Mijn naam zit in de lift jonguhquote:Op donderdag 5 april 2018 14:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/[naam]
Is ook een leuke. Mijn roepnaam is ook bergafwaarts gegaan. Maar mijn tweede naam is juist flink aan de weg aan het timmeren
Ik vooral in de jaren 90. Nu sterf ik uitquote:Op donderdag 5 april 2018 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn naam zit in de lift jonguh![]()
[ afbeelding ]
Als mijn naam een beurskoers was had ik in moeten stappen toen ik geboren was.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vooral in de jaren 90. Nu sterf ik uit
Geldt voor beide schrijfwijzen.
Die van mij is sinds de de jaren '70 hard achteruit gegaan. Komt nu nog zo'n 15-20 keer per jaar voor.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had nog gelijk ook met m'n naam
Nee niet heel knap. Maar we hadden een klik. En op dat moment ging het met mij niet geweldig en hij was er voor mij. Tot het moment dat hij ineens niks meer van zich liet horen. Van de 1 op de andere dag.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:19 schreef Allures het volgende:
Maar was die dude heel knap of zo? Want als ie je na een jaar nog zo van de leg heeft verwacht ik wel The Rock of zo
quote:Op donderdag 5 april 2018 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2018 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had hij ook niet ineens een ander?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee niet heel knap. Maar we hadden een klik. En op dat moment ging het met mij niet geweldig en hij was er voor mij. Tot het moment dat hij ineens niks meer van zich liet horen. Van de 1 op de andere dag.
En pas later bedacht ik mij dat hij wel vaak om geld vroeg enzo. Dus dat dat waarschijnlijk ook de reden was waarom hij aardig deed; ik was makkelijk te manipuleren.
Als mijn ouders nu gewoon in MS hadden geinvesteerd toen ik geboren werd.quote:
Mijn naam is maar iets van 400 keer gegeven sinds het begin van de registratie. In mijn geboortejaar was ik er 1 van 9. Niet altijd even handig, maar ik ben wel blij met mijn naam.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/[naam]
Is ook een leuke. Mijn roepnaam is ook bergafwaarts gegaan. Maar mijn tweede naam is juist flink aan de weg aan het timmeren
Ja. Toen we een hele tijd later een afspraak hadden gemaakt zei hij af omdat een vriend was overleden. Ik reageerde daar op maar hij helemaal niet. En toen ik een maand later opnieuw een afspraak wilde maken had hij ineens De Ware gevonden. En hield het contact weer op.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had hij ook niet ineens een ander?
Jup zo'n soort grafiekje idd. En tegengesteld grafiekje voor mijn eerste naamquote:Op donderdag 5 april 2018 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hondennamenquote:Op donderdag 5 april 2018 14:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup zo'n soort grafiekje idd. En tegengesteld grafiekje voor mijn eerste naam![]()
Las gisteren een artikel in de NRC. Ouders combineren nu de eerste letters uit hun eigen beide namen tot een. Dus Marjolein en Daan wordt dan Marda. Of Beau en Sophie wordt Beso![]()
Zit te kijken, van mijn dochters naam zijn er minder dan 5quote:Op donderdag 5 april 2018 14:38 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Mijn naam is maar iets van 400 keer gegeven sinds het begin van de registratie. In mijn geboortejaar was ik er 1 van 9. Niet altijd even handig, maar ik ben wel blij met mijn naam.
Beautifull Hope?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zit te kijken, van mijn dochters naam zijn er minder dan 5
Check ook even waarquote:Op donderdag 5 april 2018 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan jouw naam niet eens spellen of uitspreken, logisch.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:38 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Mijn naam is maar iets van 400 keer gegeven sinds het begin van de registratie. In mijn geboortejaar was ik er 1 van 9. Niet altijd even handig, maar ik ben wel blij met mijn naam.
Mijn vader investeerde in MS en kan nu de hele dag in bed blijven liggen.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als mijn ouders nu gewoon in MS hadden geinvesteerd toen ik geboren werd.
Sambalbij?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee mijn dochter heeft een Chinese naam
quote:Op donderdag 5 april 2018 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn vader investeerde in MS en kan nu de hele dag in bed blijven liggen.
Tettenquote:Op donderdag 5 april 2018 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Tis een beetje op en neer
Wow.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan verdien je toch ook gewoon een nekschot?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup zo'n soort grafiekje idd. En tegengesteld grafiekje voor mijn eerste naam![]()
Las gisteren een artikel in de NRC. Ouders combineren nu de eerste letters uit hun eigen beide namen tot een. Dus Marjolein en Daan wordt dan Marda. Of Beau en Sophie wordt Beso![]()
Heb je zo'n hipster naam dan?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als mijn naam een beurskoers was had ik in moeten stappen toen ik geboren was.
Godverquote:Op donderdag 5 april 2018 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nummer 35?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Thor, de dondergod!quote:Op donderdag 5 april 2018 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, eerder Germaans, of Noors.
klingklangpetspatsboemrinkellekink?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik wil dan zo graag ambtenaar van de burgerlijke stand zijn en zeggen:quote:Op donderdag 5 april 2018 14:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan verdien je toch ook gewoon een nekschot?
Stom.quote:De voornaam 'hotseflots' is niet gevonden
quote:Op donderdag 5 april 2018 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
Chinese meisjesnamen zijn ook wel uitstervend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |