Ja idd die ook meteen uitzetten hoppaquote:Op donderdag 5 april 2018 17:50 schreef halfway het volgende:
Zal wel lachen worden als het linkse tuig ook komt opdraven.
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:02 schreef Infection het volgende:
Oppakken en uitzetten dat ongedierte. Werken ze niet mee, dan maar met scherp schieten.
Hou het maar op 10 van de 10 keer.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:58 schreef havanagila het volgende:
Kraken.... 9 van de 10 keer tuig dat een gebouw volledig de tering in helpt.
de tijd dat het voornamelijk welwillende studenten waren lijkt zeker voorbij. Dit is gewoon tuig. Ruimen dus.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:02 schreef Infection het volgende:
Oppakken en uitzetten dat ongedierte. Werken ze niet mee, dan maar met scherp schieten.
Oh wacht, het is Amsterdam, waar ze al knuffelend worden ontvangen door linkse terroristen.
Slag om de Vondelstraat. Woon er om de hoek. Regering zette tanks en snipers in.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:50 schreef halfway het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt. Dit zijn gewoon ordinaire barbaren uit de woestijn. De studenten destijds waren gewoon wat baldadige hippies. Zit wel een verschilletje tussen kwa normen en waardenquote:Op donderdag 5 april 2018 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
de tijd dat het voornamelijk welwillende studenten waren lijkt zeker voorbij. Dit is gewoon tuig. Ruimen dus.
Dit dus.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:40 schreef Harvest89 het volgende:
Op zich niets mis met kraken, behalve dan dat het door dit soort zwaar tuig wordt gedaan.
Amsterdam is toch al verloren. Ik stel voor dat we een nieuwe hoofdstad kiezen. Welke wordt wel een lastig, want eigenlijk alle grote steden moeten inmiddels wel een beetje als verloren beschouwd worden.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:16 schreef superniger het volgende:
Gaat nog wat worden met Groenlinks aan de macht in Amsterdam.
Amsterdam is helaas de toekomst voor de rest van Nederland, dus een nieuwe hoofdstad kiezen haalt niets uit.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Amsterdam is toch al verloren. Ik stel voor dat we een nieuwe hoofdstad kiezen. Welke wordt wel een lastig, want eigenlijk alle grote steden moeten inmiddels wel een beetje als verloren beschouwd worden.
Zoals ik gisteren al in een reactie aangaf. Het wordt een omgekeerde wereld met GL aan het roer die kraken weer wil gaan gedogen en buitenlandse illegalen geen strobreed in de weg legt om kostbare panden te gaan kraken.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:02 schreef Infection het volgende:
Oh wacht, het is Amsterdam, waar ze al knuffelend worden ontvangen door linkse terroristen.
Eens met meer durf en daadkracht, maar waar laat je degenen waarvan je niet weet tot welk land ze behoren?quote:Op vrijdag 6 april 2018 08:53 schreef Elzies het volgende:
Verder illegaal verblijvende op het vliegtuig zetten en bij weigering tot terugkeer droppen op de kust van het land waartoe ze behoren.
Detineer ze van de buitenwereld en met een beetje druk zijn ze snel genoeg bereid te vertellen waar ze vandaan komen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 08:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
Eens met meer durf en daadkracht, maar waar laat je degenen waarvan je niet weet tot welk land ze behoren?
Eh, dat is het dus niet (meer).quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:02 schreef Elzies het volgende:
[..]
Illegaliteit is strafbaar en daar past maar één maatregel op en dat is detineren en uitzetten.
Dit is landverraad puur sang.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:05 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Eh, dat is het dus niet (meer).
Met de groeten van de PvdA.
https://www.google.nl/amp(...)liteit-van-tafel.amp
Een goede kraakrel is wel onderdeel van de Nederlandse cultuur inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2018 17:50 schreef halfway het volgende:
[ afbeelding ]
Meer?quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:09 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dit is landverraad puur sang.
Feitelijk zeg je tegen de eigen bevolking, stik maar. Buitenlandse illegalen hebben meer rechten dan jij.
Dat waren nu eenmaal de prioriteiten van de PvdA.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:09 schreef Elzies het volgende:
[..]
Feitelijk zeg je tegen de eigen bevolking, stik maar. Buitenlandse illegalen hebben meer rechten dan jij.
En wat doe jij dan zo allemaal voor de eigen bevolking?quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:09 schreef Elzies het volgende:
[..]
Belasting betalen en geen panden naar de tering helpen, om maar ergens te beginnenquote:Op vrijdag 6 april 2018 09:19 schreef torentje het volgende:
[..]
En wat doe jij dan zo allemaal voor de eigen bevolking?
Ik werk en betaal netjes voor mijn woning.quote:
Zie ik ook in m'n omgeving, misschien zou er eens actie gevoerd moeten worden.. vroeger kraakten ze nog wel eens een pandje als protest tegen de slechte huurmarkt. Kan een idee zijnquote:Op vrijdag 6 april 2018 09:27 schreef Elzies het volgende:
Ik zie kinderen van mijn directe vrienden en familie die in de twintig zijn en geen betaalbare woning kunnen vinden. Zich of flink in de schulden moeten werken om op kamers te kunnen studeren of noodgedwongen bij pa en ma in huis moeten blijven wonen.
Inderdaad. Je moet deze mensen behandelen als je eigen kinderen. Dus gewoon zelf in huis nemen tot ze genoeg punten op de wachtlijst hebben opgebouwd om zonder voorrang een huurwoning te kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:32 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Deze asielzoekers hebben al zoveel en zo lang geleden, dat ze nu wel recht hebben op een eigen woning en een verblijfsvergunning. Het is een schande voor Nederland dat er zo laks en onverschillig wordt gedaan over de mensenrechten van deze vluchtelingen.
Als het aan de VVD ligt wordt dat weer rigoreus teruggedraaid:quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:05 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Eh, dat is het dus niet (meer).
Met de groeten van de PvdA.
https://www.google.nl/amp(...)liteit-van-tafel.amp
https://www.vvd.nl/standpunten/illegaliteit/quote:Illegaliteit keihard bestrijden.
Illegaliteit
Er wonen veel te veel mensen illegaal in Nederland. Illegaliteit kan leiden tot uitbuiting, criminaliteit en gedwongen prostitutie. Daarom willen wij illegaliteit keihard bestrijden. Wij willen het strafbaar maken om illegaal in Nederland te verblijven. En we willen het strafbaar maken om te helpen bij illegaal verblijf in Nederland. We moeten illegalen, vooral criminele illegalen, actief opsporen en uitzetten.
Wij willen ook dat gemeenten stoppen met het opvangen van illegalen. Door die opvang worden mensen namelijk niet geprikkeld om daadwerkelijk uit Nederland te vertrekken. Sterker nog: het stimuleert ze om zo lang mogelijk te blijven in de hoop alsnog een verblijfsvergunning te krijgen. Duidelijkheid is ook in hun eigen belang.
Nee, het zijn geen asielzoekers, het zijn veelal overlast gevende illegalen die hier niet mogen zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:32 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Deze asielzoekers hebben al zoveel en zo lang geleden, dat ze nu wel recht hebben op een eigen woning en een verblijfsvergunning. Het is een schande voor Nederland dat er zo laks en onverschillig wordt gedaan over de mensenrechten van deze vluchtelingen.
Welkom bij de PvdA en GLquote:Op vrijdag 6 april 2018 09:09 schreef Elzies het volgende:
[..]
GL is de grootste nu he.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:45 schreef Geerd het volgende:
Gewoon eruit trappen en op het vliegtuig ermee
Ja,dit soort problemen gaan nu exploderen met Groen Landverraad aan het roer.quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
GL is de grootste nu he.
De grootste vrienden van de migranten en krakers.
Ik acht de kans groter dat het zo blijft dan dat het terug gedraaid word.quote:Op vrijdag 6 april 2018 10:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
Als het aan de VVD ligt wordt dat weer rigoreus teruggedraaid:
[..]
https://www.vvd.nl/standpunten/illegaliteit/
Klopt, CDA, CU en D66 zijn het niet met de VVD eens. In de huidige regeerperiode zal het er dan ook niet van komen. Reden waarschijnlijk ook dat de VVD flink stelling neemt om wat rechtsere zieltjes te winnen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:07 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter dat het zo blijft dan dat het terug gedraaid word.
Het trekt natuurlijk wel lekker stemmen voor de volgende ronde.
Misschien een beetje discutabel? Ze breken gewoon in bij bewoonde panden!quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:33 schreef Stranger het volgende:
De manier waarop 'we are here' bepaalt of een pand bewoond is en de snelheid waarmee ze conclusies trekken is misschien een beetje discutabel
Dit zijn de echte die-hard goedpraters.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:36 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Misschien een beetje discutabel? Ze breken gewoon in bij bewoonde panden!
Hoe kun je dit goedpraten, echt.
Die bagatelliseerden vroeger de daden van Stalin, Mao en Pol Pot...quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit zijn de echte die-hard goedpraters.
Dezelfde figuren die bij een anti-racisme demonstratie met Che Guevara vlaggen lopen te zwaaien.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:43 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Die bagatelliseerden vroeger de daden van Stalin, Mao en Pol Pot...
Ondanks dat velen belasting betalen, zijn er toch nogal veel wantoestanden zoals krakers. Kan men dat belastinggeld dan niet beter besteden aan het groeiend aantal gehandicapten?quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Belasting betalen en geen panden naar de tering helpen, om maar ergens te beginnen.
Ik ga er van uit dat ze een reden hadden aan te nemen dat het pand niet bewoond was. Inderdaad onhandig en een beetje discutabel. Naar ik begrijp hebben ze door middel van aanbellen geprobeerd te bepalen of panden die er niet bewoond uitzagen toch bewoond waren, niet bepaaald de beste manier.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:36 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Misschien een beetje discutabel? Ze breken gewoon in bij bewoonde panden!
Of ze hebben er gewoon maling aan, als je ook hoort dat ze bewoners intimideren en stenen door ramen gooien lijkt het me wel duidelijk dat het gewoon uitschot is, en geen normale krakers.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:15 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ze een reden hadden aan te nemen dat het pand niet bewoond was. Inderdaad onhandig en een beetje discutabel. Naar ik begrijp hebben ze door middel van aanbellen geprobeerd te bepalen of panden die er niet bewoond uitzagen toch bewoond waren, niet bepaaald de beste manier.
Ik denk dat het redelijk wordt aangedikt door de woordvoerder van de woningbouwvereniging, maar als het klopt is het inderdaad niet sjiek.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Of ze hebben er gewoon maling aan, als je ook hoort dat ze bewoners intimideren en stenen door ramen gooien lijkt het me wel duidelijk dat het gewoon uitschot is, en geen normale krakers.
En ook des te verbazingwekkender dat de politie totaal niet ingrijpt.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat het redelijk wordt aangedikt door de woordvoerder van de woningbouwvereniging, maar als het klopt is het inderdaad niet sjiek.
quote:Op donderdag 5 april 2018 17:45 schreef Geerd het volgende:
Gewoon eruit trappen en op het vliegtuig ermee
Dit.quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja,dit soort problemen gaan nu exploderen met Groen Landverraad aan het roer.
Ja lekker als het gewoon een huis waar mensen in wonen...quote:Op donderdag 5 april 2018 17:40 schreef Harvest89 het volgende:
Op zich niets mis met kraken, behalve dan dat het door dit soort zwaar tuig wordt gedaan.
Haha, jij hebt zeker niet opgelet de laatste 20 jaar. VVD-standpunten zijn waardeloos, die worden direct na de verkiezingen direct weer in de archiefkast opgeborgen. Bovendien; de VVD heeft zeer lang de Justitie-ministers en staatssecretarissen geleverd en er is weinig veranderd aan de handhaving van illegaliteit.quote:Op vrijdag 6 april 2018 10:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
Als het aan de VVD ligt wordt dat weer rigoreus teruggedraaid:
[..]
https://www.vvd.nl/standpunten/illegaliteit/
enquote:Fractieleider GroenLinks Amsterdam wil krakers in gemeentepanden
Rutger Groot Wassink, de fractievoorzitter van GroenLinks in Amsterdam, pleit voor een ‘structurele oplossing’ nu actiegroep We Are Here in Amsterdam-Oost 22 woningen heeft gekraakt.
De groep van uitgeprocedeerde asielzoekers heeft gisteren in de Amsterdamse Rudolf Dieselstraat elf woningen gekraakt. Buurtbewoners klagen over intimidatie: zo zou een vrouw de activisten hebben horen inbreken toen ze onder de douche stond.
Bed-bad-brood
Volgens Groot Wassink een teken dat Amsterdam behoefte heeft aan een bed-bad-brood-voorziening die 24 uur per dag open is, in plaats van de huidige 12 uur. Verder wil hij kijken of de actievoeders gemeentepanden kunnen gaan kraken, meldt AT5.
Groot Wassink verwerpt mogelijke intimidaties van krakers jegens bewoners.
“Laat er geen misverstand over zijn dat geweld en intimidatie in alle gevallen onaanvaardbaar zijn. Ik weet niet wat er precies gebeurd is, maar heb er alle vertrouwen in dat de burgemeester correct handelend optreedt.”
Ocharme Amsterdam.quote:Wilders over situatie met krakers in Amsterdam: ‘Totale anarchie, zet desnoods het leger in’
Geert Wilders noemt de situatie met de krakers in de Rudolf Dieselstraat in Amsterdan ‘een totale anarchie’. “Mensen die er niet mogen zijn zie ik zonder enig besef van gezag buurten onveilig maken, ruiten ingooien, op deuren bonken en mensen bedreigen”, aldus de PVV-leider in Goedemorgen Nederland.
Het collectief We Are Here, een groep uitgeprocedeerde asielzoekers, maakte deze week zelf bekend dat zij tijdens de paasdagen elf woningen en een winkelpand hebben gekraakt in de Rudolf Dieselstraat.
Woningcorporatie Ymere stelt dat buurbewoners zich sindsdien niet meer veilig voelen.
“Ik zie ook dat dat wordt gedoogd”, vervolgt Wilders. “Er is geen burgemeester die zegt: ‘ik pak ze op en ik stuur ze het land uit’. Ik vind dat dat wel moet gebeuren. We leven in een rechtstaat, niet in een anarchie.”
“Als de burgemeester het niet doet, zet desnoods het leger in en houd ze van de straat”, besluit de PVV-leider.
Door: Sikko Debbenhof
Is die vrouw al gevonden of is het een gerucht? Hoorde vandaag alleen een kraakster op de radio, die het over een bewoond adres had, maar door de giga stapel post in de hal en half dichtgetimmerde voordeur in de veronderstelling was dat deze leeg was.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat ik nog het meest schokkend vind is dat gewone bewoners hun woningen worden opengebroken en gekraakt. Ik las al een verhaal van een vrouw die stond te douchen en opeens stonden er asielzoekers in de badkamer.
GroenLinks en D66 baart dit allemaal geen zorgen???
De vrouwelijke kraker in de video lijkt het te bevestigen "het leek alsof".quote:Op vrijdag 6 april 2018 20:24 schreef Fer het volgende:
[..]
Is die vrouw al gevonden of is het een gerucht? Hoorde vandaag alleen een kraakster op de radio, die het over een bewoond adres had, maar door de giga stapel post in de hal en half dichtgetimmerde voordeur in de veronderstelling was dat deze leeg was.
Ken je het concept van democratie ? Wat...? Nooit van gehoord?quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:46 schreef Confetti het volgende:
Dit krijg je ervan als je een stel ongeschoren extreem-linkse hippies de grootste maakt in je stad. De centrale overheid zou het gezag moeten overnemen en die idioten het gemeentehuis uit knuppelen.
achja .... de fascistische oplossing...quote:
Enge mensen daar in de gemeenteraad van Amsterdam. Gewoon ordinaire diefstal van huurhuizen door dat krakerstuig en maar gedogenquote:Op vrijdag 6 april 2018 16:03 schreef Wup2 het volgende:
van WNL
[..]
en
[..]
Ocharme Amsterdam.
Groot Wassink ziet in deze actie een teken dat er betere voorzieningen moeten komen voor deze uitgeprocedeerden.
Die hebben er geen last van, zitten mooi in hun dure grachtenhuisjes.quote:Op zaterdag 7 april 2018 00:41 schreef trein2000 het volgende:
En van die jozias sukkel moet het gedoogd worden. Kasja? Grijp eens in.
Win Win situatiequote:Op donderdag 5 april 2018 17:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja idd die ook meteen uitzetten hoppa![]()
![]()
![]()
Alles mis met kraken. Krakers mogen van mij met grof geweld uit een pand worden geslagen.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:40 schreef Harvest89 het volgende:
Meneer voelt zich aangesproken 😂😂quote:Op zaterdag 7 april 2018 00:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ken je het concept van democratie ? Wat...? Nooit van gehoord?
[..]
achja .... de fascistische oplossing...
Je vraagt je eigenlijk af waar die hele peperdure asielprocedure nog eigenlijk voor dient. Een procedure die we allemaal als hardwerkende belastingbetalers kunnen ophoesten.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:53 schreef Heremeteit het volgende:
Hoe verzin je het ook om iemand die illegaal is niet gedwongen te laten vertrekken
Dan rest geen keuze meer om als burgers het recht in eigen hand te gaan nemen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Grootgraaier Penthouse Pechtold heeft zelf inmiddels zijn derde huisje binnengeharkt en wat zegt D66 tegen simpele Amsterdammers met maar 1 huis : Krakers hebben het recht om jullie huis te kraken, als krakers huizen in je buurt kraken en je buurt een getto wordt dan heb je dat maar te slikken jij vieze gore Nederlander.
Ik vraag me af of het al niet te laat is. De progressieve elite heeft inmiddels zo'n machtsbasis opgebouwd en hun politiek van dood en verderf wordt inmiddels algemeen geaccepteerd door een groot deel van de bevolking en de media. Ik zie het somber in.quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dan rest geen keuze meer om als burgers het recht in eigen hand te gaan nemen.
Wij hebben het hier in onze wijk ook gedaan en het heeft zijn vruchten afgeworpen. Wij hebben ze hier echt verjaagd uit onze wijk en daar waren uiteindelijk geen knokploegen voor nodig.
Vooral veel media aandacht genereren, het plaatselijke bestuur onder druk blijven zetten (desnoods bij de heren en dames politici thuis voor de deur) en zorgen voor een omgeving die geen plaats meer biedt voor dit soort illegale activiteiten.
Het weghalen van de rommel en bezittingen die ze achterlaten, het kappen van struiken en het weghalen van tenten. Ze continue blijven opjagen zodat ze uiteindelijk elders gaan bivakkeren.
Helaas genereer je wel een waterbed effect voor weer een andere buurt. Maar dat is de schuld van de politiek die niet zijn werk doet en weigert illegalen het land uit te zetten.
Oke dan man.quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:51 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Alles mis met kraken. Krakers mogen van mij met grof geweld uit een pand worden geslagen.
Controle op dit soort processen is een illusie. Je kunt door ze te observeren bepaalde vooruitzichten voorspellen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het al niet te laat is. De progressieve elite heeft inmiddels zo'n machtsbasis opgebouwd en hun politiek van dood en verderf wordt inmiddels algemeen geaccepteerd door een groot deel van de bevolking en de media. Ik zie het somber in.
Trollquote:Op zaterdag 7 april 2018 09:15 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Die mensen zijn hier nu eenmaal en het is onze plicht om hen een menswaardig bestaan te geven. Dat zijn gewoon mensenrechten. Ze moeten dus allemaal zo snel mogelijk een woning toegewezen krijgen.
Geen wonder dat veel mensen hun vertrouwen in de politiek al lang geleden kwijt zijn geraakt.quote:Op zaterdag 7 april 2018 10:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar o wee als een oude Diesel de stad inrijdt of als blijkt dat hun favoriete biologische VEGA-winkeltje toch producten in de schappen heeft met dierlijke ingrediënten. Dan breekt de hel los voor de Grachtengordelelite. Dan komt het stoom uit hun oren en eisen ze direct repercussies.
Ze zijn uitgeprocedeerd. Dus ze komen niet in een reguliere woning.quote:Op zaterdag 7 april 2018 10:08 schreef Lunatiek het volgende:
En jullie denken echt dat dat gedrag gaat veranderen als die vluchtelingen niet meer in een kraakpand wonen?
Een land dat humaan omgaat met mensen die moeten vluchten voor oorlog en geweld.quote:Op zaterdag 7 april 2018 10:07 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Haha die politie ook gewoon handjes schudden en samen lachen met dat uitgeprocedeerde illegale kraaktuig
Wat voor een land leven we in godverdomme
Allemaal leuk en aardig, maar deze mensen zijn uitgeprocedeerd. Derhalve illegaal in Nederland.quote:Op zaterdag 7 april 2018 10:11 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Een land dat humaan omgaat met mensen die moeten vluchten voor oorlog en geweld.
Troll-lol-lolquote:Op zaterdag 7 april 2018 10:11 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Een land dat humaan omgaat met mensen die moeten vluchten voor oorlog en geweld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |