Gynaecoloog is wel echt een kutberoep jaquote:Op woensdag 4 april 2018 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je ze moet bestuderen voor werk misschien.
Ik zou ook geen gyneacoloog wllen zijn nee....quote:Op woensdag 4 april 2018 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je ze moet bestuderen voor werk misschien.
Bij een nieuwe afspraak inplannen in juli zei ik nog: niet in de derde week want dan loop ik de Nijmeegse. Ze gaf geen kick. Dus nee, denk het niet. Anders had ze wel gezegd: goh jij ook?quote:
Door het randje vet eromheen kan het behoorlijk waardeloos zijn hoorquote:
In eten is het lekker.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo lang mensen het maar gewoon eten, en niet gaan janken dat ze het niet willen omdat er misschien een beetje gember in zit.
Beide wel oké. Koriander nog niet geprobeerd. En als ik het zo lees doe ik dat ook maar nietquote:Op woensdag 4 april 2018 14:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
knoflook is heerlijk, gember meh.
undercover...quote:Op woensdag 4 april 2018 14:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bij een nieuwe afspraak inplannen in juli zei ik nog: niet in de derde week want dan loop ik de Nijmeegse. Ze gaf geen kick. Dus nee, denk het niet. Anders had ze wel gezegd: goh jij ook?
Wat, heb jij nog nooit koriander op?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Beide wel oké. Koriander nog niet geprobeerd. En als ik het zo lees doe ik dat ook maar niet
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In eten is het lekker.
Van die mensen die gember thee drinken enzo
Hoezo nog niet geprobeerd? Dat zit toch echt onwijs vaak in gerechten?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Beide wel oké. Koriander nog niet geprobeerd. En als ik het zo lees doe ik dat ook maar niet
HOE DAN?!quote:Op woensdag 4 april 2018 14:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jequote:Op woensdag 4 april 2018 14:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
in gerechten is het te doen maar ik drink echt geen gemberthee of citroen gember limonade oidquote:Op woensdag 4 april 2018 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo lang mensen het maar gewoon eten, en niet gaan janken dat ze het niet willen omdat er misschien een beetje gember in zit.
sterktequote:Op woensdag 4 april 2018 14:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah, is dat het.![]()
Anyway studiemiddag
Hoe kun je nog nooit koriander hebben gehad. Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eens. Sowieso clipperquote:Op woensdag 4 april 2018 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is wel erg lekker hoor
Ben je mijn kleine zusje?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in gerechten is het te doen maar ik drink echt geen gemberthee of citroen gember limonade oid
Tsss. Confit de canard is toch ook heerlijk?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Door het randje vet eromheen kan het behoorlijk waardeloos zijn hoor.
Ik denk niet dat wij het ooit culinair eens kunnen gaan wordenquote:
Meer gemberkoek en gemberthee voor mijquote:Op woensdag 4 april 2018 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in gerechten is het te doen maar ik drink echt geen gemberthee of citroen gember limonade oid
Waar stopt men dat in? Ik stop het zelf nergens in. Gember net zo.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe kun je nog nooit koriander hebben gehad. Hoe oud ben je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |