Om maar even op de tt te reageren, rokje aan van het weekend???quote:Op donderdag 5 april 2018 17:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Valt me op dat er vandaag ineens veel blaadjes aan de struiken zitten. En de kikkers uit de vijver zijn uit de winterslaap! Nu Stoffel nog.
Wilde zaterdag eigenlijk een lange buitenrit maken (te paard), dan is dat niet zo handig... Maar misschien daarna nog. En zondag natuurlijk! Maar nog wel op eigen terrein, eerst een kleurtje krijgen. Dat gaat gelukkig wel snel bij mij.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
Om maar even op de tt te reageren, rokje aan van het weekend???
Ja op een paard is dat niet handig nee.. Maar de lente is er denkquote:Op donderdag 5 april 2018 17:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wilde zaterdag eigenlijk een lange buitenrit maken (te paard), dan is dat niet zo handig... Maar misschien daarna nog. En zondag natuurlijk! Maar nog wel op eigen terrein, eerst een kleurtje krijgen. Dat gaat gelukkig wel snel bij mij.
Haha, nee dat is echt niet waar. Want in het zadel zit je gewoon op je kont en niet op je clit.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ja op een paard is dat niet handig nee.. Maar de lente is er denk
ff helemaal oftopic maar ken mijn heel leven meiden die paard reden, is het waar dat ze erop klaar komen?schaam me om het te vragen maar vraag me dat echt al lang af dus
haha ok myth busted danquote:Op donderdag 5 april 2018 18:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, nee dat is echt niet waar. Want in het zadel zit je gewoon op je kont en niet op je clit.
Oh nee ik zit al heel lang op fok en ook wel eens in dit topic.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, nee dat is echt niet waar. Want in het zadel zit je gewoon op je kont en niet op je clit.
Heb je eigenlijk nog nooit gezien in dit topic, best rare vragen die je stelt....
Oldenzaal, plechelmusbasiliek.quote:
Ja er zijn wel meer mensen die dat denken, maar dat is dus niet zo. Maar het kwam een beetje vreemd over, eerst vragen of ik een rokje aan deed en dan of ik klaar kom op mijn paard. Maar maak je niet druk verder, kan ik wel tegen hoor.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
Oh nee ik zit al heel lang op fok en ook wel eens in dit topic.
Euhm ja het is een bizarre vraag zeker hier, maar het kwam zo eens in me op. Weet ik veel bedoel er ook niet veel mee, maar ja bizarre gedachte denk ik ofzo en een vraag
Maar ok ff dat we het weten, maar het is totaal oftopic natuurlijk hahaha
Ja snap ik, maar geen zorgen hoor. Het kwam zo even in me opquote:Op donderdag 5 april 2018 18:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja er zijn wel meer mensen die dat denken, maar dat is dus niet zo. Maar het kwam een beetje vreemd over, eerst vragen of ik een rokje aan deed en dan of ik klaar kom op mijn paard. Maar maak je niet druk verder, kan ik wel tegen hoor.
En nu op naar het mooie weer!
1983? Echt?quote:Op donderdag 5 april 2018 17:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ja op een paard is dat niet handig nee.. Maar de lente is er denk
ff helemaal oftopic maar ken mijn heel leven meiden die paard reden, is het waar dat ze erop klaar komen?schaam me om het te vragen maar vraag me dat echt al lang af dus
Zonquote:
GFS pluim van weerplaza komt nooit uit. Slechte berekening is dat. Ik zou ec vertrouwen.quote:
Werk je op FOK! HQ ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2018 09:14 schreef dick_laurent het volgende:
Bij mij op werk zijn ze nu like:
[ afbeelding ]
Wel vervelend dat je leuke collega's buiten volleyballen en jij dan achter je pc moet zitten zegquote:Op vrijdag 6 april 2018 09:14 schreef dick_laurent het volgende:
Bij mij op werk zijn ze nu like:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:59 schreef ondeugend het volgende:
Aangezien ik jarig ben, trakteer ik op mooi weer! Zelfs voor de mopperaars!
Feli!quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:59 schreef ondeugend het volgende:
Nieuwste ec pluim:quote:Op vrijdag 6 april 2018 08:51 schreef _--_ het volgende:
[..]
GFS pluim van weerplaza komt nooit uit. Slechte berekening is dat. Ik zou ec vertrouwen.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:59 schreef ondeugend het volgende:
Ik weet niet wat me overkomt. Ik was helemaal ingesteld op 7 graden en regen voor de rest van het jaarquote:
20 graden. Wekenlang. Ik teken ervoorquote:
Misschien even zelf gaan voelen?quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:29 schreef dick_laurent het volgende:
Ik wil zo even naar buiten maar ik zie op de app dat de gevoelstemperatuur momenteel 4.2 graden is
Gedaan.... viel best tegen. Snoeiharde ijskoude tyfuswind hier. Om maar even in Djeez taal te sprekenquote:
Hier meldt de app juist 12 en mijn tuinthermometer 11.quote:Op vrijdag 6 april 2018 22:53 schreef AQUILA. het volgende:
Temperatuur loopt nauwelijks terug nu.
Het is hier nu 12 graden buiten terwijl de weerapps 7 aangeven.
teenslippersquote:Op zaterdag 7 april 2018 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
Jaaaaaa
Voor rokje is het nog te fris, komt vanmiddag wel.
Maar blote voeten
Ook in Zuid Limburg is het alleen in de zon lekker. In de schaduw is het in een t shirtje nog best fris.quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:17 schreef dick_laurent het volgende:
Zuid limburg doet t goed, ruim 17 graden al daar... Hier pas 13 graden met wederom, veel wind. Vind ‘t ècht nog niet warm aanvoelen buiten.
Terwijl je ze aan hebt?quote:Op zaterdag 7 april 2018 12:05 schreef Mani89 het volgende:
Even mijn sjaal, muts en handschoenen met benzine overgieten en in de fik steken.
Met dit weer? Al zal ik straks vast weer debielen tegenkomen die nog in hun winterjas op de fiets zitten.quote:
Het gaat maandag weer sneeuwen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 12:05 schreef Mani89 het volgende:
Even mijn sjaal, muts en handschoenen met benzine overgieten en in de fik steken.
Geen winterjas is beterquote:Op zaterdag 7 april 2018 12:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met dit weer? Al zal ik straks vast weer debielen tegenkomen die nog in hun winterjas op de fiets zitten.
ik zag ze vanochtend nog. Het was nog wat fris maar wtfquote:Op zaterdag 7 april 2018 12:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met dit weer? Al zal ik straks vast weer debielen tegenkomen die nog in hun winterjas op de fiets zitten.
Die mensen zou je toch gewoon ter plekke willen doodschieten.quote:Op zaterdag 7 april 2018 12:48 schreef Skwish het volgende:
Zojuist het dorp in geweest om boodschappen te doen... genoeg mensen gezien met een dikke jas
in t-shirt is al prima te doenquote:Op zaterdag 7 april 2018 12:48 schreef Skwish het volgende:
Zojuist het dorp in geweest om boodschappen te doen... genoeg mensen gezien met een dikke jas
quote:Op zaterdag 7 april 2018 12:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die mensen zou je toch gewoon ter plekke willen doodschieten.
Haha, niet echt hoor AIVD.
Ik liep gisteren al in een t-shirtje en toen was het rond de 15 graden... prima te doen en de harde wind voelde ook niet koud aanquote:Op zaterdag 7 april 2018 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
in t-shirt is al prima te doen
Kom maar door.quote:Op zaterdag 7 april 2018 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
Dit weer t/m oktober. Met soms nog wat graden erbij.
Iedereen voor?
Iets warmer en iets minder hoge bewolking. Mag overigens ook wel langer dan october. Het is nu 6.5 maand koud/fris geweest. Die verhouding zou naar 4 frisser moeten en 8 aangenaam/warmquote:Op zaterdag 7 april 2018 13:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kom maar door.
Beetje op het terras zuipen. Wat een leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |