Komend weekend wordt het beterquote:Op dinsdag 3 april 2018 23:57 schreef Trashcanman het volgende:
Jezus Christus godverdomme, wie heeft dit tyfusweer besteld
Oh jee, begrafenis van je pa?quote:Op woensdag 4 april 2018 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
trage reactiedie super, op begrafenis en ellende met m'n pa na dan
nee, dag 2 begrafenis van de vrouw van m'n pa, die was overleden toen hij in ziekenhuis in Colombia lag. Na begrafenis zou ie verder thuis genezen. Paar dagen na begrafenis viel ie met z'n nieuwe looprek, uiteindelijk blijkt ie daar een hersenbloeding aan overgehouden te hebben, geen idee nog of dat gaat goedkomen.quote:Op woensdag 4 april 2018 00:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh jee, begrafenis van je pa?Gecondoleerd
Damn, heavy shit en dan ook nog zo ver zittenquote:Op woensdag 4 april 2018 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, dag 2 begrafenis van de vrouw van m'n pa, die was overleden toen hij in ziekenhuis in Colombia lag. Na begrafenis zou ie verder thuis genezen. Paar dagen na begrafenis viel ie met z'n nieuwe looprek, uiteindelijk blijkt ie daar een hersenbloeding aan overgehouden te hebben, geen idee nog of dat gaat goedkomen.
1 halfbroer die woont daar ook, andere halfbroer is daar na begrafenis van z'n moeder gebleven en is er nog steeds, maar moet binnenkort weer aan het werk in Rotterdamquote:Op woensdag 4 april 2018 00:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Damn, heavy shit en dan ook nog zo ver zittenHeb je nog broers of zussen of andere mensen ter plaatse daar?
Wel prettiger dat er iemand bij is in ieder geval..quote:Op woensdag 4 april 2018 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 halfbroer die woont daar ook, andere halfbroer is daar na begrafenis van z'n moeder gebleven en is er nog steeds, maar moet binnenkort weer aan het werk in Rotterdam
Wave after wave ja, apart hoe dat soort dingen samen lijken te komen. Sterkte in ieder geval voor je familie en jouquote:Op woensdag 4 april 2018 00:23 schreef Koen66 het volgende:
Sowieso heerst de dood op m'n afdeling , in 3 weken tijd hebben er 2 hun vader en 1 z'n moeder verloren, zelf heb ik het voorgevoel dat dit niet de enige keer Curaçao was dit jaar
quote:Op woensdag 4 april 2018 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, dag 2 begrafenis van de vrouw van m'n pa, die was overleden toen hij in ziekenhuis in Colombia lag. Na begrafenis zou ie verder thuis genezen. Paar dagen na begrafenis viel ie met z'n nieuwe looprek, uiteindelijk blijkt ie daar een hersenbloeding aan overgehouden te hebben, geen idee nog of dat gaat goedkomen.
4-5 uurtjesquote:Op woensdag 4 april 2018 05:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jij slaapt ook niet bijster veel is het wel?
Tyfusweinig.quote:
zit nu in de treinquote:Op woensdag 4 april 2018 05:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tyfusweinig.![]()
Al heb ik de 4 uur niet eens gehaald vannacht.
Waar gaat de reis naar toe?quote:
quote:
Hopelijk nog een uurtje of wat slaap pakken dadelijk.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 05:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hopelijk nog een uurtje of wat slaap pakken dadelijk.
De temperatuur komt boven de 10 graden uit en ik heb het meteen weer bloedheet in bed.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 07:02 schreef TaMieke het volgende:
Morgen.
Ik voel me ineens niet zo goedEven zien hoe lang ik het volhou...
quote:
Beetje bijgekomen?quote:
Tijd voor een baan, want je kan al vroeg opstaanquote:Op woensdag 4 april 2018 07:44 schreef Elvi het volgende:
Sinds half 7 al op. Die is niet die eckte werkloosheidsleef
Oehquote:Op woensdag 4 april 2018 07:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Yessss het hele huis weer voor mij alleen
ik heb vannacht gewoon relatief pijnvrij geslapenquote:
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 4 april 2018 07:47 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb vannacht gewoon relatief pijnvrij geslapen
Heb twee “standjes” gevonden.![]()
Ben nog wel erg moe dus straks verder slapen
Is ook zo, dus ga mij vandaag enkel door het huis bewegen enzoquote:Op woensdag 4 april 2018 07:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt goed
Je lichaam is nu natuurlijk ook keihard aan het werk. Lekker rustig aan doen
Ja ik heb nu nog 2 dingen lopen en van 1 hoop ik echt dat ik op gesprek mag komen.quote:Op woensdag 4 april 2018 07:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijd voor een baan, want je kan al vroeg opstaan
Geen idee wat er aan de hand is maar klinkt alsof sterkte wel gewenst isquote:Op woensdag 4 april 2018 07:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Is ook zo, dus ga mij vandaag enkel door het huis bewegen enzo
blinde darm minderquote:Op woensdag 4 april 2018 08:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee wat er aan de hand is maar klinkt alsof sterkte wel gewenst is
De mijne is eruit gehaald toen ik een jaar of 8 was. Bleek het daarna nog ontstoken te zijn ookquote:
Stiltecoupé werkt sowieso niet.quote:Op woensdag 4 april 2018 08:18 schreef MCH het volgende:
Welke hooggeleide oelewapper heeft de nieuwe stiltecoupelogo's verzonnen, ze werken totaal niet
De nieuwe stickers helpen wellicht niet, maar bij de oude aanduiding had je net zo goed herriemakers. Meer een 'houding en gedrag' dingetje.quote:Op woensdag 4 april 2018 08:18 schreef MCH het volgende:
Welke hooggeleide oelewapper heeft de nieuwe stiltecoupelogo's verzonnen, ze werken totaal niet
Die slaan sowieso nergens opquote:Op woensdag 4 april 2018 08:18 schreef MCH het volgende:
Iedereen die zijn bakkes opentrekt sochtends vroeg is er 1 teveelquote:Op woensdag 4 april 2018 08:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden, zo moeilijk is dat niet
Niet alleen 's ochtends.quote:Op woensdag 4 april 2018 08:21 schreef LovelyLady het volgende:
Iedereen die zijn bakkes opentrekt sochtends vroeg is er 1 teveel
Helemaal als je ook nog met de trein moetquote:Op woensdag 4 april 2018 08:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eens!quote:Op woensdag 4 april 2018 08:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook jij weet, tettenpics hebben altijd de voorkeur.quote:Op woensdag 4 april 2018 08:26 schreef LovelyLady het volgende:
zal nog eens een voicemessage sturen
Ga toch zeker niet speciaal twee uur eerder beginnen omdat mensen zich niet kunnen gedragen?quote:Op woensdag 4 april 2018 08:23 schreef TaMieke het volgende:
Daarom gewoon 2 uur eerder beginnen dan de rest van kantoor![]()
En voor in de trein oordopjes.
Voor ons niet, voor die tokkies wel.quote:Op woensdag 4 april 2018 08:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden, zo moeilijk is dat niet
Ik had altijd de eerste trein naar Den Haag een jaar geleden. Hielp enormquote:Op woensdag 4 april 2018 08:23 schreef TaMieke het volgende:
Daarom gewoon 2 uur eerder beginnen dan de rest van kantoor![]()
En voor in de trein oordopjes.
Heb er ook niets mee, vind het zo'n gezeur helemaal als het smoor druk is, staat die trein volgepakt en dan klagen dat het stil moet zijn. Laatste keer treinreis hadden ze ook veel te weinig plek, sta je 2 uur te wiebelen en dan denk je echt, wtf had beter met de auto kunnen gaan.quote:Op woensdag 4 april 2018 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stilte coupés vind ik altijd stom... vind het geroezemoes en het geklets van anders altijd gezellig. Ik word altijd heel ongemakkelijk van die zwijgende massa (maar daarom zit ik dus nooit in de stilte)
Eens, maar dan heb je weer de filesquote:Op woensdag 4 april 2018 08:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb er ook niets mee, vind het zo'n gezeur helemaal als het smoor druk is, staat die trein volgepakt en dan klagen dat het stil moet zijn. Laatste keer treinreis hadden ze ook veel te weinig plek, sta je 2 uur te wiebelen en dan denk je echt, wtf had beter met de auto kunnen gaan.
quote:Op woensdag 4 april 2018 08:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga toch zeker niet speciaal twee uur eerder beginnen omdat mensen zich niet kunnen gedragen?
Dat inderdaad, maar goed... ik houd sowieso mijn mond welquote:Op woensdag 4 april 2018 08:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb er ook niets mee, vind het zo'n gezeur helemaal als het smoor druk is, staat die trein volgepakt en dan klagen dat het stil moet zijn. Laatste keer treinreis hadden ze ook veel te weinig plek, sta je 2 uur te wiebelen en dan denk je echt, wtf had beter met de auto kunnen gaan.
Ik heb het idee dat die planning niet helemaal lekker gaat bij de NSquote:Op woensdag 4 april 2018 08:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens, maar dan heb je weer de files
HET IS OOK NOOIT GOED
Als je nou ook nog eens een paar dagen niet douchet, heb je een zee van ruimtequote:Op woensdag 4 april 2018 08:36 schreef HostiMeister het volgende:
Oordopjes in op standje niet fucken met mij, blik bier erbij en moeilijk kijken, heb je altijd plek.
Ik klink als een hyena met copd dus nopequote:Op woensdag 4 april 2018 08:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook jij weet, tettenpics hebben altijd de voorkeur.
Al is een voice message van jou geen verkeerd alternatief.
Nou, de planning is an sich wel prima. Het zijn die reizigersquote:Op woensdag 4 april 2018 08:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die planning niet helemaal lekker gaat bij de NS
Ja ik krijg dan ruzie, dus pak dan wel de auto of zomers de motor.quote:Op woensdag 4 april 2018 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat inderdaad, maar goed... ik houd sowieso mijn mond wel
Volgens mijn moeder staat de S voor "stel je niet zo aan". Die verkondigt luidkeels wat voor onzin ze de stiltecoupé vindt (ik ben een keer per ongeluk met haar daar gaan zitten. Vrij snel zaten we in de gezellige coupé)
Klinkt als de ideale sexlijn stemquote:Op woensdag 4 april 2018 08:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik klink als een hyena met copd dus nope
4 weken minimaal zei de arts voordat ik weer vol up en running ben. Nu had ik geluk dat ze het met een kijkoperatie konden weghalen dus heb 4 sneetjes op mijn buik maar als dat niet lukt dan krijg je echt een flinke jaap.quote:Op woensdag 4 april 2018 08:12 schreef LovelyLady het volgende:
Hoelang staat er voor herstel? Is toch wel eventjes? Je bent intern toch een oorlogswond rijker
Pro tipquote:Op woensdag 4 april 2018 08:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je nou ook nog eens een paar dagen niet douchet, heb je een zee van ruimte
Ow... dat is een behoorlijke tijd... wat vervelend joh. Rustig aan doen jij!quote:Op woensdag 4 april 2018 08:38 schreef Californium het volgende:
Thx allen!
[..]
4 weken minimaal zei de arts voordat ik weer vol up en running ben. Nu had ik geluk dat ze het met een kijkoperatie konden weghalen dus heb 4 sneetjes op mijn buik maar als dat niet lukt dan krijg je echt een flinke jaap.
Maar tis nogsteeds erg pijnlijk en voel me als een oud omaatje
De laatste keer dat ik ging hadden ze maar 1 treinstel dan zit je als batterijkippen in het hok, In Groningen zit hij dan al propvol voor Zwolle en dan moet iedereen van Assen er nog bij.quote:Op woensdag 4 april 2018 08:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, de planning is an sich wel prima. Het zijn die reizigers
"Hee geile beer, waar denk je nu aan? *GROM* "quote:
Oh ja, materieeltekortquote:Op woensdag 4 april 2018 08:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ging hadden ze maar 1 treinstel dan zit je als batterijkippen in het hok, In Groningen zit hij dan al propvol voor Zwolle en dan moet iedereen van Assen er nog bij.
Whoa dat is idd vervelend.quote:Op woensdag 4 april 2018 08:38 schreef Californium het volgende:
Thx allen!
[..]
4 weken minimaal zei de arts voordat ik weer vol up en running ben. Nu had ik geluk dat ze het met een kijkoperatie konden weghalen dus heb 4 sneetjes op mijn buik maar als dat niet lukt dan krijg je echt een flinke jaap.
Maar tis nogsteeds erg pijnlijk en voel me als een oud omaatje
Meestal valt het wel mee op het Groningen - Zwolletraject. Maar het kan ook wel zijn omdat ik alleen voor vrienden en dagjes uit die route neemquote:Op woensdag 4 april 2018 08:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja, materieeltekort![]()
Dat is wel de zere plek en terugkerend issue
Ja dat is heel frustrerend, natuurlijk is het een mooi idee stilte coupe, prachtig als je ook genoeg ruimte aanbied voor de mensen die wel gezellig met elkaar willen kletsen, dan heb ik er echt geen moeite mee, maar dat is dus vaak niet het gevalquote:Op woensdag 4 april 2018 08:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja, materieeltekort![]()
Dat is wel de zere plek en terugkerend issue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |