Ook in Zuid Limburg is het alleen in de zon lekker. In de schaduw is het in een t shirtje nog best fris.quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:17 schreef dick_laurent het volgende:
Zuid limburg doet t goed, ruim 17 graden al daar... Hier pas 13 graden met wederom, veel wind. Vind ‘t ècht nog niet warm aanvoelen buiten.
Terwijl je ze aan hebt?quote:Op zaterdag 7 april 2018 12:05 schreef Mani89 het volgende:
Even mijn sjaal, muts en handschoenen met benzine overgieten en in de fik steken.
Met dit weer? Al zal ik straks vast weer debielen tegenkomen die nog in hun winterjas op de fiets zitten.quote:
Het gaat maandag weer sneeuwen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 12:05 schreef Mani89 het volgende:
Even mijn sjaal, muts en handschoenen met benzine overgieten en in de fik steken.
Geen winterjas is beterquote:Op zaterdag 7 april 2018 12:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met dit weer? Al zal ik straks vast weer debielen tegenkomen die nog in hun winterjas op de fiets zitten.
ik zag ze vanochtend nog. Het was nog wat fris maar wtfquote:Op zaterdag 7 april 2018 12:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met dit weer? Al zal ik straks vast weer debielen tegenkomen die nog in hun winterjas op de fiets zitten.
Die mensen zou je toch gewoon ter plekke willen doodschieten.quote:Op zaterdag 7 april 2018 12:48 schreef Skwish het volgende:
Zojuist het dorp in geweest om boodschappen te doen... genoeg mensen gezien met een dikke jas
in t-shirt is al prima te doenquote:Op zaterdag 7 april 2018 12:48 schreef Skwish het volgende:
Zojuist het dorp in geweest om boodschappen te doen... genoeg mensen gezien met een dikke jas
quote:Op zaterdag 7 april 2018 12:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die mensen zou je toch gewoon ter plekke willen doodschieten.
Haha, niet echt hoor AIVD.
Ik liep gisteren al in een t-shirtje en toen was het rond de 15 graden... prima te doen en de harde wind voelde ook niet koud aanquote:Op zaterdag 7 april 2018 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
in t-shirt is al prima te doen
Kom maar door.quote:Op zaterdag 7 april 2018 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
Dit weer t/m oktober. Met soms nog wat graden erbij.
Iedereen voor?
Iets warmer en iets minder hoge bewolking. Mag overigens ook wel langer dan october. Het is nu 6.5 maand koud/fris geweest. Die verhouding zou naar 4 frisser moeten en 8 aangenaam/warmquote:Op zaterdag 7 april 2018 13:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kom maar door.
Beetje op het terras zuipen. Wat een leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |