Ik heb er een op mijn buik laten zettenquote:Op donderdag 5 april 2018 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope
Ik heb ook een winnie the pooh beertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Als meisje was ik Jacqueline geweestquote:Op donderdag 5 april 2018 14:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ze is zelf ook blij met de naam, dat is belangrijkste. Als het een jongetje was geweest hadden we gekozen voor een Schotse naam.
Maar serieus, waarom?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ze is zelf ook blij met de naam, dat is belangrijkste. Als het een jongetje was geweest hadden we gekozen voor een Schotse naam.
Xi Jinping?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope
Ik heb ook een winnie the pooh beertje
Ik zou Paul hebben geheten maar gelukkig kwam het niet zover, want dat kon m'n vader niet uitspreken.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb er een op mijn buik laten zettenPast wel bij je....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2018 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die was nu toch onder de naald?
[..]
Ik heb er een op mijn buik laten zettenIk ga een sixpack op m'n pens laten zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
[..]
Ik heb er een op mijn buik laten zettenDie linker arm klopt voor geen meter, verder heel mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
[..]
Ik heb er een op mijn buik laten zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beidequote:Op donderdag 5 april 2018 15:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
De Chinese naam of de Schotse naam?
Ik heb deze foto al echt te vaak gezien vandaag.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is goed oppertokkie.
Cock Ring Bottom Ken!quote:
Volgende keer post ik er wel eentje die een beetje geshopt is.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb deze foto al echt te vaak gezien vandaag.
Ja, doe maar weer wat leuks.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgende keer post ik er wel eentje die een beetje geshopt is.
Neuken.. Ohnee wachtquote:Op donderdag 5 april 2018 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is goed oppertokkie.
De Chinese naam omdat ik dat zelf hele mooie namen vind, Schots omdat mijn man van Schotse afkomst was, wij hebben een Schotse achternaam dus zou mooi bij elkaar passenquote:
De kinderen van mijn oom hebben ook alledrie Schotse namen. Alhoewel. eentje is meer Amerikaans denk ik. Maar dan de lompse Nederlandse achternaam.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
De Chinese naam omdat ik dat zelf hele mooie namen vind, Schots omdat mijn man van Schotse afkomst was, wij hebben een Schotse achternaam dus zou mooi bij elkaar passen
Bij zulke dingen denk ik: er zijn ook normale Chinezen.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mooiste verboden-in-China internetmeme van het jaar.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ochquote:Op donderdag 5 april 2018 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De kinderen van mijn oom hebben ook alledrie Schotse namen. Alhoewel. eentje is meer Amerikaans denk ik. Maar dan de lompse Nederlandse achternaam.
Stop daar nou eens meequote:Op donderdag 5 april 2018 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Faxie zegt dat hij dat niet doet, maar ondertussen heeft hij elk kutje op FOK! gehad.
Gewoon niet elk kutje neuken, maat. Dan houden we er ook over op.quote:
Te lui is het niet eens, het is gewoon totaal niet boeiendquote:Op donderdag 5 april 2018 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die daar te lui voor is
Als je iets terugleest is er ook geen touw aan vast te knopen. Dan is er een relletje geweest, ik lees terug, maar er is gewoon niks gebeurd.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te lui is het niet eens, het is gewoon totaal niet boeiend.
"relletje"quote:Op donderdag 5 april 2018 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je iets terugleest is er ook geen touw aan vast te knopen. Dan is er een relletje geweest, ik lees terug, maar er is gewoon niks gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |