quote:
ik denk dat Billy dat wel doet, of ze moet ineenkeer weer een nette vrouw uit willen hangen, Billy neukt met iedereenquote:Op donderdag 12 april 2018 12:25 schreef yaello het volgende:
[..]
Dat durft Billy helemaal niet. Ze had weer grote praatjes.
Ik zie liever andere mensen op de bank .quote:Op donderdag 12 april 2018 10:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet zit ze maandag wel op de bank en wordt ze Dinsdag naar huis gestuurd![]()
quote:Op donderdag 12 april 2018 12:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij had toen al genoeg van dat domme geshowboat van die malloot in dat paarse shirtje
haar kut is net holle bolle gijs maar dan met piemelsquote:Op donderdag 12 april 2018 12:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar is die gouden kuth niet op berekend
Wordt het niet eens tijd dat deze vol-idioot professionele hulp gaat zoeken?quote:Op donderdag 12 april 2018 12:31 schreef espri het volgende:
Rienk weer over kanker krijgen, als hij niet was gaan zwerven was hij zongelukkig geweest dan was hij vast dood gegaan binnen 5 jaar aan kanker.....
Meer de put van vrouw Hollequote:Op donderdag 12 april 2018 12:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
haar kut is net holle bolle gijs
Wat 'n lul van n gozer, die weet echt niet wat hij uitkraamtquote:Op donderdag 12 april 2018 12:31 schreef espri het volgende:
Rienk weer over kanker krijgen, als hij niet was gaan zwerven was hij zongelukkig geweest dan was hij vast dood gegaan binnen 5 jaar aan kanker.....
Ze is aseksueel geworden toch? Oh nee wacht, dat was natuurlijk alleen omdat niemand haar meer wilde neuken, een gigolo neukt natuurlijk iedereen.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:32 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik denk dat Billy dat wel doet, of ze moet ineenkeer weer een nette vrouw uit willen hangen, Billy neukt met iedereen
ja dat kan ook natuurlijkquote:
Knettergek die gastquote:Op donderdag 12 april 2018 12:35 schreef Soulraven het volgende:
Die motherfucker Rienk beweerd gewoon dat kanker tussen je oren zit.
quote:Op donderdag 12 april 2018 12:35 schreef Soulraven het volgende:
Die motherfucker Rienk beweerd gewoon dat kanker tussen je oren zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |