verliefd ben op Cemal.
Haha Rienk vanmiddag nog tegen Romy over het feit dat Billy altijd iedereen nadoet en dan zegt dat ze op iedereen lijkt. Hoop dat Romy even terugdenkt aan dat moment.
Dan zit Ut0 2.0 fout met zijn aanname.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:01 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ze gaf toch het antwoord zelf al, dat ze buiten ook nog verder moet. Ze wil niet dat anderen het zien, dus..
Je zou er maar mee bevriend zijn.....afschuwelijk........quote:Op donderdag 12 april 2018 22:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Brrrrr moet er niet aan denken
quote:Op donderdag 12 april 2018 22:04 schreef Gooddeal het volgende:
Wat een heerlijke lange massage.
Ik ga die gast ook eens bellen denk ik.
met dat geheugen van Romy???? Optimistquote:Op donderdag 12 april 2018 22:03 schreef yaello het volgende:
Billy: vanmiddag zei ik dat Romy en ik zoveel op elkaar lijken dat ik ook verliefd ben op Cemal.
Haha Rienk vanmiddag nog tegen Romy over het feit dat Billy altijd iedereen nadoet en dan zegt dat ze op iedereen lijkt. Hoop dat Romy even terugdenkt aan dat moment.
Dan mag Romy wel oppassen. Billy heeft er geen moeite mee om de vriendjes van vriendinnen te pakken. Vraag maar aan Lot.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:03 schreef yaello het volgende:
470 euries voor 2 uren.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:04 schreef Gooddeal het volgende:
En Billy gelijk reageren: Ja ik ook van de weekquote:Op donderdag 12 april 2018 22:04 schreef Hagenesie het volgende:
Romy vertelde vanmorgen dat ze gedroomd had. Ze had sex gehad met Mehmet.
Nee hoor, want ze vind dit erg leuk, jij dacht van niet..............quote:Op donderdag 12 april 2018 22:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan zit Ut0 2.0 fout met zijn aanname.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |