SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
En bedankt Rienkquote:Op donderdag 12 april 2018 12:35 schreef Soulraven het volgende:
Die motherfucker Rienk beweerd gewoon dat kanker tussen je oren zit.
natuurlijk en dat aseksueel dat woord had ze niet goed ze bedoelde asociaalquote:Op donderdag 12 april 2018 12:34 schreef yaello het volgende:
[..]
Ze is aseksueel geworden toch? Oh nee wacht, dat was natuurlijk alleen omdat niemand haar meer wilde neuken, een gigolo neukt natuurlijk iedereen.
Ik lurk mee, maar die idioot moet toch opgenomen worden............Die idioot is net zo gek als Jomanda.............quote:Op donderdag 12 april 2018 12:35 schreef Soulraven het volgende:
Die motherfucker Rienk beweerd gewoon dat kanker tussen je oren zit.
Als hij dat tegen mij had gezegd had hij een klap kunnen krijgen.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik lurk mee, maar die idioot moet toch opgenomen worden............Die idioot is net zo gek als Jomanda.............
quote:Op donderdag 12 april 2018 12:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Bea met een u gaar een ghost doen. Of kan ze de r nu wel uitspreken?
Ja, nadat het van Madi overstapte naar Bo......quote:Op donderdag 12 april 2018 12:38 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk gooien ze er de verliefde Rienk verhaallijn in speciaal voor Geile Boooooo![]()
![]()
Ze flirt met hem volgens Rienkquote:Op donderdag 12 april 2018 12:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, nadat het van Madi overstapte naar Bo......
Dat was echt beschamend. De jaloezie spatte er vanafquote:Op donderdag 12 april 2018 12:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
Billy haar roast over Britt was ook zo grappig.Not.
Mooie rondingen mooi van binnen en buitenquote:Op donderdag 12 april 2018 12:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze flirt met hem volgens Rienk![]()
Rienk vindt haar een ontzettend knappe vrouw![]()
![]()
![]()
Beschamend is het juiste woord.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:43 schreef yaello het volgende:
[..]
Dat was echt beschamend. De jaloezie spatte er vanaf
Laat gaan Fritsie, mij raakt hij daar niet meer.quote:
Onzequote:Op donderdag 12 april 2018 12:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou dan zal je het Fok forum wel extreem grappig vinden Bats, wij maken 24hr per dag grappen over je
quote:Op donderdag 12 april 2018 12:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als hij dat tegen mij had gezegd had hij een klap kunnen krijgen.
Raar he, heb zelf kanker gehad maar het raakt me helemaal niet als hij dit zegtquote:Op donderdag 12 april 2018 12:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ben niet snel kwaad of boos,maar dit zeggen over kanker gaat over elke grens heen.![]()
![]()
We weten wie het zegt FF.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ben niet snel kwaad of boos,maar dit zeggen over kanker gaat over elke grens heen.![]()
![]()
En de twins???quote:Op donderdag 12 april 2018 12:45 schreef Rhosyn het volgende:
2 teams...
Bas, Billy, Baldr, Cemal, Beau
Romy, Mehmet, Ivan, Rienk, Linda
Die is op elke vrouw jaloers.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:43 schreef yaello het volgende:
[..]
Dat was echt beschamend. De jaloezie spatte er vanaf
En maar blijven verkondigen dat ze niet jaloers is aangelegd. En dan komt weer het eeuwen oude verhaal dat ze wel eens een open relatie heeft gehad waarbij ze zelf wel trouw was, maar d'r vent alles mocht doen.quote:
Noem haar aub geen vlinder!quote:Op donderdag 12 april 2018 12:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Onze [ afbeelding ]
We raken nooit over haar uitgepraat
quote:Op donderdag 12 april 2018 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar he, heb zelf kanker gehad maar het raakt me helemaal niet als hij dit zegt
Die vent weet niet beter.
Laat je niet klein krijgen door die gek
En toch raakt het me keihard.Wie is hij om zulke uitspraken te doen?quote:
Al gezien dat ze aan elkaar vast zitten?quote:Op donderdag 12 april 2018 12:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die Roasten zichzelf dagelijks al met hun outfit's
Je zou hem de hersenen uit zijn kop slaan............Fritsiequote:
Dat vind ik dan héél erg sterk en verstandig van je Dot, ik word er nog steeds heel boos over.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar he, heb zelf kanker gehad maar het raakt me helemaal niet als hij dit zegt
Die vent weet niet beter.
Laat je niet klein krijgen door die gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |