Ja ik heb nu nog 2 dingen lopen en van 1 hoop ik echt dat ik op gesprek mag komen.quote:Op woensdag 4 april 2018 07:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijd voor een baan, want je kan al vroeg opstaan
Geen idee wat er aan de hand is maar klinkt alsof sterkte wel gewenst isquote:Op woensdag 4 april 2018 07:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Is ook zo, dus ga mij vandaag enkel door het huis bewegen enzo
blinde darm minderquote:Op woensdag 4 april 2018 08:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee wat er aan de hand is maar klinkt alsof sterkte wel gewenst is
De mijne is eruit gehaald toen ik een jaar of 8 was. Bleek het daarna nog ontstoken te zijn ookquote:
Stiltecoupé werkt sowieso niet.quote:Op woensdag 4 april 2018 08:18 schreef MCH het volgende:
Welke hooggeleide oelewapper heeft de nieuwe stiltecoupelogo's verzonnen, ze werken totaal niet
De nieuwe stickers helpen wellicht niet, maar bij de oude aanduiding had je net zo goed herriemakers. Meer een 'houding en gedrag' dingetje.quote:Op woensdag 4 april 2018 08:18 schreef MCH het volgende:
Welke hooggeleide oelewapper heeft de nieuwe stiltecoupelogo's verzonnen, ze werken totaal niet
Die slaan sowieso nergens opquote:Op woensdag 4 april 2018 08:18 schreef MCH het volgende:
Iedereen die zijn bakkes opentrekt sochtends vroeg is er 1 teveelquote:Op woensdag 4 april 2018 08:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden, zo moeilijk is dat niet
Niet alleen 's ochtends.quote:Op woensdag 4 april 2018 08:21 schreef LovelyLady het volgende:
Iedereen die zijn bakkes opentrekt sochtends vroeg is er 1 teveel
Helemaal als je ook nog met de trein moetquote:Op woensdag 4 april 2018 08:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eens!quote:Op woensdag 4 april 2018 08:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook jij weet, tettenpics hebben altijd de voorkeur.quote:Op woensdag 4 april 2018 08:26 schreef LovelyLady het volgende:
zal nog eens een voicemessage sturen
Ga toch zeker niet speciaal twee uur eerder beginnen omdat mensen zich niet kunnen gedragen?quote:Op woensdag 4 april 2018 08:23 schreef TaMieke het volgende:
Daarom gewoon 2 uur eerder beginnen dan de rest van kantoor![]()
En voor in de trein oordopjes.
Voor ons niet, voor die tokkies wel.quote:Op woensdag 4 april 2018 08:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden, zo moeilijk is dat niet
Ik had altijd de eerste trein naar Den Haag een jaar geleden. Hielp enormquote:Op woensdag 4 april 2018 08:23 schreef TaMieke het volgende:
Daarom gewoon 2 uur eerder beginnen dan de rest van kantoor![]()
En voor in de trein oordopjes.
Heb er ook niets mee, vind het zo'n gezeur helemaal als het smoor druk is, staat die trein volgepakt en dan klagen dat het stil moet zijn. Laatste keer treinreis hadden ze ook veel te weinig plek, sta je 2 uur te wiebelen en dan denk je echt, wtf had beter met de auto kunnen gaan.quote:Op woensdag 4 april 2018 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stilte coupés vind ik altijd stom... vind het geroezemoes en het geklets van anders altijd gezellig. Ik word altijd heel ongemakkelijk van die zwijgende massa (maar daarom zit ik dus nooit in de stilte)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |