Oh. Want dat is nu nog niet zo...?quote:Op woensdag 4 april 2018 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een echt vrije markt is een illusie. Die zou binnen no time leiden tot een paar hypermachtige consortiums die alles zouden bepalen.
Ik bedoel maar. Sweet summer child....quote:Op woensdag 4 april 2018 15:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee echt niet?Maar ik heb resting bitch-face. Dan ben ik zeker al op de helft
De vragen van Lokaquote:Op woensdag 4 april 2018 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je over mensen heen poepen voor geld?
Of zou je te zenuwachtig zijn om te kunnen poepen?
Ze doet vooral pogingen om vreemd te gaan. Maar lukt niet echt.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Elvi gaat vreemd.Doe er wat aan!
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze doet vooral pogingen om vreemd te gaan. Maar lukt niet echt.
Ja. Maar dan nog moet je voor sommige dingen aanleg hebben.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik bedoel dat mensen kunnen veranderen
Beetje mijmeren over een alliantie van de VVD met nieuwrechts terwijl z'n stuk vlees van 80 euro ligt te verkolen.quote:
Je weet zelf. Braaien als een motherfucker.quote:
Echt he, open relatie zou niks voor mij zijn.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:08 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee. Maar het gaat hard die kant op. Hyperkapitalismequote:
Big Green Egg, wat mooie Cabernet Sauvignon bij. Jawel hoor.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geredeneerd vanuit de VVD-view hè. Ik zie Hans Wiegel niet met zijn Weber in de tuin van zijn villa aan de gang gaan.
"Zelfs ik. " je doet wel een beetje heel erg je bestquote:
Kok ingehuurd om 16 uur bij dat ding te staan.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Big Green Egg, wat mooie Cabernet Sauvignon bij. Jawel hoor.
24 uurs dienst.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kok ingehuurd om 16 uur bij dat ding te staan.
Maar we houden wel van je hoor.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Echt he, open relatie zou niks voor mij zijn.
Kiloknaller barbecuepakket op de Green Egg met de klep open jeweets.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kiloknaller barbecuepakket op de Green Egg met de klep open jeweets.
Ik voelde zojuist fysieke pijnquote:Op woensdag 4 april 2018 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kiloknaller barbecuepakket op de Green Egg met de klep open jeweets.
Oh ja, die situatie hadden we nu nog niet met de Microsofts, Facebooks, Unilevers en Shells etc. van deze wereld.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een echt vrije markt is een illusie. Die zou binnen no time leiden tot een paar hypermachtige consortiums die alles zouden bepalen.
Hier kan Elvi van leren, tot in mijn ziel man.quote:
Proving my pointquote:Op woensdag 4 april 2018 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh ja, die situatie hadden we nu nog niet met de Microsofts, Facebooks, Unilevers en Shells etc. van deze wereld.
OMG ik hou van jouquote:Op woensdag 4 april 2018 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ja, gezien ik een kuthoer ben blijkbaar... nuanceer ik het een beetjequote:Op woensdag 4 april 2018 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Zelfs ik. " je doet wel een beetje heel erg je best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |