Beter plannen.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een moordenaar heefy nooit tijd heeft om een diep graf te graven cliché
"Ik thuis breng jij."quote:Op donderdag 5 april 2018 23:22 schreef tompsv18 het volgende:
Gewoon bij een wildvreemde achterop stappen omdat het kan..vaag verhaal
Zal ik doen.quote:
Of bij een goed gristelijke boer langs gaan en in een sloot eindigen.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:24 schreef matthijst het volgende:
"Ik thuis breng jij."
OK, klinkt goed, bosneger, vast betrouwbaar.
Wat?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:26 schreef svann het volgende:
[..]
Of bij een goed geestelijke boer langs gaan en in een sloot eindigen.
Huissjerry zou er wel raad mee wetenquote:Op donderdag 5 april 2018 23:27 schreef wuuht het volgende:
ooohhh wat goed van je meid echt stoer en knap!!!
Is ook zwaar terecht, stel lamballen.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Dit is een mooi onderwerp voor Peter Air om weer de politie te bashen
Huh?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:26 schreef svann het volgende:
[..]
Of bij een goed gristelijke boer langs gaan en in een sloot eindigen.
ik zou wel willen weten hoe Teun van de Keuken er over denktquote:Op donderdag 5 april 2018 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Die vrouw is verkracht, niks goed.quote:
Boeren zijn verkrachters schijnbaar.quote:
inderdaad, de enige die hier iets goeds aan heeft is die schrijver van het boek erover.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die vrouw is verkracht, niks goed.
Peter zou de zaak nuanceren en de asielzoeker in bescherming nemen.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Een gat in de marktquote:Op donderdag 5 april 2018 23:31 schreef Oscar. het volgende:
Maar wel mooi hoor, van je eigen verkrachting geld verdienen
quote:Op donderdag 5 april 2018 23:31 schreef Oscar. het volgende:
van een nood een deugd maken zegt men wel eensquote:
Hooguit de helft als je geen top-auteur bent.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:30 schreef Oscar. het volgende:
Dus toch weer 10 euro per boek verdiend !
Treurig ja, ik dacht een beetje als een D66'er.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die vrouw is verkracht, niks goed.
Je moet toch iets, je kan er maar beter nog een beetje voordeel uithalen.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:31 schreef Oscar. het volgende:
potje glijmiddel mee, want ze zijn al boven de 50quote:Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef Achterhoker het volgende:
Die twee gaan mee naar de woonboot.
Hij heeft er gisteren al twee gehad -volgens jullie.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef Achterhoker het volgende:
Die twee gaan mee naar de woonboot.
alfamannetje heurquote:Op donderdag 5 april 2018 23:34 schreef svann het volgende:
[..]
Hij heeft er gisteren al twee gehad -volgens jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |