Nee. Maar het gaat hard die kant op. Hyperkapitalismequote:
Big Green Egg, wat mooie Cabernet Sauvignon bij. Jawel hoor.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geredeneerd vanuit de VVD-view hè. Ik zie Hans Wiegel niet met zijn Weber in de tuin van zijn villa aan de gang gaan.
"Zelfs ik. " je doet wel een beetje heel erg je bestquote:
Kok ingehuurd om 16 uur bij dat ding te staan.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Big Green Egg, wat mooie Cabernet Sauvignon bij. Jawel hoor.
24 uurs dienst.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kok ingehuurd om 16 uur bij dat ding te staan.
Maar we houden wel van je hoor.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Echt he, open relatie zou niks voor mij zijn.
Kiloknaller barbecuepakket op de Green Egg met de klep open jeweets.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kiloknaller barbecuepakket op de Green Egg met de klep open jeweets.
Ik voelde zojuist fysieke pijnquote:Op woensdag 4 april 2018 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kiloknaller barbecuepakket op de Green Egg met de klep open jeweets.
Oh ja, die situatie hadden we nu nog niet met de Microsofts, Facebooks, Unilevers en Shells etc. van deze wereld.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een echt vrije markt is een illusie. Die zou binnen no time leiden tot een paar hypermachtige consortiums die alles zouden bepalen.
Hier kan Elvi van leren, tot in mijn ziel man.quote:
Proving my pointquote:Op woensdag 4 april 2018 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh ja, die situatie hadden we nu nog niet met de Microsofts, Facebooks, Unilevers en Shells etc. van deze wereld.
OMG ik hou van jouquote:Op woensdag 4 april 2018 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ja, gezien ik een kuthoer ben blijkbaar... nuanceer ik het een beetjequote:Op woensdag 4 april 2018 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Zelfs ik. " je doet wel een beetje heel erg je best
Ok nu vind ik jou ook lief!quote:
Ik heb eigenlijk nooit begrepen wat die green egg nou zo bijzonder maakt, doet is uitleggen.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hier kan Elvi van leren, tot in mijn ziel man.
Dit ging over dat de vrije markt niet vrij wil zijn. Daar zijn die bedrijven prima voorbeelden van.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee je bewijst alleen dat er geen reet klopt van je boude beweringen over D66.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |