Ze was niet voor niets een hoer toch?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan iets verantwoorders als boter kaas en eieren, maar Maria had vast ook eitjes
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]Dat is wel een brute cover danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel iets volwassener ogend..
Arme jijquote:
Maria magdalena is niet dezelfde als de gewone maria hoorquote:Op donderdag 5 april 2018 18:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze was niet voor niets een hoer toch?
Ja hequote:Op donderdag 5 april 2018 18:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is wel een brute cover danMaar wel iets volwassener ogend..
Het geografische vind ik niet zo sterk naar voren komen, maar rozen zijn mooi ja en leuk dat er wel een eigen draai aan gegeven is zo met die driehoekquote:Op donderdag 5 april 2018 18:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja hij is groter dan wat er onder zat, zie 2de spoiler. Reden is dat ik een roos wilde (want mooi) en iets met een geografisch iets iets. Had wat voorbeeldjes aan hem laten zien en toen heeft hij dit er van gemaakt
Maria was toch ook helemaal geen hoer?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Maria magdalena is niet dezelfde als de gewone maria hoor
Dat was vroeger ook een divine iets toch? Misschien was het wel een gewone slet, ze predikten vrije liefde toch aldus die alternatieve verhalen..?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze was niet voor niets een hoer toch?
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het geografische vind ik niet zo sterk naar voren komen, maar rozen zijn mooi ja en leuk dat er wel een eigen draai aan gegeven is zo met die driehoek
Ze was toch een vrouw?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maria was toch ook helemaal geen hoer?
Maria Magdalena was serieus een hoerquote:Op donderdag 5 april 2018 18:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verklaartquote:Op donderdag 5 april 2018 18:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Verklaard wel een en ander, ben je een oudere brombeer dan ik had gedacht
Alleen uitgescholden alsquote:Op donderdag 5 april 2018 18:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoals single vrouwen die een date met Faxie afslaan.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:43 schreef Lot88 het volgende:
Toch geen hoer maar wel voor hoer uitgemaakt.
moest net nog aan jou denken door de nieuwe film van Amyquote:Op donderdag 5 april 2018 18:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zoals single vrouwen die een date met Faxie afslaan.
En single vrouwen die pik willen, maar niet reageren op hun DM als je actief een pik aanbiedt.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zoals single vrouwen die een date met Faxie afslaan.
Dan verwar ik ze toch niet?:?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |