Nee echt niet?quote:Op woensdag 4 april 2018 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet iedereen kan dat, het is geen schande als je het niet kan. Maar nee, dat zie ik jou nog niet doen.
Trotse pauper gespotquote:Op woensdag 4 april 2018 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ho es ff, ik mag je en shit, maar nu ga je te fur, maat.
Geredeneerd vanuit de VVD-view hè. Ik zie Hans Wiegel niet met zijn Weber in de tuin van zijn villa aan de gang gaan.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ho es ff, ik mag je en shit, maar nu ga je te fur, maat.
Zou je over mensen heen poepen voor geld?quote:Op woensdag 4 april 2018 15:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee echt niet?Maar ik heb resting bitch-face. Dan ben ik zeker al op de helft
Meneer Zweep!quote:
Oh dat laatstequote:Op woensdag 4 april 2018 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je over mensen heen poepen voor geld?
Of zou je te zenuwachtig zijn om te kunnen poepen?
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Elvi gaat vreemd.Doe er wat aan!
tuurlijk welquote:Op woensdag 4 april 2018 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geredeneerd vanuit de VVD-view hè. Ik zie Hans Wiegel niet met zijn Weber in de tuin van zijn villa aan de gang gaan.
Iewl.... zelfs ik doe dat niet.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat BBQen voor paupeurs is natuurlijk.
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou niet te hard roepen, zou mezelf noot zo gezien hebben, maar nu bijt ik je hoofd eraf
Een echt vrije markt is een illusie. Die zou binnen no time leiden tot een paar hypermachtige consortiums die alles zouden bepalen.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Welke 'vrije' markt precies? Bij een écht vrije markt grijpt de overheid juist niet in.
Oh. Want dat is nu nog niet zo...?quote:Op woensdag 4 april 2018 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een echt vrije markt is een illusie. Die zou binnen no time leiden tot een paar hypermachtige consortiums die alles zouden bepalen.
Ik bedoel maar. Sweet summer child....quote:Op woensdag 4 april 2018 15:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee echt niet?Maar ik heb resting bitch-face. Dan ben ik zeker al op de helft
De vragen van Lokaquote:Op woensdag 4 april 2018 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze doet vooral pogingen om vreemd te gaan. Maar lukt niet echt.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Elvi gaat vreemd.Doe er wat aan!
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze doet vooral pogingen om vreemd te gaan. Maar lukt niet echt.
Ja. Maar dan nog moet je voor sommige dingen aanleg hebben.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik bedoel dat mensen kunnen veranderen
Beetje mijmeren over een alliantie van de VVD met nieuwrechts terwijl z'n stuk vlees van 80 euro ligt te verkolen.quote:
Je weet zelf. Braaien als een motherfucker.quote:
Echt he, open relatie zou niks voor mij zijn.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:08 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:08 schreef aeque het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |