De tactische variant was erg matig inderdaad.quote:
quote:
Toch acht ik ze nog niet compleet kansloos.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De tactische variant was erg matig inderdaad.
Ik wist niet hoe snel ik kaarten moest bestellen.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Zijn er echt mensen die dit mooi of goed vinden?
Jahoor, mijn hele ipod staat vol met dit.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Tja, ik vond het goedquote:Op woensdag 4 april 2018 23:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Als Liverpool een goal maakt, moeten er vijf gescoord worden. Zelfs in zijn Bayern-periode haalde Pep nooit een grotere zege dan 3-0 tegen Klopp. Ik zie het niet als aannemelijk dat het gaat gebeuren ondanks dat Pep zijn huiswerk meestal goed doet in tweeluiken.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch acht ik ze nog niet compleet kansloos.
quote:
ONS BEFLIKKEREN.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jahoor, mijn hele ipod staat vol met dit.
wutquote:
Lijkt mij ook een prima plan.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:11 schreef svann het volgende:
Is het niet duurzamer om die grote grazers bij te voeren, af te schieten na een goed leven en duur aan luxe restaurants te verkopen om het onderhoud van het gebied te bekostigen?
Het is ook niet de slimstequote:Op donderdag 5 april 2018 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Misschien niet met Pownews komen volgende keer
domquote:Op donderdag 5 april 2018 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Ik had hem doodgeschoten en begraven in een ondiep graf
waarom een ondiep graf?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Ik had hem doodgeschoten en begraven in een ondiep graf
Een moordenaar heeft nooit tijd heeft om een diep graf te graven clichéquote:Op donderdag 5 april 2018 23:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom een ondiep graf?
Maar inderdaad als de politie niks doet zou ik het zelf wel opknappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |