We hebben hier wel 35.000 Li's en Lee'squote:Op donderdag 5 april 2018 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
Chinese meisjesnamen zijn ook wel uitstervend.
Mijn naam beleefde zijn topjaar in 1945 en nu ben ik zo'n beetje extinct...quote:Op donderdag 5 april 2018 14:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/[naam]
Is ook een leuke. Mijn roepnaam is ook bergafwaarts gegaan. Maar mijn tweede naam is juist flink aan de weg aan het timmeren
Goddommequote:Op donderdag 5 april 2018 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn vader investeerde in MS en kan nu de hele dag in bed blijven liggen.
Als je Truus intypt zie je alleen de babyboomersquote:Op donderdag 5 april 2018 14:47 schreef Q. het volgende:
Het leven was veel makkelijker toen alle mannen nog gewoon Jan, Piet of Henk heetten. En alle vrouwen Truus.
MAO ZEDONGGGGG! ETEEEN!quote:Op donderdag 5 april 2018 14:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Het grappige is, toen ik eens bij de Chinees was om eten te halen en haar riep, kwam die eigenaar direct naar mij toe om te vragen hoe ze heette, dus ik zeg haar naam, dat vond hij zo mooi.
Hij vond dat heel eervol dat een Nederlandse vrouw haar dochter een Chinese naam had gegeven.
Enige wat we nu hebben is als ik haar ergens inschrijf ze een Chinees meisje verwachten en dan komt mijn vrolijke miep met blond haar blauwe ogen eraan, staan mensen wel even verbaasd te kijken.
Heb je ook tattoo's van Chinese tekens?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Het grappige is, toen ik eens bij de Chinees was om eten te halen en haar riep, kwam die eigenaar direct naar mij toe om te vragen hoe ze heette, dus ik zeg haar naam, dat vond hij zo mooi.
Hij vond dat heel eervol dat een Nederlandse vrouw haar dochter een Chinese naam had gegeven.
Enige wat we nu hebben is als ik haar ergens inschrijf ze een Chinees meisje verwachten en dan komt mijn vrolijke miep met blond haar blauwe ogen eraan, staan mensen wel even verbaasd te kijken.
Bij mij verwachten ze een negroïde vrouw uit Suriname of dat ik met een Nederlander ben getrouwdquote:Op donderdag 5 april 2018 14:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ben jij het, Le-a?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:51 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Bij mij verwachten ze een negroïde vrouw uit Suriname of dat ik met een Nederlander ben getrouwdBen toch echt gewoon Nederlands.
Tjap Tjoyquote:
Ik heb alleen haar naam in de originele tekens.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je ook tattoo's van Chinese tekens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik moet er altijd wel om lachen.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:51 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Bij mij verwachten ze een negroïde vrouw uit Suriname of dat ik met een Nederlander ben getrouwdBen toch echt gewoon Nederlands.
Was misschien beter geweest dan aeque.quote:
Hoiquote:Op donderdag 5 april 2018 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je ook tattoo's van Chinese tekens?
quote:Op donderdag 5 april 2018 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vernoemde mijn dochter naar een Cambodjaanse dictator en nu is ze pot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |