Ik heb er een op mijn buik laten zettenquote:Op donderdag 5 april 2018 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope
Ik heb ook een winnie the pooh beertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Als meisje was ik Jacqueline geweestquote:Op donderdag 5 april 2018 14:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ze is zelf ook blij met de naam, dat is belangrijkste. Als het een jongetje was geweest hadden we gekozen voor een Schotse naam.
Maar serieus, waarom?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ze is zelf ook blij met de naam, dat is belangrijkste. Als het een jongetje was geweest hadden we gekozen voor een Schotse naam.
Xi Jinping?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope
Ik heb ook een winnie the pooh beertje
Ik zou Paul hebben geheten maar gelukkig kwam het niet zover, want dat kon m'n vader niet uitspreken.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb er een op mijn buik laten zettenPast wel bij je....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2018 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die was nu toch onder de naald?
[..]
Ik heb er een op mijn buik laten zettenIk ga een sixpack op m'n pens laten zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
[..]
Ik heb er een op mijn buik laten zettenDie linker arm klopt voor geen meter, verder heel mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
[..]
Ik heb er een op mijn buik laten zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beidequote:Op donderdag 5 april 2018 15:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
De Chinese naam of de Schotse naam?
Ik heb deze foto al echt te vaak gezien vandaag.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is goed oppertokkie.
Cock Ring Bottom Ken!quote:
Volgende keer post ik er wel eentje die een beetje geshopt is.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb deze foto al echt te vaak gezien vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |