abonnement Unibet Coolblue
pi_178628067
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2018 18:45 schreef victorinox het volgende:

[..]

In de instinct app werd al verteld dat er beschuldigingen rondgingen en dat die niet klopten.
Maar ik zie dat je nu in Team Delta zit. ^O^
Ja, ik sprak een goede vriend van me die in instinct zit erover want ik zat er wel behoorlijk mee.

Iemand met wie ik op pad was werd beschuldigd van spoofen. Nou zat ik heel de avond naast m in de auto (hij reed) dus ik weet zeker dat dat niet zo is. Plus degene die t verspreid is gewoon een zwetsbal.

Maar een aantal andere mensen vond het nodig dat verhaal aan te dikken en overal rond te bazuinen dat ze er bewijs van hebben dat hij spooft, cyclet etcetera, maar ze leveren niks. Ik ken die jongen nu een jaar en ga een paar keer per week met m op pad en heb m nooit zoiets zien doen. Dus tot mensen bewijs leveren geloof ik niet dat hij dat doet. Aan zijn kant staan een paar mensen die daar niet al te constructief mee omgaan en dat zorgt dat t nu zo knalt.

Omdat ik bij m in de auto zat was ik bang dat mensen 1. die onzin gaan geloven en 2. mij erin betrekken. Met die jongen van instinct ben ik heel lang bevriend en die weet wel dat ik echt niet lieg over dat soort dingen. Dus vandaar dat hij dat gepost heeft.

Hij vertelde me gisteren over de Delta app, vandaag besloten uit de drama apps te stappen en in Delta te gaan. Hoop dat t pokemonnen nou weer n beetje gezellig wordt.
*O*
  donderdag 19 april 2018 @ 20:50:58 #227
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_178628099
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 20:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ja, ik sprak een goede vriend van me die in instinct zit erover want ik zat er wel behoorlijk mee.

Iemand met wie ik op pad was werd beschuldigd van spoofen. Nou zat ik heel de avond naast m in de auto (hij reed) dus ik weet zeker dat dat niet zo is. Plus degene die t verspreid is gewoon een zwetsbal.

Maar een aantal andere mensen vond het nodig dat verhaal aan te dikken en overal rond te bazuinen dat ze er bewijs van hebben dat hij spooft, cyclet etcetera, maar ze leveren niks. Ik ken die jongen nu een jaar en ga een paar keer per week met m op pad en heb m nooit zoiets zien doen. Dus tot mensen bewijs leveren geloof ik niet dat hij dat doet. Aan zijn kant staan een paar mensen die daar niet al te constructief mee omgaan en dat zorgt dat t nubzo knalt.

Omdat ik bij m in de auto zat was ik bang dat mensen 1. die onzin gaan geloven en 2. mij erin betrekken. Met die jongen van instinct ben ik heel lang bevriend en die weet wel dat ik echt niet lieg over dat soort dingen. Dus vandaar dat hij dat gepost heeft.

Hij vertelde me gisteren over de Delta app, vandaag besloten uit de drama apps te stappen en in Delta te gaan. Hoop dat t pokemonnen nou weer n beetje gezellig wordt.
*O*
Laat de administrators van die chats dan streng optreden.. Als je iemand beschuldigd van spoofen is hij onschuldig, tenzij je sluitend bewijs kan leveren. Zolang dat er niet is, hou je je mond. Simpel toch ?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_178628103
quote:
17s.gif Op donderdag 19 april 2018 20:45 schreef Debsterr het volgende:
Toch grappig dat ongeveer de helft van de posters in dit topic EHV spelers zijn :P.
Ik denk dat de community in Eindhoven ook wel de grootste is, of wordt er in de andere grote steden ook nog veel gespeeld?
  donderdag 19 april 2018 @ 20:53:53 #229
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_178628201
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 20:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik denk dat de community in Eindhoven ook wel de grootste is, of wordt er in de andere grote steden ook nog veel gespeeld?
Ik weet het niet zo goed! Maar denk dat we hier wel een hechte community hebben (of hadden?).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_178628286
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 20:50 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Laat de administrators van die chats dan streng optreden.. Als je iemand beschuldigd van spoofen is hij onschuldig, tenzij je sluitend bewijs kan leveren. Zolang dat er niet is, hou je je mond. Simpel toch ?
Dat is t probleem.
In appgroep 1 staat de ene kemphaan en appgroep 2 de andere aan t roer.

Beiden zijn niet charmant bezig en niet bereid het met elkaar uit te praten. Ik heb ze er allebei op aangesproken en ook gezegd dat als er beschuldigingen over en weer zijn dat ze maar bewijs moeten leveren en ik tot dat moment er echt niks mee wil.

De groep waar Victorinox op doelt is naar wat ik hoorde wel een groep die goed loopt zonder drama. Ik zit er pas net in, maar vertrouw degene die me toevoegde wel daarin.
pi_178628344
quote:
7s.gif Op donderdag 19 april 2018 20:53 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik weet het niet zo goed! Maar denk dat we hier wel een hechte community hebben (of hadden?).
Op een paar onruststokers na kan volgens mij een groot deel van de community t wel prima met elkaar vinden. Ik heb iig wel een hoop leuke mensen ontmoet en ook een paar vrienden gemaakt.
pi_178629205
Morgen geen Moltres? :%

Hopelijk...
pi_178629422
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 20:45 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik heb er ook niet een. Nooit een gezien, laat staan een gevangen. Ik wil graag een shiny magicarp.

Wel vraag ik me af hoe je aan een Pikachu kunt zien of die shiny is.

Hier zitten er nu allemaal roze schapen in de gyms maar ik heb niet eens een schaap op de nearby kunnen zien :X
Hier precies hetzelfde :'(
Level 33 en nog nooit een shiny gezien of gevangen
Alius aliud dicit
  Moderator donderdag 19 april 2018 @ 21:34:29 #234
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178629471
quote:
5s.gif Op donderdag 19 april 2018 21:27 schreef Unites het volgende:
Morgen geen Moltres? :%

Hopelijk...
Ik had vandaag weer een vuurkip
pi_178629637
Ik ben benieuwd, morgen mag ik weer.
Zou leuk zijn als t wat anders is.
pi_178629723
In Utrecht hebben we ook een megacommunity hoor, van 1 wijk (waar ik woon) hebben we zelfs al een appgroep van 100+ mensen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 19 april 2018 @ 21:57:17 #237
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_178630103
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 21:33 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde :'(
Level 33 en nog nooit een shiny gezien of gevangen
Hebben jullie dan nog niet met de community days meegedaan?
Daar zou je er toch wel wat hebben kunnen vangen.
Ik heb tijdens die evenementen 4 Mareeps, 5 Bulbasaurs, 4 Dratini's en 8 Pikachu's gevangen.

Totaal heb ik er nu 30.
- Bulbasuar (3x)
- Ivysaur
- Venusaur
- Pikachu (7x)
- Pikachu met feestmuts
- Raichu
- Magikarp
- Dratini (2x)
- Dragonair
- Dragonite
- Mareep (2x)
- Flaaffy
- Ampharos
- Lugia (2x)
- Poochyena
- Aron
- Swablu
- Altaria
- Luvdisc
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_178630245
quote:
7s.gif Op donderdag 19 april 2018 21:57 schreef victorinox het volgende:

[..]

Hebben jullie dan nog niet met de community days meegedaan?
Daar zou je er toch wel wat hebben kunnen vangen.
Ik heb tijdens die evenementen 4 Mareeps, 5 Bulbasaurs, 4 Dratini's en 8 Pikachu's gevangen.

Totaal heb ik er nu 30.
- Bulbasuar (3x)
- Ivysaur
- Venusaur
- Pikachu (7x)
- Pikachu met feestmuts
- Raichu
- Magikarp
- Dratini (2x)
- Dragonair
- Dragonite
- Mareep (2x)
- Flaaffy
- Ampharos
- Lugia (2x)
- Poochyena
- Aron
- Swablu
- Altaria
- Luvdisc
1 communitydag mee kunnen doen, rest moest ik werken. Helaas geeneen gevangen, twee uur gelopen ;(
Alius aliud dicit
pi_178630474
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 21:43 schreef Norrage het volgende:
In Utrecht hebben we ook een megacommunity hoor, van 1 wijk (waar ik woon) hebben we zelfs al een appgroep van 100+ mensen.
Dat is inderdaad ook flink!
Utrecht is trouwens ook leuk om te pokemonnen. Veeeeeeeeel stopjes en waterpokes in t centrum daar. :)
  donderdag 19 april 2018 @ 22:10:12 #240
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_178630502
Ook een groot probleem is dat je dmv een chat geen emoties en intonatie kan overbrengen, dan stel je een vraag die niet helemaal goed overkomt en dan zijn er soms ook mensen die zich aangesproken voelen en voor je het weet zit je in een hevige discussie en moet je jezelf verdedigen...
Dat ik in het verleden ook eens iemand foutief beschuldigd had van spoofen helpt dan ook niet echt mee.
Dat bleek toen een error van Niantic te zijn die ik, puur per toeval, alleen bij 1 persoon kreeg als ik die ging bevechten in gyms.
Ik heb toen achteraf m'n excuses ook wel aangeboden.

Later nog een keer gehad, toen bleek het wel om een spoofer te gaan maar omdat die ook veel betekent voor de appgroepen en bij raids ook altijd wel meehelpt als er eigenlijk te weinig mensen zijn wordt die toegelaten.
Die man heeft ook eerst wel normaal gespeeld maar z'n zicht is dusdanig verergerd dat ie nu amper nog kan zien maar wil nog wel graag door blijven spelen.
Die achtergrond wist ik ook niet toen ik m'n klacht ventileerde.
Ik kan daar ook wel begrip voor hebben, ben zelf ook chronisch ziek, kan ook niet alles meer.

Maar ik vind wel dat die persoon er ook een beetje rekening mee zou kunnen houden dat ie, doordat ie spooft, ook wel een flink voordeel heeft ten opzichte van anderen.
Hij kan overal aan de raids meedoen, afstand is geen probleem meer, hij kan het ene moment aan de ene kant van de stad een raid doen en zodra ie ermee klaar is aan een raid aan de andere kant van de stad beginnen bijvoorbeeld.
Toen de scanners nog werkten kon ie overal makkelijk 100% pokemon vinden en ook de sterke pokemon zoals Chansey in het wild vangen.
Die persoon plaatste ook altijd regionale pokemon in gyms, ook die kon ie makkelijk vangen vanuit z'n huisje.
Aan de andere kant heb ik daardoor wel Relicanth enzo als "gezien" in de pokedex staan, anders was dat een cijfertje geweest.

Maar goed, zo'n discussie moet je niet proberen in een appgroep te starten, daar krijg je gezeur mee is gebleken.
Terwijl ik 't toch echt niet verkeerd bedoelde, men hoeft er van mij ook niet mee te stoppen maar beetje rekening houden met elkaar zou ik wel fijn vinden.
pi_178630508
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:01 schreef Mrmime het volgende:

[..]

1 communitydag mee kunnen doen, rest moest ik werken. Helaas geeneen gevangen, twee uur gelopen ;(
Oh das jammer zeg!

Ik vind die community days echt leuk. Hele park vol mensen en samen op shiny jacht! Is supergezellig steeds.
pi_178630722
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:10 schreef SiGNe het volgende:
Ook een groot probleem is dat je dmv een chat geen emoties en intonatie kan overbrengen, dan stel je een vraag die niet helemaal goed overkomt en dan zijn er soms ook mensen die zich aangesproken voelen en voor je het weet zit je in een hevige discussie en moet je jezelf verdedigen...
Dat ik in het verleden ook eens iemand foutief beschuldigd had van spoofen helpt dan ook niet echt mee.
Dat bleek toen een error van Niantic te zijn die ik, puur per toeval, alleen bij 1 persoon kreeg als ik die ging bevechten in gyms.
Ik heb toen achteraf m'n excuses ook wel aangeboden.

Later nog een keer gehad, toen bleek het wel om een spoofer te gaan maar omdat die ook veel betekent voor de appgroepen en bij raids ook altijd wel meehelpt als er eigenlijk te weinig mensen zijn wordt die toegelaten.
Die man heeft ook eerst wel normaal gespeeld maar z'n zicht is dusdanig verergerd dat ie nu amper nog kan zien maar wil nog wel graag door blijven spelen.
Die achtergrond wist ik ook niet toen ik m'n klacht ventileerde.
Ik kan daar ook wel begrip voor hebben, ben zelf ook chronisch ziek, kan ook niet alles meer.

Maar ik vind wel dat die persoon er ook een beetje rekening mee zou kunnen houden dat ie, doordat ie spooft, ook wel een flink voordeel heeft ten opzichte van anderen.
Hij kan overal aan de raids meedoen, afstand is geen probleem meer, hij kan het ene moment aan de ene kant van de stad een raid doen en zodra ie ermee klaar is aan een raid aan de andere kant van de stad beginnen bijvoorbeeld.
Toen de scanners nog werkten kon ie overal makkelijk 100% pokemon vinden en ook de sterke pokemon zoals Chansey in het wild vangen.
Die persoon plaatste ook altijd regionale pokemon in gyms, ook die kon ie makkelijk vangen vanuit z'n huisje.
Aan de andere kant heb ik daardoor wel Relicanth enzo als "gezien" in de pokedex staan, anders was dat een cijfertje geweest.

Maar goed, zo'n discussie moet je niet proberen in een appgroep te starten, daar krijg je gezeur mee is gebleken.
Terwijl ik 't toch echt niet verkeerd bedoelde, men hoeft er van mij ook niet mee te stoppen maar beetje rekening houden met elkaar zou ik wel fijn vinden.
Dat maakt t ook lastig inderdaad, beter dat je dat even face to face uitpraat.

Ik heb over spoofen best n harde mening, moet je gewoon niet doen en als ik t van iemand hoor speel ik daar niet meer mee.

Enige situatie waar ik nog begrip voor heb is iemand die echt niet meer naar buiten kan en dan virtueel rondloopt met zijn pokemaatjes en met hun een raid meepikt.

Maar de hele wereld over om pokemon te vangen en in je eentje overal gyms neerhalen en raiden etc dat is niet oke. Dan ga je al veel verder en vind ik het cheaten. Mensen die wel op pad kunnen kunnen dat ook niet namelijk.

Maar ik kan me voorstellen dat jouw situatie dat toch even ongemakkelijk was toen je die uitleg kreeg.
  donderdag 19 april 2018 @ 22:40:01 #243
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_178631327
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat maakt t ook lastig inderdaad, beter dat je dat even face to face uitpraat.

Ik heb over spoofen best n harde mening, moet je gewoon niet doen en als ik t van iemand hoor speel ik daar niet meer mee.

Enige situatie waar ik nog begrip voor heb is iemand die echt niet meer naar buiten kan en dan virtueel rondloopt met zijn pokemaatjes en met hun een raid meepikt.

Maar de hele wereld over om pokemon te vangen en in je eentje overal gyms neerhalen en raiden etc dat is niet oke. Dan ga je al veel verder en vind ik het cheaten. Mensen die wel op pad kunnen kunnen dat ook niet namelijk.

Maar ik kan me voorstellen dat jouw situatie dat toch even ongemakkelijk was toen je die uitleg kreeg.
Wat vooral ongemakkelijk was was dat mensen zich aangesproken voelden en dus dachten dat ik hun beschuldigde van spoofen.
Maar 't ging me helemaal niet om die spoofers maar om 't spoofen een beetje netjes te doen, rekenign houden met het grote voordeel ten opzichte van echt lopen.

Ik hou me er nu maar afzijdig van, je kan er verder toch weinig tegen doen en discussies erover lopen te heftig op.
Hier zijn er overigens nog wel meer bekende mensen in de appgroep die spoofen, geen idee wat die voor reden hebben en of ze er wel een reden voor hebben.
Ook zijn er een hoop mensen die standaard met 2 telefoons rondlopen dus daardoor krijg je ook dat je maar 1 persoon bij een gym ziet staan maar dat er wel meteen 2 pokemon in gezet worden.
En dan ook nog een grote groep erg fanatieke mensen die ook midden in de nacht op pad gaan dus hier kan je sowieso niet met zekerheid zeggen wie spooft of niet.
  donderdag 19 april 2018 @ 22:57:41 #244
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178631734
quote:
7s.gif Op donderdag 19 april 2018 21:57 schreef victorinox het volgende:

[..]

Hebben jullie dan nog niet met de community days meegedaan?
Daar zou je er toch wel wat hebben kunnen vangen.
Ik heb tijdens die evenementen 4 Mareeps, 5 Bulbasaurs, 4 Dratini's en 8 Pikachu's gevangen.
Dan moet je op een bepaalde plek zijn?

Was wel met dat evenement in Zoetermeer. Ook toen geen shineys gezien.
  donderdag 19 april 2018 @ 23:01:03 #245
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_178631807
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:57 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dan moet je op een bepaalde plek zijn?

Was wel met dat evenement in Zoetermeer. Ook toen geen shineys gezien.
community day is overal, dan heb je 3 uurtjes (op een zondag van 11 tot 14) waarin je extra Xp krijgt en als je de pokemon van die "dag" evolved krijgt die unieke moves.
En je kan er dus ook shiny versies van vinden.
pi_178631890
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 23:01 schreef SiGNe het volgende:

[..]

community day is overal, dan heb je 3 uurtjes (op een zondag van 11 tot 14) waarin je extra Xp krijgt en als je de pokemon van die "dag" evolved krijgt die unieke moves.
En je kan er dus ook shiny versies van vinden.
Bonus is elke keer anders, met Mareep was het 1/4 egg walking distance
  donderdag 19 april 2018 @ 23:12:56 #247
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_178632038
quote:
10s.gif Op donderdag 19 april 2018 23:04 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Bonus is elke keer anders, met Mareep was het 1/4 egg walking distance
Ja, klopt en komende community day is het 3x stardust dus wel een erg fijne bonus, ik kom eigenlijk altijd stardust tekort :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 april 2018 @ 00:51:35 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178633306
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 21:39 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik ben benieuwd, morgen mag ik weer.
Zou leuk zijn als t wat anders is.
mwah, kan me voorstellen dat ze minimaal een maand spelers de kans geven
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 20 april 2018 @ 01:09:47 #249
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_178633492
En je krijgt er ook candy bij, altijd fijn, scheelt 20km lopen.
de mijne vandaag had een IV van 91, da's ook wel lekker, alleen wel jammer dat ze maar lvl 15 zijn
Maar goed, ik had dus ook uit de raid goede Moltri/Moltressen gevangen en die zijn wel lvl 20, die kanik nu weer een powerup geven.
pi_178636179
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 20:45 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik heb er ook niet een. Nooit een gezien, laat staan een gevangen. Ik wil graag een shiny magicarp.

Wel vraag ik me af hoe je aan een Pikachu kunt zien of die shiny is.

Hier zitten er nu allemaal roze schapen in de gyms maar ik heb niet eens een schaap op de nearby kunnen zien :X
Als je een Pikachu aandrukt en hij is shiny, komen er een hele hoop sterretjes in je beeld, net als bij andere Shiny pokemon. Dat merk je echt wel haha. Tevens als je m vangt en in je pokebag kijkt staan er 3 sterretjes naast, net als bij de andere.
Vici, Vidi, Veni!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')