Ja, heerlijk. Maar valt me vooral op dit tijdstip op hoe warm het isquote:
Met wind van zee met deze temperaturen zeevlam ook, was al verbaast dat we dat vandaag niet hadden nadat de wind ging liggen. Warme lucht op land stijgt je krijgt dan een iets lagere druk boven land en koude vochtige zeelucht komt dat dan opvullen de temperatuur daalt en al dat vocht in de lucht condenseerd dan tot vlagen mist.quote:Op zondag 8 april 2018 01:04 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
voor morgenmiddag verwachten ze bij de marathon in Rotterdam wel een verkoelende wind van zee
Zelfs rond deze tijd kun je nog in je t-shirt buiten lopen.quote:Op zondag 8 april 2018 00:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Maar valt me vooral op dit tijdstip op hoe warm het is
Met een laag drank op lukt dat met vorst ook wel.quote:Op zondag 8 april 2018 04:37 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Zelfs rond deze tijd kun je nog in je t-shirt buiten lopen.
Hadden ze ook wel beloofd.quote:
Vrijdag stond ik nog te krabben, ijs op de voorruit. Derhalve, prachtig weer.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:24 schreef Rabieluh het volgende:
Bizar, in mn tshirt buiten is het gewoon prima te doen, eergister had ik nog een sjaal nodig.
Regen hier. Weer es tijd voor een smalle strook regen precies boven waar ik zit de gehele dag.quote:
Mwah, ochtend nog steeds koud. Ik wil gewoon in een t-shirt naar school.quote:
moet kunnenquote:Op zondag 8 april 2018 11:43 schreef _--_ het volgende:
[..]
Mwah, ochtend nog steeds koud. Ik wil gewoon in een t-shirt naar school.
Met 8-10 graden in de ochtend ga ik dat niet doen hoor.quote:
ik zag vanmorgen al een in korte broek.quote:Op zondag 8 april 2018 11:45 schreef _--_ het volgende:
[..]
Met 8-10 graden in de ochtend ga ik dat niet doen hoor.
Ik heb een leraar op mijn school die altijd een korte broek draagt. Ookal vriest het streng. Rare man.quote:
Het is april.quote:Op zondag 8 april 2018 11:43 schreef _--_ het volgende:
[..]
Mwah, ochtend nog steeds koud. Ik wil gewoon in een t-shirt naar school.
de natuur gaat ontploffenquote:Op zondag 8 april 2018 12:29 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Binnenkort staan de bomen weer in blad.
Ja man, ik ben benieuwd hoe snel alles nu gaat bloeien met deze geweldige temperaturen.quote:Op zondag 8 april 2018 12:29 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Binnenkort staan de bomen weer in blad.
Wat een comfort hè. Niet die duizend lagen.quote:Op zondag 8 april 2018 12:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja man, ik ben benieuwd hoe snel alles nu gaat bloeien met deze geweldige temperaturen.
Het is alweer 20 graden, jongens... ik moet er gewoon nog echt helemaal aan wennen dat ik niet meer in 450 lagen kleding naar buiten hoef
Same here. Zeer lekker weertjequote:Op zondag 8 april 2018 12:03 schreef MaLo het volgende:
Ik zit lekker in t shirt en korte broek in de achtertuin! Warm nu, zon schijnt en ben net bezig geweest in de tuin
Ik zie ze ook nog veel voorbij komen, dan zweet je je toch kapot?quote:Op zondag 8 april 2018 13:44 schreef dick_laurent het volgende:
Volle bak zon hier, windstil en gewoon WARM! 21 graden!
Zit in mijn t-shirt op het balkon....echt goddelijk. Wel enorm komisch overigens om te zien hoe sommige mensen nog steeds totaal ingepakt over straat lopen alsof het 0 graden is.
Zie af en toe mensen voorbij komen in full-blown winter outfits, als in, dikke jas (helemaal dichtgeknoopt ook) sjaal om etc...![]()
Zeg maar zo:
[ afbeelding ]
Ja, en in de nachten de nodige regen.quote:
De inwoners van de Waddeneilanden wonen daar vast niet vanwege het klimaat.quote:Op zondag 8 april 2018 15:27 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat een verschillen in temperatuur in dit landje![]()
[ afbeelding ]
Idd, het Siberië van Nederland haha!quote:Op zondag 8 april 2018 15:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De inwoners van de Waddeneilanden wonen daar vast niet vanwege het klimaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |