Nou, ik geef het je te doen.. Je urenlang laten masseren door zo'n lekker ding en dan niets voelen?quote:
Dit ziet er toch eigenlijk heel stom uit?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2018 22:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, ik geef het je te doen.. Je urenlang laten masseren door zo'n lekker ding en dan niets voelen?
Zoiets zou zelfs mijn verschrompelde eierstokken tot leven wekken
[..]
Nou, ik geef het je te doen.. Je urenlang laten masseren door zo'n lekker ding en dan niets voelen?
Nee, want ik heb een heel leuk leven. Ik ben op niemand jaloers.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken dan............
😂quote:Op donderdag 12 april 2018 22:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Het zijn net COSsers.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:12 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Dit ziet er toch eigenlijk heel stom uit?
Hele parade komt kijken na een hele ontspannen sessie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Whahahaha daar ging m'n colaquote:Op donderdag 12 april 2018 22:12 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
en ook nog: tof dat je wilde komen. Ze moest eens weten wat dat gekost heeft. Een paar spuitjes botox hahahahaquote:Op donderdag 12 april 2018 22:12 schreef chufi het volgende:
Billy ja echt leuk ja leuk.. echt heel leuk
Nick Hazebroek lees je mee! 3 stemmen op Romy aubquote:Op donderdag 12 april 2018 22:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
Romy : dit is tenminste echt een kerel
quote:Op donderdag 12 april 2018 22:13 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een heel leuk leven. Ik ben op niemand jaloers.![]()
Nick, broer van Cemal, luister je mee?quote:Op donderdag 12 april 2018 22:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
Romy : dit is tenminste echt een kerel
Whahahahaquote:Op donderdag 12 april 2018 22:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh je was me voorquote:Op donderdag 12 april 2018 22:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nick Hazebroek lees je mee! 3 stemmen op Romy aub
het zal me niks verbazen als romy een paar stemmen krijgt van de ouders van de twinsquote:Op donderdag 12 april 2018 22:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat loopt zeker lekker.quote:
oh wat erg en grof dit voor cemalquote:Op donderdag 12 april 2018 22:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2018 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het zijn net COSsers.Poezel, geloof me, er was niks seksueels of smerigs aan. Keer een hand onder het randje van de slip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja viel weer tegen...quote:Op donderdag 12 april 2018 22:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Poezel, geloof me, er was niks seksueels of smerigs aan. Keer een hand onder het randje van de slip.
Hij bedoelt 50 tinten grijs?quote:Op donderdag 12 april 2018 22:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
Kemmel : MR.Grey , die film is de shit !
Nee viel 100% mee. Ze dikt het nu een beetje aan voor de rest.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Poezel, geloof me, er was niks seksueels of smerigs aan. Keer een hand onder het randje van de slip.
Natuurlijk geloof ik jou. Zie niks wat niet door de beugel kan in caps of gifjes.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |