En zelf een nummer Nigga als ik maken.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:32 schreef Mani89 het volgende:
twitter:RonnieFlex2907 twitterde op woensdag 04-04-2018 om 20:48:07Fok PowNed.... domme racisten en zeg tegen die rare mafketel om het woord “nigger” een keer te zeggen in mijn bijzijn.. ik kijk er naar uit 😉 https://t.co/dYw12MJBCX reageer retweet
twitter:RonnieFlex2907 twitterde op woensdag 04-04-2018 om 20:49:05FUCK POWNED.. Woord vanuit WAKANDA 🙅🏿♂️ reageer retweet
Wiet platbranden.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goeiste vervoersmiddel
Ja.quote:
Lijkt me wel lekkere stevig gebonden soep.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:39 schreef Achterhoker het volgende:
Wie zou een hapje van die soep durven nemen?
quote:Op woensdag 4 april 2018 23:39 schreef Achterhoker het volgende:
Lijkt me eerder een ontbonden soepje.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekkere stevig gebonden soep.
ik kan jou ook meenemen naar mijn kelder, kun je het process live aanschouwen.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 23:39 schreef Achterhoker het volgende:
Hier opeten of meenemen?quote:Op woensdag 4 april 2018 23:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net het idee dat ik een kutje opvreet
Ja. Maar niet als ze lollig proberen te zijn.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Heeft er ooit iemand om een vrouw gelachen?
Oant moarn!quote:Op woensdag 4 april 2018 23:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Deze twee troela's geloof ik wel. Trusten allen.
icm een auto vele malenquote:Op woensdag 4 april 2018 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Mijn vriendin, toen ik haar de trap af duwde.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Het beviel blijkbaar op de woonboot.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:43 schreef FlippingCoin het volgende:
deze vrouwen zijn wel eerder te gast geweest, en toen kon ook niemand er om lachen.
Cabaretiers in een talkshow zijn nooit grappig.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:43 schreef FlippingCoin het volgende:
deze vrouwen zijn wel eerder te gast geweest, en toen kon ook niemand er om lachen.
quote:Op woensdag 4 april 2018 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Mijn vriendin, toen ik haar de trap af duwde.
Strippenkaart.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het beviel blijkbaar op de woonboot.
denk het jaquote:Op woensdag 4 april 2018 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het beviel blijkbaar op de woonboot.
zelden inderdaad, beter ook gewoon niet meer doenquote:Op woensdag 4 april 2018 23:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Cabaretiers in een talkshow zijn nooit grappig.
Nergens.quote:
Liverpoolgenotquote:Op woensdag 4 april 2018 23:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Cabaretiers in een talkshow zijn nooit grappig.
Precies.quote:
Ze zijn heel sporadisch. Daarom ben ik ook zo bijzonder.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:42 schreef marcodej het volgende:
Ik moet de eerste echt grappige vrouw nog tegenkomen.
Daar?quote:Op woensdag 4 april 2018 23:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ze zijn heel sporadisch. Daar ben ik ook zo bijzonder.
Alexander, jij ook op Fok?quote:Op woensdag 4 april 2018 23:42 schreef marcodej het volgende:
Ik moet de eerste echt grappige vrouw nog tegenkomen.
Terwijl ik hem vanmiddag nog uitlegde dat het debiel zou zijn om Liverpool af te schrijven. Die jongen telt voorlopig niet meer mee.quote:
heeeee stinhoquote:Op woensdag 4 april 2018 23:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Terwijl ik hem vanmiddag nog uitlegde dat het debiel zou zijn om Liverpool af te schrijven. Die jongen telt voorlopig niet meer mee.
City viel me wel wat tegen.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Terwijl ik hem vanmiddag nog uitlegde dat het debiel zou zijn om Liverpool af te schrijven. Die jongen telt voorlopig niet meer mee.
quote:
De tactische variant was erg matig inderdaad.quote:
quote:
Toch acht ik ze nog niet compleet kansloos.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De tactische variant was erg matig inderdaad.
Ik wist niet hoe snel ik kaarten moest bestellen.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Zijn er echt mensen die dit mooi of goed vinden?
Jahoor, mijn hele ipod staat vol met dit.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Tja, ik vond het goedquote:Op woensdag 4 april 2018 23:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Als Liverpool een goal maakt, moeten er vijf gescoord worden. Zelfs in zijn Bayern-periode haalde Pep nooit een grotere zege dan 3-0 tegen Klopp. Ik zie het niet als aannemelijk dat het gaat gebeuren ondanks dat Pep zijn huiswerk meestal goed doet in tweeluiken.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch acht ik ze nog niet compleet kansloos.
quote:
ONS BEFLIKKEREN.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jahoor, mijn hele ipod staat vol met dit.
wutquote:
Lijkt mij ook een prima plan.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:11 schreef svann het volgende:
Is het niet duurzamer om die grote grazers bij te voeren, af te schieten na een goed leven en duur aan luxe restaurants te verkopen om het onderhoud van het gebied te bekostigen?
Het is ook niet de slimstequote:Op donderdag 5 april 2018 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Misschien niet met Pownews komen volgende keer
domquote:Op donderdag 5 april 2018 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Ik had hem doodgeschoten en begraven in een ondiep graf
waarom een ondiep graf?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Ik had hem doodgeschoten en begraven in een ondiep graf
Een moordenaar heeft nooit tijd heeft om een diep graf te graven clichéquote:Op donderdag 5 april 2018 23:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom een ondiep graf?
Maar inderdaad als de politie niks doet zou ik het zelf wel opknappen.
Beter plannen.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een moordenaar heefy nooit tijd heeft om een diep graf te graven cliché
"Ik thuis breng jij."quote:Op donderdag 5 april 2018 23:22 schreef tompsv18 het volgende:
Gewoon bij een wildvreemde achterop stappen omdat het kan..vaag verhaal
Zal ik doen.quote:
Of bij een goed gristelijke boer langs gaan en in een sloot eindigen.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:24 schreef matthijst het volgende:
"Ik thuis breng jij."
OK, klinkt goed, bosneger, vast betrouwbaar.
Wat?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:26 schreef svann het volgende:
[..]
Of bij een goed geestelijke boer langs gaan en in een sloot eindigen.
Huissjerry zou er wel raad mee wetenquote:Op donderdag 5 april 2018 23:27 schreef wuuht het volgende:
ooohhh wat goed van je meid echt stoer en knap!!!
Is ook zwaar terecht, stel lamballen.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Dit is een mooi onderwerp voor Peter Air om weer de politie te bashen
Huh?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:26 schreef svann het volgende:
[..]
Of bij een goed gristelijke boer langs gaan en in een sloot eindigen.
ik zou wel willen weten hoe Teun van de Keuken er over denktquote:Op donderdag 5 april 2018 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Die vrouw is verkracht, niks goed.quote:
Boeren zijn verkrachters schijnbaar.quote:
inderdaad, de enige die hier iets goeds aan heeft is die schrijver van het boek erover.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die vrouw is verkracht, niks goed.
Peter zou de zaak nuanceren en de asielzoeker in bescherming nemen.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Een gat in de marktquote:Op donderdag 5 april 2018 23:31 schreef Oscar. het volgende:
Maar wel mooi hoor, van je eigen verkrachting geld verdienen
quote:Op donderdag 5 april 2018 23:31 schreef Oscar. het volgende:
van een nood een deugd maken zegt men wel eensquote:
Hooguit de helft als je geen top-auteur bent.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:30 schreef Oscar. het volgende:
Dus toch weer 10 euro per boek verdiend !
Treurig ja, ik dacht een beetje als een D66'er.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die vrouw is verkracht, niks goed.
Je moet toch iets, je kan er maar beter nog een beetje voordeel uithalen.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:31 schreef Oscar. het volgende:
potje glijmiddel mee, want ze zijn al boven de 50quote:Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef Achterhoker het volgende:
Die twee gaan mee naar de woonboot.
Hij heeft er gisteren al twee gehad -volgens jullie.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef Achterhoker het volgende:
Die twee gaan mee naar de woonboot.
alfamannetje heurquote:Op donderdag 5 april 2018 23:34 schreef svann het volgende:
[..]
Hij heeft er gisteren al twee gehad -volgens jullie.
ik heb het internet al uitgespeeldquote:Op donderdag 5 april 2018 23:36 schreef monkyyy het volgende:
Ik had dit al gezien. Ik ben op de hoogte van het hele internet.
rukfanquote:
wats met jouquote:
ik toon geen emotie vriendquote:Op donderdag 5 april 2018 23:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
moeder van je andere broeder, of was het nou andersom?
Gast is een leraar Kung Fu he, jij hebt het over fysiek geweldquote:Op donderdag 5 april 2018 23:46 schreef Klepper272 het volgende:
Ik zou die zogenaamde trainer ook wel in elkaar willen rammen, kijken of ie goed reageerd in de praktijk
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op donderdag 5 april 2018 23:48 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Gast is een leraar Kung Fu he, jij hebt het over fysiek geweld
quote:Op donderdag 5 april 2018 23:34 schreef Oscar. het volgende:
[..]
potje glijmiddel mee, want ze zijn al boven de 50
dit is niet de babbelbox schatquote:Op vrijdag 6 april 2018 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie een erewachtwaardig lichaam?
1.86m + 91kg...niet echt dusquote:Op vrijdag 6 april 2018 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie een erewachtwaardig lichaam?
#viesdikquote:
Jawel.quote:
ohquote:
geen jointjes klappenquote:
Het is idd smerig, maar op de 1 of andere manier associeer ik het ook met gezelligheid vroeger bij opa en omaquote:
en nu naar zweetquote:Op vrijdag 6 april 2018 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Je kleding stonk altijd zo door dat roken in de club
Asbakbek zoenenquote:Op vrijdag 6 april 2018 23:08 schreef monkyyy het volgende:
+ brandplekken op je arm of kledingquote:Op vrijdag 6 april 2018 23:08 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:08 schreef monkyyy het volgende:
quote:
Brandplek op je vingers van een sigaret van een medegastquote:
is haram vriendquote:
Volle verse rookwalm in je oog geblazen krijgen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Brandplek op je vingers van een sigaret van een medegast
quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Volle verse rookwalm in je oog geblazen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |