CL. Allemaal voetbal.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:33 schreef MissMSX het volgende:
Elke dag even zoeken op miss. Dagtaak aan het doorspitten.
Subforum uitzetten.quote:
Eenschquote:Op donderdag 5 april 2018 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te lui is het niet eens, het is gewoon totaal niet boeiend.
Zoveel moeite ookquote:
Goede namen welquote:
Ik ook niet, maar ik geloof ook niet dat er echt iets over me geluld wordt ergens. Hoogstens dat ik een editor voor die lappen tekst of een reality check #zweefteefquote:
Quote-alerts vind ik wel fijnquote:Op donderdag 5 april 2018 15:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook niet. Geen quote-alerts ook.
Ik heb ook geen mycroft hoor. Quote-alerts wel.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook niet. Geen quote-alerts ook.
Vroeger had FOK! een userzoekfunctie genaamd Sherlock. Kon je kijken of mensen het over je hadden.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu ben ik nog geen stap verderIk ken Sherlock alleen van de boeken
Spannend leven.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:42 schreef MissMSX het volgende:
Ik kan niet wachten tot mijn halvloer weer in de olie staat. Huis meteen 5000 euro meer waard
Flinke steen waar jij onder leeftquote:Op donderdag 5 april 2018 15:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu ben ik nog geen stap verderIk ken Sherlock alleen van de boeken
Ooooh dank je wel! Weer wat geleerdquote:Op donderdag 5 april 2018 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vroeger had FOK! een userzoekfunctie genaamd Sherlock. Kon je kijken of mensen het over je hadden.
Sherlock is dood maar een user maakte Mycroft als vervanging.
Vertel nog eens meer over hoe kut je collega´s zijn.quote:
Ja beetjequote:Op donderdag 5 april 2018 15:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]![]()
Ben je weer een beetje aan het opknappen nu?
Toen het ingevoerd werd, werd ik knettergek van alle pop-ups. En ik leef nog steeds.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook geen mycroft hoor. Quote-alerts wel.
quote:Op donderdag 5 april 2018 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vertel nog eens meer over hoe kut je collega´s zijn.
Spannende reis maken met dat geldquote:
Verkapte "kijk mij eens populair zijn" post.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen het ingevoerd werd, werd ik knettergek van alle pop-ups. En ik leef nog steeds.
Das gewoon de SC leef toch?quote:Op donderdag 5 april 2018 15:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens populair zijn" post.
Ben je alweer roze?quote:Op donderdag 5 april 2018 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja beetje
Deze week weer iets meer last dan vorige week, maar stukken beter dan 2 weken geleden.
O en ik maar ALLE topics aanklikken en CTRL-F'en op mijn naam!quote:Op donderdag 5 april 2018 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vroeger had FOK! een userzoekfunctie genaamd Sherlock. Kon je kijken of mensen het over je hadden.
Sherlock is dood maar een user maakte Mycroft als vervanging.
Grimas toen ze hem erin stak?quote:
Zo goed als. Je ziet t nog een beetje in m'n oogwit (maar alleen als ik m'n ooglid terugtrek) en rond m'n ogen zelf (daar is de huid dunner). Voor de rest is t nog een gloedje wat ook een zonnebank achtig iets kan zijn.quote:
Pagina 7 is t einde.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:45 schreef MissMSX het volgende:
Hoeveel pagina's hebben jullie eigenlijk per topic?
Gelukkig maar... ik maakte me wel een beetje zorgen om jequote:Op donderdag 5 april 2018 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo goed als. Je ziet t nog een beetje in m'n oogwit (maar alleen als ik m'n ooglid terugtrek) en rond m'n ogen zelf (daar is de huid dunner). Voor de rest is t nog een gloedje wat ook een zonnebank achtig iets kan zijn.
Oi, m'n middenrif!quote:
6. En de laaste post staat in zn uppie op pagina 7quote:Op donderdag 5 april 2018 15:45 schreef MissMSX het volgende:
Hoeveel pagina's hebben jullie eigenlijk per topic?
Zonnebankgloedje. Rachelquote:Op donderdag 5 april 2018 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo goed als. Je ziet t nog een beetje in m'n oogwit (maar alleen als ik m'n ooglid terugtrek) en rond m'n ogen zelf (daar is de huid dunner). Voor de rest is t nog een gloedje wat ook een zonnebank achtig iets kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |