SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
En bedankt Rienkquote:Op donderdag 12 april 2018 12:35 schreef Soulraven het volgende:
Die motherfucker Rienk beweerd gewoon dat kanker tussen je oren zit.
natuurlijk en dat aseksueel dat woord had ze niet goed ze bedoelde asociaalquote:Op donderdag 12 april 2018 12:34 schreef yaello het volgende:
[..]
Ze is aseksueel geworden toch? Oh nee wacht, dat was natuurlijk alleen omdat niemand haar meer wilde neuken, een gigolo neukt natuurlijk iedereen.
Ik lurk mee, maar die idioot moet toch opgenomen worden............Die idioot is net zo gek als Jomanda.............quote:Op donderdag 12 april 2018 12:35 schreef Soulraven het volgende:
Die motherfucker Rienk beweerd gewoon dat kanker tussen je oren zit.
Als hij dat tegen mij had gezegd had hij een klap kunnen krijgen.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik lurk mee, maar die idioot moet toch opgenomen worden............Die idioot is net zo gek als Jomanda.............
quote:Op donderdag 12 april 2018 12:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Bea met een u gaar een ghost doen. Of kan ze de r nu wel uitspreken?
Ja, nadat het van Madi overstapte naar Bo......quote:Op donderdag 12 april 2018 12:38 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk gooien ze er de verliefde Rienk verhaallijn in speciaal voor Geile Boooooo![]()
![]()
Ze flirt met hem volgens Rienkquote:Op donderdag 12 april 2018 12:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, nadat het van Madi overstapte naar Bo......
Dat was echt beschamend. De jaloezie spatte er vanafquote:Op donderdag 12 april 2018 12:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
Billy haar roast over Britt was ook zo grappig.Not.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |