SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
En bedankt Rienkquote:Op donderdag 12 april 2018 12:35 schreef Soulraven het volgende:
Die motherfucker Rienk beweerd gewoon dat kanker tussen je oren zit.
natuurlijk en dat aseksueel dat woord had ze niet goed ze bedoelde asociaalquote:Op donderdag 12 april 2018 12:34 schreef yaello het volgende:
[..]
Ze is aseksueel geworden toch? Oh nee wacht, dat was natuurlijk alleen omdat niemand haar meer wilde neuken, een gigolo neukt natuurlijk iedereen.
Ik lurk mee, maar die idioot moet toch opgenomen worden............Die idioot is net zo gek als Jomanda.............quote:Op donderdag 12 april 2018 12:35 schreef Soulraven het volgende:
Als hij dat tegen mij had gezegd had hij een klap kunnen krijgen.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik lurk mee, maar die idioot moet toch opgenomen worden............Die idioot is net zo gek als Jomanda.............
quote:Op donderdag 12 april 2018 12:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Bea met een u gaar een ghost doen. Of kan ze de r nu wel uitspreken?
Ja, nadat het van Madi overstapte naar Bo......quote:Op donderdag 12 april 2018 12:38 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk gooien ze er de verliefde Rienk verhaallijn in speciaal voor Geile Boooooo![]()
![]()
Ze flirt met hem volgens Rienkquote:Op donderdag 12 april 2018 12:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, nadat het van Madi overstapte naar Bo......
Dat was echt beschamend. De jaloezie spatte er vanafquote:Op donderdag 12 april 2018 12:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
Billy haar roast over Britt was ook zo grappig.Not.
Mooie rondingen mooi van binnen en buitenquote:Op donderdag 12 april 2018 12:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze flirt met hem volgens Rienk![]()
Rienk vindt haar een ontzettend knappe vrouw![]()
![]()
![]()
Beschamend is het juiste woord.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:43 schreef yaello het volgende:
[..]
Dat was echt beschamend. De jaloezie spatte er vanaf
Laat gaan Fritsie, mij raakt hij daar niet meer.quote:
Onzequote:Op donderdag 12 april 2018 12:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou dan zal je het Fok forum wel extreem grappig vinden Bats, wij maken 24hr per dag grappen over je
quote:Op donderdag 12 april 2018 12:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als hij dat tegen mij had gezegd had hij een klap kunnen krijgen.
Raar he, heb zelf kanker gehad maar het raakt me helemaal niet als hij dit zegtquote:Op donderdag 12 april 2018 12:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ben niet snel kwaad of boos,maar dit zeggen over kanker gaat over elke grens heen.![]()
![]()
We weten wie het zegt FF.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ben niet snel kwaad of boos,maar dit zeggen over kanker gaat over elke grens heen.![]()
![]()
En de twins???quote:Op donderdag 12 april 2018 12:45 schreef Rhosyn het volgende:
2 teams...
Bas, Billy, Baldr, Cemal, Beau
Romy, Mehmet, Ivan, Rienk, Linda
Die is op elke vrouw jaloers.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:43 schreef yaello het volgende:
[..]
Dat was echt beschamend. De jaloezie spatte er vanaf
En maar blijven verkondigen dat ze niet jaloers is aangelegd. En dan komt weer het eeuwen oude verhaal dat ze wel eens een open relatie heeft gehad waarbij ze zelf wel trouw was, maar d'r vent alles mocht doen.quote:
Noem haar aub geen vlinder!quote:Op donderdag 12 april 2018 12:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Onze [ afbeelding ]
We raken nooit over haar uitgepraat
quote:Op donderdag 12 april 2018 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar he, heb zelf kanker gehad maar het raakt me helemaal niet als hij dit zegt
Die vent weet niet beter.
Laat je niet klein krijgen door die gek
En toch raakt het me keihard.Wie is hij om zulke uitspraken te doen?quote:
Al gezien dat ze aan elkaar vast zitten?quote:Op donderdag 12 april 2018 12:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die Roasten zichzelf dagelijks al met hun outfit's
Je zou hem de hersenen uit zijn kop slaan............Fritsiequote:
Dat vind ik dan héél erg sterk en verstandig van je Dot, ik word er nog steeds heel boos over.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar he, heb zelf kanker gehad maar het raakt me helemaal niet als hij dit zegt
Die vent weet niet beter.
Laat je niet klein krijgen door die gek
Het vreselijke enge aan hem is dat hij nog kans denkt te maken ook.....en zo niet, tja dat kunnen we zien hoe hij over Nicoline denkt.....quote:Op donderdag 12 april 2018 12:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze flirt met hem volgens Rienk![]()
Rienk vindt haar een ontzettend knappe vrouw![]()
![]()
![]()
Denk dat je dan 'n lege eierdop in slaatquote:Op donderdag 12 april 2018 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je zou hem de hersenen uit zijn kop slaan............Fritsie
Ik blijf deze lui toch echt aanspreken op hun taalgebruik en kwetsende woorden. Maak het erg veel mee.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je iedereen aan moet pakken die domme dingen over ziekten zeggen, kan je de hele dag wel mensen in mekaar gaan meppen.
Nee hoor. Hij heeft er al met Beau over gesproken en hij weet dat hij geen kans maakt...quote:Op donderdag 12 april 2018 12:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het vreselijke enge aan hem is dat hij nog kans denkt te maken ook.....en zo niet, tja dat kunnen we zien hoe hij over Nicoline denkt.....
Mensen die zo denken en het ook nog uitkramen zijn een gevaar voor de samenleving.......Zie Sylvia Millecam.............quote:Op donderdag 12 april 2018 12:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk dat je dan 'n lege eierdop in slaat
Ik zou ook niet meedoen als de familie maandag moet stemmenquote:Op donderdag 12 april 2018 12:50 schreef freaky40 het volgende:
De Twins doen niet mee omdat ze niet grappig zijn.
Ze kan het liegen niet laten.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:48 schreef yaello het volgende:
[..]
En maar blijven verkondigen dat ze niet jaloers is aangelegd. En dan komt weer het eeuwen oude verhaal dat ze wel eens een open relatie heeft gehad waarbij ze zelf wel trouw was, maar d'r vent alles mocht doen.
Ik walg van die twee wijfen.............quote:Op donderdag 12 april 2018 12:50 schreef freaky40 het volgende:
De Twins doen niet mee omdat ze niet grappig zijn.
Dat is niemand waard die zo dom uit de hoek kan komen.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik zit hier gvd bijna te janken om die sukkel.
Te dom om te poepen, dat zei mijn moeder altijd.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
En toch raakt het me keihard.Wie is hij om zulke uitspraken te doen?
Dat zitten ze al vanaf dag 1.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Al gezien dat ze aan elkaar vast zitten?
Ik vind het ziekelijk...........quote:Op donderdag 12 april 2018 12:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zitten ze al vanaf dag 1.![]()
Ben er ook 1 van een tweeling maar vind hun gedrag buiten alle proporties.
Wij zijn er voor je FF.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
Denk maar ff aan Frozen...... Let It Gooooo!!!quote:Op donderdag 12 april 2018 12:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
Stille moordenaars zijn het.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mensen die zo denken en het ook nog uitkramen zijn een gevaar voor de samenleving.......Zie Sylvia Millecam.............
En toch.......is dit anders........quote:Op donderdag 12 april 2018 12:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je iedereen aan moet pakken die domme dingen over ziekten zeggen, kan je de hele dag wel mensen in mekaar gaan meppen.
Ja arme Sylquote:Op donderdag 12 april 2018 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mensen die zo denken en het ook nog uitkramen zijn een gevaar voor de samenleving.......Zie Sylvia Millecam.............
Zijn nog kinderen U2.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik walg van die twee wijfen.............
Is ook niet gezond hoor.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het ziekelijk...........
Het haalt bij mij het bloed onder mijn nagels vandaan en dat dit ook nog goed gesproken word door de febo...............Mag lijen dat die Rienk het een keer zelf krijgt........Kijken of hij dan nog steeds denkt of het tussen de oren zit...........Wat een staatsmongool........quote:
Maar eerst ff zorgen dat die miskieper over de poort getrapt wordtquote:Op donderdag 12 april 2018 12:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Als ik nu daar inwoner was geweest had ik een academie gedaan van het KWF ,Kikka en Pink Ribbon.
Dat zou die dwaas leren met zijn grote bek.
Hoop dat je er kunt komen dan kun je dat alsnog doen.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Als ik nu daar inwoner was geweest had ik een academie gedaan van het KWF ,Kikka en Pink Ribbon.
Dat zou die dwaas leren met zijn grote bek.
Denk aan je onderschriftquote:Op donderdag 12 april 2018 12:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
En las hier net dat ze zich afvroeg of hij verliefd op haar was.....?quote:Op donderdag 12 april 2018 12:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij heeft er al met Beau over gesproken en hij weet dat hij geen kans maakt...
Denk dat er best wel mensen zijn die hebben gemaild en anders is de hekel die de meesten aan hem hebben alleen maar groter aan het worden.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het haalt bij mij het bloed onder mijn nagels vandaan en dat dit ook nog goed gesproken word door de febo...............Mag lijen dat die Rienk het een keer zelf krijgt........Kijken of hij dan nog steeds denkt of het tussen de oren zit...........Wat een staatsmongool........
quote:Op donderdag 12 april 2018 13:03 schreef Chea49 het volgende:
Vind het overigens ook behoorlijk kwetsend zoals die zotte tweeling nu bezig zijn. Je zult maar een siamese tweeling ter wereld brengen. Valt echt niet mee te spotten.
Spaar me zeg.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:04 schreef espri het volgende:
Rienk is vorig jaar gedoopt en is nu lid van een kerk, hij wil nu zn eigen voorganger uitnodigen.
Zo begreep ik het ookquote:Op donderdag 12 april 2018 12:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
En las hier net dat ze zich afvroeg of hij verliefd op haar was.....?
Natuurlijk weet ik dat.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:06 schreef espri het volgende:
[..]
Doe ik maar typ alleen maar wat ik hoor..
Inderdaad, ook de manier waarop zich hebben vast gebonden zo dicht op elkaar stoort mij ook vreselijk......quote:Op donderdag 12 april 2018 13:03 schreef Chea49 het volgende:
Vind het overigens ook behoorlijk kwetsend zoals die zotte tweeling nu bezig zijn. Je zult maar een siamese tweeling ter wereld brengen. Valt echt niet mee te spotten.
Hij spoort niet, dus mag het je niet raken FF leg het naast je neer hij is het niet waard.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
En toch raakt het me keihard.Wie is hij om zulke uitspraken te doen?
Danku.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik kan die smoel niet meer zien, ff die pet over z'n oren getrokken![]()
[ afbeelding ]
Ik voel me ook niet geraakt als deze ziekte als scheldwoord wordt gebruikt.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan héél erg sterk en verstandig van je Dot, ik word er nog steeds heel boos over.
Walgelijk ventje.........Zoiets zeg je toch niet.....quote:Op donderdag 12 april 2018 13:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
nee, hij raakt mij er ook niet mee want je weet wie het zegt....vind t wel enorm aanmatigend en heel naar dat er echt mensen zijn die zo denken...bahquote:Op donderdag 12 april 2018 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat gaan Fritsie, mij raakt hij daar niet meer.
Die vent spoort niet en weet niet wat hij zegt
quote:Op donderdag 12 april 2018 12:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ben door die kutziekte juist heel erg emotioneel geworden, ik hoef er maar iets over te lezenquote:Op donderdag 12 april 2018 13:13 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nee, hij raakt mij er ook niet mee want je weet wie het zegt....vind t wel enorm aanmatigend en heel naar dat er echt mensen zijn die zo denken...bah
Dat er geluid uit die muiltjes komt stoort ook. Gelukkig ken ik ook niemand die praat met zulke mimiek spieren. Vind dat vervelend en een dis als je zo een persoon voor je hebt staan.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad, ook de manier waarop zich hebben vast gebonden zo dicht op elkaar stoort mij ook vreselijk......
quote:Op donderdag 12 april 2018 13:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ben door die kutziekte juist heel erg emotioneel geworden, ik hoef er maar iets over te lezen
of zien (ook in films/serie's) en ben er weer helemaal van overstuur... dat doet die rotziekte ook
met je, net als die verdomde vermoeidheid elke dag weer
Ik weet er van mijn moeder alles van Frits. Die is er 9 jaar mee bezig geweest. Het is een sukkel die niks weet.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ben door die kutziekte juist heel erg emotioneel geworden, ik hoef er maar iets over te lezen
of zien (ook in films/serie's) en ben er weer helemaal van overstuur... dat doet die rotziekte ook
Ik steun je en elke dag denk ik aan je.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je helaas heb je van die kromme geesten die zo denken.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:13 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nee, hij raakt mij er ook niet mee want je weet wie het zegt....vind t wel enorm aanmatigend en heel naar dat er echt mensen zijn die zo denken...bah
ja...en het is wel echt afschuwelijk als zo'n randdebiel als Rienk weer zoiets zegt...probeer er maar biven te staan en je niet zo overstuur te laten makenquote:Op donderdag 12 april 2018 13:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
dat is t erge...hij heeft niet eens t benul dat ie daar mensen mee kwetst...tis een merkwaardige arrogantie om zoiets te zeggen en te denken dat hij de uitverkorene is die t niet gaat overkomen ...quote:Op donderdag 12 april 2018 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je helaas heb je van die kromme geesten die zo denken.
En dat Rienk een kromme geest heeft weten we allemaal.
Hij heeft dit al vaker geroepen
Ik vind het heel jammer dat hij mensen hier zo mee kwetst
Dit is toch des te meer reden om hem er uit te trappen?quote:Op donderdag 12 april 2018 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je helaas heb je van die kromme geesten die zo denken.
En dat Rienk een kromme geest heeft weten we allemaal.
Hij heeft dit al vaker geroepen
Ik vind het heel jammer dat hij mensen hier zo mee kwetst
Ja snap ook niet dat hij er weer doet, een man met zo verknipte geestquote:Op donderdag 12 april 2018 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is toch des te meer reden om hem er uit te trappen?
Denk zomaar dat er al heel veel klachten bij SBS/Talpa zijn binnen gekomenquote:Op donderdag 12 april 2018 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is toch des te meer reden om hem er uit te trappen?
Ik hoop het. Dit zou je als Talpa ook niet moeten willen.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk zomaar dat er al heel veel klachten bij SBS/Talpa zijn binnen gekomen
Vrijgevige Boooooquote:Op donderdag 12 april 2018 13:14 schreef espri het volgende:
Bo en Romy lopen met een kratje spullen van de bewoners te vragen wat ze gaan verkopen. Bo geeft een ring die ze wel wil verkopen maar ze koopt nu meteen wel een nieuwe... oke..
Heeft die vieze teringlijer dat nu alweer gezegd? Niet de eerste keerquote:Op donderdag 12 april 2018 12:35 schreef Soulraven het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2018 13:22 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
dat is t erge...hij heeft niet eens t benul dat ie daar mensen mee kwetst...tis een merkwaardige arrogantie om zoiets te zeggen en te denken dat hij de uitverkorene is die t niet gaat overkomen ...
rienk vindt alleen zichzelf fantastisch en Jezus natuurlijk....toch heb ik zelden zo'n lelijkerd gezien,van binnen en van buiten! Tis een loser eerste klas!quote:Op donderdag 12 april 2018 13:27 schreef espri het volgende:
Rienk verteld verhalen over zijn relatie met Nicoline in het eerste jaar maar echt lovend is hij niet over haar.
ja of "om het even". Hij is nog erger dan Chipp met z'n stopwoordjesquote:Op donderdag 12 april 2018 13:30 schreef espri het volgende:
Wat is het eigenlijk ontzettend irritant die Mehmet om constant "weetje?"te zeggen in iedere zin.
agosh...hij is gewoon menselijk....quote:Op donderdag 12 april 2018 13:33 schreef espri het volgende:
Rienk heeft na de eerste keer sex een honger ernaar gekregen en heeft huilend gebeden om daar van af te komen...
Tja "in die zin" is Mehmet net zo erg als Chippquote:Op donderdag 12 april 2018 13:33 schreef yaello het volgende:
[..]
ja of "om het even". Hij is nog erger dan Chipp met z'n stopwoordjes
Ik heb een drang om zijn kop te verbouwen.............quote:
quote:Op donderdag 12 april 2018 12:35 schreef Soulraven het volgende:
Seks is alleen voor de voortplanting en als je getrouwd bentquote:Op donderdag 12 april 2018 13:33 schreef espri het volgende:
Rienk heeft na de eerste keer sex een honger ernaar gekregen en heeft huilend gebeden om daar van af te komen...
Mag ik zeggen dat ik hem die ziekte gun? Ja, dat vind ik wel.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:33 schreef sjampoeh het volgende:
ik las net zijn opmerking.. ben benieuwd als het hem zou treffen wat dan de reden zou zijn![]()
![]()
mafklapper
Hij zal in het buitenleven wel af en toe zijn kwakkie bij haar kwijt kunnen.quote:
wat zo kwetsend is voor velen is dat hij impliciet zegt dat t je eigen toedoen is...overigens vind ik t ook altijd vreselijk naar als er ergens staat dat iemand " het gevecht tegen kanker heeft gewonnen"...met dot soort uitspraken kwets je zoveel mensen...tis dan niet alsof je dan niet goed gevochten hebt...volgens mij is t pure mazzel en de meesten is dat geluk niet gegevenquote:Op donderdag 12 april 2018 13:30 schreef zodeju het volgende:
[..]Dat is het.......dat schelden is rot om te horen maar doet voor de rest niks met me dan, dit is een gebrek aan je opvoeding.....dit maakt me zo boos
quote:Op donderdag 12 april 2018 13:35 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik hem die ziekte gun? Ja, dat vind ik wel.
Snapje wat ik bedoel ... is er ook zo een. Alsof er iets heel ingewikkelds is verteld....quote:Op donderdag 12 april 2018 13:30 schreef espri het volgende:
Wat is het eigenlijk ontzettend irritant die Mehmet om constant "weetje?"te zeggen in iedere zin.
Verward hij het niet gewoon met zin hebben in seks.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:33 schreef espri het volgende:
en zijn 'hoorrrrrr'quote:Op donderdag 12 april 2018 13:36 schreef Abela010 het volgende:
[..]
Snapje wat ik bedoel ... is er ook zo een. Alsof er iets heel ingewikkelds is verteld....
Ja ook zo, ik zou dan zeggen, nee leg eens uit?quote:Op donderdag 12 april 2018 13:36 schreef Abela010 het volgende:
[..]
Snapje wat ik bedoel ... is er ook zo een. Alsof er iets heel ingewikkelds is verteld....
nee, dat den k ik niet!quote:Op donderdag 12 april 2018 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zal in het buitenleven wel af en toe zijn kwakkie bij haar kwijt kunnen.
Hoop dat de mails nu binnen stromen daar en dat ze die omsloot er uitgooien.Wat een achterlijk om zo'n uitspraak te doen.quote:
Verschil is dat Romy niet eens het internet nodig heeft om hypochonder te zijn.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:36 schreef sjampoeh het volgende:
hij leest op internet over ballen
room: je moet niet op internet gaan zoeken lieffie
miss hypochonder herself![]()
![]()
Ja dat zei hij ook, eerst was het makkelijk want hij wist niet wat het was maar na de eerste keer wilde hij steeds.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verward hij het niet gewoon met zin hebben in seks.
quote:Op donderdag 12 april 2018 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is sinds dien zo Geil als 'n bos lente uitjesquote:Op donderdag 12 april 2018 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand die herhaaldelijk zo praat over die ziekte, verdient het om het zelf te ondergaan, vind ik.quote:
Misschien heeft hij een zaadbal ontsteking, is best pijnlijk zegt men.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Cemal wil zijn balletjes laten nakijken, hij vertrouwt het niet![]()
Dat durf ik niet te zeggen, maar denk t welquote:Op donderdag 12 april 2018 13:38 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Iemand die herhaaldelijk zo praat over die ziekte, verdient het om het zelf te ondergaan, vind ik.
Waar heeft hij nou weer last van? Ja zn ballen begrijp ik maar waarom vertrouwd ie het niet?quote:Op donderdag 12 april 2018 13:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Cemal wil zijn balletjes laten nakijken, hij vertrouwt het niet![]()
Daar wordt ik niet opgewonden van Frits, krijg er eerder tranen van in me ogenquote:Op donderdag 12 april 2018 13:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[..]
Hij is sinds dien zo Geil als 'n bos lente uitjes
ja maar ik denk niet dat hij ooit z'n kwakkie bij haar heeft kwijt gekunt...Ik weet het, Bil is niet vreselijk kieskeurig maar Rienk is zelfs Bil een brug te verquote:Op donderdag 12 april 2018 13:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij heeft al een keer bij haar geslapen he, int penthouse
Bij Rienk komt het kwijl uit z'n ogenquote:Op donderdag 12 april 2018 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar wordt ik niet opgewonden van Frits, krijg er eerder tranen van in me ogen
krijg de griebels van hem, moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:40 schreef espri het volgende:
Rienk kan aan iedere hand 10 vrouwen krijgen, zegt ie...
nee, niet zo gek doen...gun je niemand!quote:Op donderdag 12 april 2018 13:38 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Iemand die herhaaldelijk zo praat over die ziekte, verdient het om het zelf te ondergaan, vind ik.
gatverquote:Op donderdag 12 april 2018 13:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij Rienk komt het kwijl uit z'n ogen
Zullen wel nonnen zijn danquote:Op donderdag 12 april 2018 13:40 schreef espri het volgende:
ZOndagquote:
zal ie er toch echt voor moeten betalen! Gratis doet niemand Rienkquote:Op donderdag 12 april 2018 13:40 schreef espri het volgende:
we hebben hier echt met een gek te maken...tis bijna griezeligquote:Op donderdag 12 april 2018 13:42 schreef Dotteke het volgende:
Hij vraagt het eerst aan God en als God het goed vindt krijgt hij het
Ja, het is een echte freak hoor bbbrrrrrquote:Op donderdag 12 april 2018 13:43 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
we hebben hier echt met een gek te maken...tis bijna griezelig
Welnee, zelfs een opblaaspop steekt zichzelf lek als ze uit de doos komtquote:Op donderdag 12 april 2018 13:43 schreef Hagenesie het volgende:
Ik denk dat rienk nog nooit sex heeft gehad.
Tenzij hij zich seksuele handelingen (ongevraagd) toeëigent. Ik vind hem een gevaar voor de samenleving.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:42 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
zal ie er toch echt voor moeten betalen! Gratis doet niemand Rienk
quote:Op donderdag 12 april 2018 13:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welnee, zelfs een opblaaspop steekt zichzelf lek als ze uit de doos komt
quote:Op donderdag 12 april 2018 13:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
😂😂😂quote:Op donderdag 12 april 2018 13:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Echt. Wat die gast allemaal uitkraamt. Flikker hem toch de straat op.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb een drang om zijn kop te verbouwen.............
Thát's the spirit FF.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zijn we het een keer over iets eens.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb een drang om zijn kop te verbouwen.............
Ik vermoed dat het zelfs betaald moeilijk wordt.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:42 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
zal ie er toch echt voor moeten betalen! Gratis doet niemand Rienk
quote:Op donderdag 12 april 2018 13:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
een posi roast van bil of baldr dat weet ik niet
Thnx!quote:Op donderdag 12 april 2018 13:46 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
Da's de posi roast , volgens mij van Baldr.
quote:Op donderdag 12 april 2018 13:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sorry Billy dit is mijn Roast...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziektes veranderen je persoonlijkheid. Broer en zus van me hebben herseninfarct gehad en huilen erg veel daardoor. Die vieze zwerver heeft nog niets meegemaakt in zijn simpele leventje. Die krijgt zijn trekken nog wel thuis en geen God die hem daar tegen kan beschermen.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zal wel weer iets zijn zoals ramen lappen in bikini ofzoietsquote:Op donderdag 12 april 2018 13:44 schreef Hagenesie het volgende:
Hebben ze om 12.00 uur nog iets gedaan? Romy had toch iets voor de hele groep
[ afbeelding ]
Ik hoop het. God straft meteen, zeggen ze toch?quote:Op donderdag 12 april 2018 13:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ziektes veranderen je persoonlijkheid. Broer en zus van me hebben herseninfarct gehad en huilen erg veel daardoor. Die vieze zwerver heeft nog niets meegemaakt in zijn simpele leventje. Die krijgt zijn trekken nog wel thuis en geen God die hem daar tegen kan beschermen.
quote:Op donderdag 12 april 2018 13:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ziektes veranderen je persoonlijkheid. Broer en zus van me hebben herseninfarct gehad en huilen erg veel daardoor. Die vieze zwerver heeft nog niets meegemaakt in zijn simpele leventje. Die krijgt zijn trekken nog wel thuis en geen God die hem daar tegen kan beschermen.
Ik vind Karma ook leuk, ik hou van Karmaquote:Op donderdag 12 april 2018 13:50 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik hoop het. God straft meteen, zeggen ze toch?
ja, precies..goed gezegd: geen God noch tomaten kunnen hem daartegen beschermenquote:Op donderdag 12 april 2018 13:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2018 13:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
trieste vent is hetquote:Op donderdag 12 april 2018 13:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze gaat zijn ballen likken, vind ze lekkerquote:Op donderdag 12 april 2018 13:51 schreef sjampoeh het volgende:
wat voor verrassing heeft room v djumal dan
Ja, idd. Niks aan. Noem het dan een ophemeluurtje.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja hoe dan, een roast is niet positief ? dat is als vis zonder water..
Heb ook een klacht gestuurd. Heb in korte tijd 8 mensen aan deze kut-ziekte verloren en dan zal zo'n snottert van een luiaard ff melden dat het eigenlijk je eigen schuld is?quote:Op donderdag 12 april 2018 13:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk zomaar dat er al heel veel klachten bij SBS/Talpa zijn binnen gekomen
topi vd weekquote:Op donderdag 12 april 2018 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, idd. Niks aan. Noem het dan een ophemeluurtje.
Sterker nog, hij haalt haar steeds weer door het slijk. Rienk, de uitverkorene. In ZIJN wereld hoef ik niet te leven hoor.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:27 schreef espri het volgende:
Rienk verteld verhalen over zijn relatie met Nicoline in het eerste jaar maar echt lovend is hij niet over haar.
2 minuten niet schreeuwenquote:Op donderdag 12 april 2018 13:51 schreef sjampoeh het volgende:
wat voor verrassing heeft room v djumal dan
quote:
Romy is nu ff niet te rottigste om aan te horen ook al is het moeilijk soms.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:32 schreef sjampoeh het volgende:
ik doe de stream weer even aan en weeeeeeeeer room in beeld
Hoop dat ze hem onstream voorlezen,net als die keer toen Linda eens iets niet zo netjes over de bezoekers zei de mailtjes binnen stroomden.Dit wat rienk zei is 1000x erger misbakselquote:Op donderdag 12 april 2018 13:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb ook een klacht gestuurd. Heb in korte tijd 8 mensen aan deze kut-ziekte verloren en dan zal zo'n snottert van een luiaard ff melden dat het eigenlijk je eigen schuld is?![]()
En dat noemt zichzelf dan eerlijk en christelijk terwijl hij dat meisje zo de grond in boort. Zelden zo'n hyocriet meegemaakt.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sterker nog, hij haalt haar steeds weer door het slijk. Rienk, de uitverkorene. In ZIJN wereld hoef ik niet te leven hoor.
Echt, die vent moet gedwongen worden opgenomen.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
WTF,die dwaas vernaggelt weer een bijbelverhaal.Mohamed was geen zoon van Abrahem.
quote:Op donderdag 12 april 2018 13:40 schreef espri het volgende:
Ivan heeft hem toch naar Utopia gehaald?quote:Op donderdag 12 april 2018 13:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ook over Bas......alleen die hem zogenaamd heeft uitgenodigd is hij negatief over.
Dat dus, en daarna met 'n bord om n nek op de Dam zettenquote:Op donderdag 12 april 2018 13:55 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Hoop dat ze hem onstream voorlezen,net als die keer toen Linda eens iets niet zo netjes over de bezoekers zei de mailtjes binnen stroomden.Dit wat rienk zei is 1000x erger misbaksel
Vandaar dat meneer gisteren ook zo wees naar dat Tshirt op het pc scherm, die wil ik hebben! hij stampvoette er nog net niet bijquote:Op donderdag 12 april 2018 13:42 schreef Dotteke het volgende:
Hij vraagt het eerst aan God en als God het goed vindt krijgt hij het
Please, Please.... mag ik dan 'n slinger aan dat wiel gevenquote:Op donderdag 12 april 2018 13:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan duwt hij zijn fluitje toch ff lekker tussen zijn spaken. [ afbeelding ]
kijk iemand die het snapt 👍quote:Op donderdag 12 april 2018 13:36 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
wat zo kwetsend is voor velen is dat hij impliciet zegt dat t je eigen toedoen is...overigens vind ik t ook altijd vreselijk naar als er ergens staat dat iemand " het gevecht tegen kanker heeft gewonnen"...met dot soort uitspraken kwets je zoveel mensen...tis dan niet alsof je dan niet goed gevochten hebt...volgens mij is t pure mazzel en de meesten is dat geluk niet gegeven
Ivan zal wel spijt als haren op zijn hoofd hebben dat hij die waanzinnige er weer in gehaald heeft.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ivan heeft hem toch naar Utopia gehaald?
Fixedquote:Op donderdag 12 april 2018 13:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]wat een idioot
![]()
En die uitspraak over K. echt zit mij er hier ook over op te winden, hoe verklaard die mafklapper het dan als baby's en kinderen het ook krijgen. Als ik in de loods nu was geweest, was hem aangevlogen. Wanneer gaan die uitspraken hem eindelijk eens de kop kosten en pleuren ze hem over dwars door het hek heen, zonder fiets!
Jaaaaaaaaaaa met de hummer, vast op de gril met die gastquote:
Ik ben zo klaar met haar ,het is gewoon een naar mormel.quote:Op donderdag 12 april 2018 14:02 schreef mazaru het volgende:
Allemachtig wat een inhalig,egoïstisch, drammerig, jankerig mormel is die slomo
quote:Op donderdag 12 april 2018 14:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben zo klaar met haar ,het is gewoon een naar mormel.
Als je kanker krijgt heb je het verdiend.quote:Op donderdag 12 april 2018 14:05 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe zei rienk het ook weer precies ben zo verontwaardig maar wiil de preciese bewoording weten. Ga ook mailen. Waardeloos stuk vreten dat het is
Dat dus.quote:Op donderdag 12 april 2018 14:07 schreef mazaru het volgende:
[..]Ze valt nu iedere dag opnieuw door de mand
Heeft Marjet ook al een brug?quote:Op donderdag 12 april 2018 13:40 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ja maar ik denk niet dat hij ooit z'n kwakkie bij haar heeft kwijt gekunt...Ik weet het, Bil is niet vreselijk kieskeurig maar Rienk is zelfs Bil een brug te ver
Jawel, toen Nicoline sliep is hij er snel ff ingedoken.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:43 schreef Hagenesie het volgende:
Ik denk dat rienk nog nooit sex heeft gehad.
Ging over het roasten en wat wel en niet zou mogen.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:44 schreef Hagenesie het volgende:
Hebben ze om 12.00 uur nog iets gedaan? Romy had toch iets voor de hele groep
Geen sorry.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhw ok.Had ik even gemist sorryquote:Op donderdag 12 april 2018 14:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rienk zijn prediker.
quote:Op donderdag 12 april 2018 13:50 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik hoop het. God straft meteen, zeggen ze toch?
Dat willen ze daar maar niet begrijpen.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja hoe dan, een roast is niet positief ? dat is als vis zonder water..
Het ging hem er meer om dat er opeens grote rekeningen komen en ze het geld om spullen van Utopia te verkopen goed kunnen gebruiken en niet al die spullen waar veel voor geboden wordt/is zomaar weg te geven aan de bewoners zélf.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:51 schreef yaello het volgende:
Ik vind het heel hypocriet om Mehmet te horen praten over geld verdienen. Hij brengt zelf niks in het laatje en gooit het allemaal op het feit dat hij de financiën doet dus geen tijd daarvoor heeft. Jessie en Cemal verdienden ook gewoon geld toen ze die functie hadden. Als hij geld verdienen echt zo belangrijk vindt, had hij echt wel zelf ook producten op de markt gebracht
Oh ik heb gezegd tussen de oren hoe ik daar nu bij kom. Maar wel gevraagd of ze hem aanspreken erover. E gigantische idioot moet gewoon weg daarquote:Op donderdag 12 april 2018 14:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als je kanker krijgt heb je het verdiend.
Ik verwacht er niet veel van maar het is altijd te proberen. Niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:55 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Hoop dat ze hem onstream voorlezen,net als die keer toen Linda eens iets niet zo netjes over de bezoekers zei de mailtjes binnen stroomden.Dit wat rienk zei is 1000x erger misbaksel
Misschien moeten we hem eens een échte bijbel sturen en de bon erbij doen.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
WTF,die dwaas vernaggelt weer een bijbelverhaal.Mohamed was geen zoon van Abrahem.
Gewoon doen Koos.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:58 schreef Koos1958 het volgende:
Ben ook in staat om te gaan klagen over rienk. Die waanzinnige moet heel snel weg daar uit die loods.
Gedaan heb gevraagd of hij weg kan dat hij heel veel mensen kwetst met zijn opmerkingen over kanker. En dat ik niet snap dat de andere bewoners er niets van zeggen tegen hem.quote:
Nee, je kan altijd weer proberen om haar af te schepen met een tweedehands kastquote:Op donderdag 12 april 2018 14:28 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
cemal: stel je voor.. 10k voor miss montreal
ivan: dat gaan we niet neerleggen hoor, we hebben 4 jaar lang haar nummer gepromoot
de pijn is niet bij iedereen hetzelfde hequote:Op donderdag 12 april 2018 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
Beetje watje is ivan wel zeg met die verstandskies trekken. Madi heb je helemaal niet erover gehoord en die was gelijk weer aan het lachen.
Nee maar hij is niet naar een kaakchirurg geweest. Ging er redelijk snel uit naar mijn mening. Maar het is een feit, mannen zijn kleinzerig (ik ook hoor)quote:Op donderdag 12 april 2018 14:31 schreef rowan634 het volgende:
[..]
de pijn is niet bij iedereen hetzelfde he
Mmmm jaaa hmmmm uhmmm jaquote:Op donderdag 12 april 2018 14:31 schreef rowan634 het volgende:
[..]
de pijn is niet bij iedereen hetzelfde he
Zo is het.Nogmaals ik hoop echt dat het aankomt.En dat ze hem erop aansprekenquote:Op donderdag 12 april 2018 14:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet veel van maar het is altijd te proberen. Niet geschoten is altijd mis.
Beetje kort door de bocht dit.quote:Op donderdag 12 april 2018 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
Beetje watje is ivan wel zeg met die verstandskies trekken. Madi heb je helemaal niet erover gehoord en die was gelijk weer aan het lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |