Met je actquote:Op zondag 8 april 2018 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Makkelie is van de KNVB MAFFIA. Moet je mee oppassen
Drommel is meer een grabbelaar maar Jones maakt dit seizoen wel een heel erg onzekere indruk. Beiden waardeloos.quote:
Ja..quote:Op zondag 8 april 2018 14:57 schreef Zorro het volgende:
Zag ik het trouwens goed dat Jones echt zo'n gebaartje maken van "kom maar halen jongguh!" en dan zo de fout in ging?
Yup, hij is nog blind ook.quote:Op zondag 8 april 2018 14:57 schreef Zorro het volgende:
Zag ik het trouwens goed dat Jones echt zo'n gebaartje maken van "kom maar halen jongguh!" en dan zo de fout in ging?
Nee, hij deed dat naar Vilhena..quote:Op zondag 8 april 2018 14:57 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zondag 8 april 2018 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hij zijn tweede landskampioenschap oprij pakt?
Ik hoop het voor hemquote:
Staat toch volledig geïsoleerd met die twee buitenspelers, joh..quote:Op zondag 8 april 2018 14:59 schreef Duveldrinker het volgende:
Jorgensen geblesseerd? Die loopt bijna niet.
Nee, hij loopt ook een beetje voor lul met deze tactiek.quote:Op zondag 8 april 2018 14:59 schreef Duveldrinker het volgende:
Jorgensen geblesseerd? Die loopt bijna niet.
quote:
Groningen Groningen, roda komt eraan.quote:
Wel leuk potje volgende weekquote:Op zondag 8 april 2018 15:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Groningen Groningen, roda komt eraan.
Alsof Jørgensen kan voetballen..quote:Op zondag 8 april 2018 15:07 schreef fetX het volgende:
De Jorg had ‘m direct aan de Boeet moeten geven.
Eigenlijk heb je ook geen reet aan dat Feyenoord hè.quote:Op zondag 8 april 2018 15:12 schreef Adames het volgende:
[..]
feyenoord die twente in de eredivisie houdt
Als Hooiveld in de spits kan...quote:Op zondag 8 april 2018 15:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
j
Tja je hebt echt niemand anders voor die plek.
Hoe krijg je het toch voor elkaar met zo veel geld zo weinig kwaliteit te kopen.quote:Op zondag 8 april 2018 15:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja je hebt echt niemand anders voor die plek.
Toch ook een keer Roda erin gehouden? Toen met Jan Smit bij Volendamquote:Op zondag 8 april 2018 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je ook geen reet aan dat Feyenoord hè.
Ja dat was ook mensonterendquote:Op zondag 8 april 2018 15:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Toch ook een keer Roda erin gehouden? Toen met Jan Smit bij Volendam
Overijverig worden ze dan.quote:Op zondag 8 april 2018 15:11 schreef Klummie het volgende:
Dan hou je bal geweldig binnen en peer je 'm vervolgens in niemandsland.
http://www.soccernews.nl/(...)na-zege-op-feyenoordquote:Op zondag 8 april 2018 15:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Toch ook een keer Roda erin gehouden? Toen met Jan Smit bij Volendam
Dat was echt een bizarre dag. Roda flikt het dit jaar ook gewoon weer.quote:Op zondag 8 april 2018 15:18 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.soccernews.nl/(...)na-zege-op-feyenoord
quote:Op zondag 8 april 2018 15:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat was echt een bizarre dag. Roda flikt het dit jaar ook gewoon weer.
Nooquote:
CisséGod naar Feyenoord toenquote:Op zondag 8 april 2018 15:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat was echt een bizarre dag. Roda flikt het dit jaar ook gewoon weer.
Tegen Cambuur toen met pingelsquote:
Ik vind het beleid bij Sparta wel triester dan bij Roda dit jaar. Wel netjes dat die de trainer laten zittenquote:Op zondag 8 april 2018 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
NooHeb echt geschreeuwd om die goal toen.
Als Twente het hem flikt gaat Sparta er weer uit. Zou toch sneu zijn.
Ik pak wat ribbels paprika chips.quote:
Ik ga maar wat knäckebröd smeren.quote:Op zondag 8 april 2018 15:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik pak wat ribbels paprika chips.
hoi hafcfanquote:Op zondag 8 april 2018 15:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik pak wat ribbels paprika chips.
Ja, Roda doet het prima dit seizoen. Spelen daardoor ook een stuk leuker voetbal dan vorig jaar (al is het nog steeds kantje-randje).quote:Op zondag 8 april 2018 15:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind het beleid bij Sparta wel triester dan bij Roda dit jaar. Wel netjes dat die de trainer laten zitten
Ja ik weet dat jij heel onzeker bent over je gewicht.quote:Op zondag 8 april 2018 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet iedere dag. Maar iig eet ik geen dikmakend smerig biggenvoer
Hele huis stinkt naar de ei, genot.quote:Op zondag 8 april 2018 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch maar een broodje ei gemaakt, met sambalGod
Hadden jullie nog eieren over van Pasen?quote:Op zondag 8 april 2018 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch maar een broodje ei gemaakt, met sambalGod
quote:Op zondag 8 april 2018 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij heel onzeker bent over je gewicht.
Wij hebben altijd genoeg eieren in huis.quote:Op zondag 8 april 2018 15:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hadden jullie nog eieren over van Pasen?
laatst nog een chocolade-ei opquote:Op zondag 8 april 2018 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij hebben altijd genoeg eieren in huis.
Heb je wel echt heel snel gekookt..quote:Op zondag 8 april 2018 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij hebben altijd genoeg eieren in huis.
"We moeten meer strijd leveren vandaag jongens"quote:Op zondag 8 april 2018 15:40 schreef Klummie het volgende:
Wat zou GvB gezegd hebben in de rust? Het gaat lekker, gewoon doorgaan zo.
Op de fout van Jones na, klopt dit wel.quote:Op zondag 8 april 2018 15:40 schreef Klummie het volgende:
‘Hard blijven werken jongens.’quote:Op zondag 8 april 2018 15:40 schreef Klummie het volgende:
Slappe trage bende is het.quote:Op zondag 8 april 2018 15:41 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Hard blijven werken jongens.’
Ah, wat ben ik klaar met die man.
Het is de lamme tegen de blinde.quote:Op zondag 8 april 2018 15:43 schreef Tchock het volgende:
Je zou echt niet zeggen dat je naar de kampioen tegen de nummer laatst zit te kijken.
Wat heb ik er veel voor over om volgend jaar een andere trainer te zien zeg. Mijn hemel dit lijkt toch werkelijk helemaal nergens naar.quote:
Doodziek word je daarvan ja.quote:Op zondag 8 april 2018 15:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
Verdomme zeg. Sta gewoon op ipv iedere keer naar de scheids te kijken; HE GAST IK WORD GERAAKT. Schlemiel.
Niemand heeft iets aan een punt.quote:Op zondag 8 april 2018 15:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Die slaat echt nergens opDat Twente is zo slecht en toch staat het 1-1.
JPB de beste denk ik. KEA ook nog wel oke.quote:Op zondag 8 april 2018 15:50 schreef Slobeend het volgende:
Toornstra de beste FeyenoorderHou op commentator.
Van Beek.quote:Op zondag 8 april 2018 15:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
JPB de beste denk ik. KEA ook nog wel oke.
Voor Sven van Beek begint de wedstrijddag altijd hetzelfde. Als hij klaar is om naar De Kuip te rijden, brandt hij eerst een kaarsje in de kerk in Reeuwijk. Hij is niet heel gelovig, maar het is een ritueel waaraan hij vasthoudt. Slechts één keer heeft hij verzuimd. Hij had toen geen muntgeld bij zich. Het was geen optie een kaars aan te steken zónder daarvoor vijftig cent te betalen. Als de kaars brandt en de wens is in gedachten uitgesproken, stapt Sven in zijn auto. Hij zet keiharde hiphop aan en rijdt naar het stadion.quote:
quote:Op zondag 8 april 2018 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor Sven van Beek begint de wedstrijddag altijd hetzelfde. Als hij klaar is om naar De Kuip te rijden, brandt hij eerst een kaarsje in de kerk in Reeuwijk. Hij is niet heel gelovig, maar het is een ritueel waaraan hij vasthoudt. Slechts één keer heeft hij verzuimd. Hij had toen geen muntgeld bij zich. Het was geen optie een kaars aan te steken zónder daarvoor vijftig cent te betalen. Als de kaars brandt en de wens is in gedachten uitgesproken, stapt Sven in zijn auto. Hij zet keiharde hiphop aan en rijdt naar het stadion.
Ik kan het toch niet laten hem niet meer te mogen.
Diks is wel enorm vooruitgegaan ten opzichte van het begin van het seizoen.quote:
Dan gaat er het op de kwaliteit van het bier in ieder geval wel vooruit.quote:Op zondag 8 april 2018 15:55 schreef fetX het volgende:
Heet het stadion dan volgend jaar de Jupiler Veste?
Dit inderdaadquote:Op zondag 8 april 2018 15:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan gaat er het op de kwaliteit van het bier in ieder geval wel vooruit.
Ben je nu echt zo dom? Zo heet het volgend jaar niet. Sponsordeal is over.quote:Op zondag 8 april 2018 15:55 schreef fetX het volgende:
Heet het stadion dan volgend jaar de Jupiler Veste?
zeg je nu dat hiphop heidenenmuziek is?quote:Op zondag 8 april 2018 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou die verschrikkelijke hiphop zijn kaarsje niet direct weer teniet doen?
Wel een hoop gescheld over het algemeen.quote:Op zondag 8 april 2018 16:00 schreef Adames het volgende:
[..]
zeg je nu dat hiphop heidenenmuziek is?
Omdat Twente alles minder goed kon verbergen.quote:Op zondag 8 april 2018 16:00 schreef RipCity het volgende:
Vanwaar de haat richting twente eigenlijk? Vergeleken met een Roda? Door munsterman?
Ga er even serieus op in andersquote:Op zondag 8 april 2018 15:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom? Zo heet het volgend jaar niet. Sponsordeal is over.
misschien luistert hij wel christelijke hiphopquote:Op zondag 8 april 2018 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een hoop gescheld over het algemeen.
En ze halen nog steeds spelers die ze niet kunnen betalen.quote:Op zondag 8 april 2018 16:00 schreef RipCity het volgende:
Vanwaar de haat richting twente eigenlijk? Vergeleken met een Roda? Door munsterman?
het was eigenlijk ondeugend boekhoudenquote:Op zondag 8 april 2018 16:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Omdat Twente alles minder goed kon verbergen.
Begroting is sluitend.quote:Op zondag 8 april 2018 16:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En ze halen nog steeds spelers die ze niet kunnen betalen.
quote:Op zondag 8 april 2018 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
VuurwerkgeluidenTriest teringvolk.
Ach, dat krijg je van al die bommen tijdens WO II. Dat werkt nog generaties lang door.quote:Op zondag 8 april 2018 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is daar mis mee?!quote:Op zondag 8 april 2018 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kom anders zelf ff uit de kast.quote:Op zondag 8 april 2018 16:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja. Op naar de volgende lijken die nog in de kast zitten
Denk eerder een enkeltje Curator.quote:Op zondag 8 april 2018 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgend jaar gaan ze weer naar top oss heen en weer![]()
Instromen in de vijfde klasse genot.quote:Op zondag 8 april 2018 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgend jaar gaan ze weer naar top oss heen en weer![]()
Heb niet de indruk dat Twente het ook maar 1 jaar gaat volhouden qua financiën gezien de situatie aan het begin van het seizoen.quote:Op zondag 8 april 2018 16:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat is pas 2 jaar later. Ze komen de die divisie nooit meer uit, net als NEC.
onzinquote:Op zondag 8 april 2018 16:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
twente valt niet omquote:Op zondag 8 april 2018 16:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb niet de indruk dat Twente het ook maar 1 jaar gaat volhouden qua financiën gezien de situatie aan het begin van het seizoen.
Kunnen ze makkelijk, is allemaal dramatisch gedoe van bestuurders.quote:Op zondag 8 april 2018 16:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb niet de indruk dat Twente het ook maar 1 jaar gaat volhouden qua financiën gezien de situatie aan het begin van het seizoen.
Dit inderdaad. Doen bijna al die clubs bij degradatiequote:Op zondag 8 april 2018 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kunnen ze makkelijk, is allemaal dramatisch gedoe van bestuurders.
tuurlijk welquote:Op zondag 8 april 2018 16:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ze werkt dan ook bij een kinderopvang.quote:Op zondag 8 april 2018 16:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook vannacht toen ik 'm erin stak..
Nee.quote:Op zondag 8 april 2018 16:21 schreef Isane het volgende:
nog 4 wedstrijden te spelen, 4x3 = 12 punten.
Het kan nog makkelijk voor FC T
Hoi Jomandaquote:Op zondag 8 april 2018 16:21 schreef Isane het volgende:
Net als in de Tweede Wereld Oorlog met de joden voor ze op de trein gingen? (Oranjehotel)quote:Op zondag 8 april 2018 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hopelijk geeft ADO volgende week nog een extra zetje.
quote:Op zondag 8 april 2018 16:21 schreef Isane het volgende:
Ben jij het type dat huilt bij zoiets als dit?quote:Op zondag 8 april 2018 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ADO uit verliezen we. PEC thuis verliezen we. Vitas uit verliezen we. Degradatie een feit. NAC thuis hooguit een puntje.
In deze vorm mss nog een puntje bij vitesquote:Op zondag 8 april 2018 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ADO uit verliezen we. PEC thuis verliezen we. Vitas uit verliezen we. Degradatie een feit. NAC thuis hooguit een puntje.
PEC en Vitesse zijn ook niet in briljante vorm de laatste tijd.quote:Op zondag 8 april 2018 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ADO en PEC en Vitesse spelen ook kut. dus niet zo negatief.quote:Op zondag 8 april 2018 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Huilen niet, maar word er wel verdrietig vanquote:Op zondag 8 april 2018 16:25 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ben jij het type dat huilt bij zoiets als dit?
Heb je Twente wel zien spelen het afgelopen jaar?quote:Op zondag 8 april 2018 16:29 schreef Tchock het volgende:
Iedereen doet alsof Twente al gedegradeerd is. Sparta is ook zo wisselvallig als de pest en in de reeks ADO-PEC-Vites-NAC zit geen enkele club waar Twente niet van zou kunnen winnen. Moet het nog maar zien hoor.
quote:Op zondag 8 april 2018 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Huilen niet, maar word er wel verdrietig van
Waarom zou Twente nu ineens wèl gaan winnen? Er zit helemaal niks in dit team.quote:Op zondag 8 april 2018 16:29 schreef Tchock het volgende:
Iedereen doet alsof Twente al gedegradeerd is. Sparta is ook zo wisselvallig als de pest en in de reeks ADO-PEC-Vites-NAC zit geen enkele club waar Twente niet van zou kunnen winnen. Moet het nog maar zien hoor.
Behalve veel geld dan.quote:Op zondag 8 april 2018 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom zou Twente nu ineens wèl gaan winnen? Er zit helemaal niks in dit team.
Nou twente speelde de 1e helft aardig mee met feyenoord. Dus niet zo negatiefquote:Op zondag 8 april 2018 16:29 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Heb je Twente wel zien spelen het afgelopen jaar?
Heracles laat SParta wel winennquote:Op zondag 8 april 2018 16:29 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zondag 8 april 2018 16:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heracles laat SParta wel winenn
Dat lijkt zo. Feyenoord speelde ondermaats.quote:Op zondag 8 april 2018 16:30 schreef Isane het volgende:
[..]
Nou twente speelde de 1e helft aardig mee met feyenoord. Dus niet zo negatief
Zag je ook bij VVV gisteren. Als je nergens omspeelt maakt het toch niks meer uit.quote:
Oke dan degradeer maarquote:Op zondag 8 april 2018 16:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat lijkt zo. Feyenoord speelde ondermaats.
Vaak zelfs. En ze zijn zelden kansloos, behalve tegen clubs als AZ, Feyenoord, Utrecht.quote:Op zondag 8 april 2018 16:29 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Heb je Twente wel zien spelen het afgelopen jaar?
Dat is echt het allerzuurste scenario, dat die kutzebra's er voor zorgen dat we 18e eindigenquote:
Utrecht hadden we ook volledig aan ons zelf te danken. Dat was toch die wedstrijd met al die kansen 1 op 1 en open goal?quote:Op zondag 8 april 2018 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vaak zelfs. En ze zijn zelden kansloos, behalve tegen clubs als AZ, Feyenoord, Utrecht.
Ik zeg niet dat Twente fantastisch is hè. Maar je hoeft alleen maar beter te zijn dan Sparta, en die hebben een zwaarder programma.
Wat is er mis met zebra's?quote:Op zondag 8 april 2018 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is echt het allerzuurste scenario, dat die kutzebra's er voor zorgen dat we 18e eindigen
Klopt ja.quote:Op zondag 8 april 2018 16:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Utrecht hadden we ook volledig aan ons zelf te danken. Dat was toch die wedstrijd met al die kansen 1 op 1 en open goal?
en terecht dan maarquote:Op zondag 8 april 2018 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is echt het allerzuurste scenario, dat die kutzebra's er voor zorgen dat we 18e eindigen
Hinnik hinnik.quote:Op zondag 8 april 2018 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twente heeft een saai paard als logo, zijn jaloers.
Toch vind ik het FC Twente logo wel een van de betere in de Eredivisie.quote:Op zondag 8 april 2018 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twente heeft een saai paard als logo, zijn jaloers.
quote:Op zondag 8 april 2018 16:35 schreef KingRoland het volgende:
ik stel voor dat we een paar zebra pics posten
Ja daar zorg je zelf niet voor na 34 wedstrijden. Wat ben jij toch ook een apart figuur soms.quote:Op zondag 8 april 2018 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 april 2018 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch vind ik het FC Twente logo wel een van de betere in de Eredivisie.
quote:Op zondag 8 april 2018 16:35 schreef KingRoland het volgende:
ik stel voor dat we een paar zebra pics posten
quote:
Geniet er van zolang het nog kan hihiquote:Op zondag 8 april 2018 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi manquote:Op zondag 8 april 2018 16:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat vinden jullie van het logo van Fortuna?
Ik ook lol!quote:Op zondag 8 april 2018 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet echt..quote:Op zondag 8 april 2018 16:40 schreef Coco. het volgende:
Maar was de wedstrijd een beetje van kwaliteit (twente - feyenoord) ?
Of een Utrecht - ADO.quote:Op zondag 8 april 2018 16:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Niet echt..
Geen AZ - PSV, laat ik het zo zeggen..
Goed programma is dat.quote:
Echt heel erg slecht. Als je de goals terugkijkt heb je werkelijk alles gezien (behalve een heleboel vuile overtredingen).quote:Op zondag 8 april 2018 16:40 schreef Coco. het volgende:
Maar was de wedstrijd een beetje van kwaliteit (twente - feyenoord) ?
Wat vind jij van giraffen?quote:Op zondag 8 april 2018 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krokodillen zijn echt rare dieren.
Zo loopt van der Lely ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |