Eens, maar dan heb je weer de filesquote:Op woensdag 4 april 2018 08:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb er ook niets mee, vind het zo'n gezeur helemaal als het smoor druk is, staat die trein volgepakt en dan klagen dat het stil moet zijn. Laatste keer treinreis hadden ze ook veel te weinig plek, sta je 2 uur te wiebelen en dan denk je echt, wtf had beter met de auto kunnen gaan.
quote:Op woensdag 4 april 2018 08:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga toch zeker niet speciaal twee uur eerder beginnen omdat mensen zich niet kunnen gedragen?
Dat inderdaad, maar goed... ik houd sowieso mijn mond welquote:Op woensdag 4 april 2018 08:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb er ook niets mee, vind het zo'n gezeur helemaal als het smoor druk is, staat die trein volgepakt en dan klagen dat het stil moet zijn. Laatste keer treinreis hadden ze ook veel te weinig plek, sta je 2 uur te wiebelen en dan denk je echt, wtf had beter met de auto kunnen gaan.
Ik heb het idee dat die planning niet helemaal lekker gaat bij de NSquote:Op woensdag 4 april 2018 08:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens, maar dan heb je weer de files
HET IS OOK NOOIT GOED
Als je nou ook nog eens een paar dagen niet douchet, heb je een zee van ruimtequote:Op woensdag 4 april 2018 08:36 schreef HostiMeister het volgende:
Oordopjes in op standje niet fucken met mij, blik bier erbij en moeilijk kijken, heb je altijd plek.
Ik klink als een hyena met copd dus nopequote:Op woensdag 4 april 2018 08:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook jij weet, tettenpics hebben altijd de voorkeur.
Al is een voice message van jou geen verkeerd alternatief.
Nou, de planning is an sich wel prima. Het zijn die reizigersquote:Op woensdag 4 april 2018 08:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die planning niet helemaal lekker gaat bij de NS
Ja ik krijg dan ruzie, dus pak dan wel de auto of zomers de motor.quote:Op woensdag 4 april 2018 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat inderdaad, maar goed... ik houd sowieso mijn mond wel
Volgens mijn moeder staat de S voor "stel je niet zo aan". Die verkondigt luidkeels wat voor onzin ze de stiltecoupé vindt (ik ben een keer per ongeluk met haar daar gaan zitten. Vrij snel zaten we in de gezellige coupé)
Klinkt als de ideale sexlijn stemquote:Op woensdag 4 april 2018 08:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik klink als een hyena met copd dus nope
4 weken minimaal zei de arts voordat ik weer vol up en running ben. Nu had ik geluk dat ze het met een kijkoperatie konden weghalen dus heb 4 sneetjes op mijn buik maar als dat niet lukt dan krijg je echt een flinke jaap.quote:Op woensdag 4 april 2018 08:12 schreef LovelyLady het volgende:
Hoelang staat er voor herstel? Is toch wel eventjes? Je bent intern toch een oorlogswond rijker
Pro tipquote:Op woensdag 4 april 2018 08:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je nou ook nog eens een paar dagen niet douchet, heb je een zee van ruimte
Ow... dat is een behoorlijke tijd... wat vervelend joh. Rustig aan doen jij!quote:Op woensdag 4 april 2018 08:38 schreef Californium het volgende:
Thx allen!
[..]
4 weken minimaal zei de arts voordat ik weer vol up en running ben. Nu had ik geluk dat ze het met een kijkoperatie konden weghalen dus heb 4 sneetjes op mijn buik maar als dat niet lukt dan krijg je echt een flinke jaap.
Maar tis nogsteeds erg pijnlijk en voel me als een oud omaatje
De laatste keer dat ik ging hadden ze maar 1 treinstel dan zit je als batterijkippen in het hok, In Groningen zit hij dan al propvol voor Zwolle en dan moet iedereen van Assen er nog bij.quote:Op woensdag 4 april 2018 08:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, de planning is an sich wel prima. Het zijn die reizigers
"Hee geile beer, waar denk je nu aan? *GROM* "quote:
Oh ja, materieeltekortquote:Op woensdag 4 april 2018 08:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ging hadden ze maar 1 treinstel dan zit je als batterijkippen in het hok, In Groningen zit hij dan al propvol voor Zwolle en dan moet iedereen van Assen er nog bij.
Whoa dat is idd vervelend.quote:Op woensdag 4 april 2018 08:38 schreef Californium het volgende:
Thx allen!
[..]
4 weken minimaal zei de arts voordat ik weer vol up en running ben. Nu had ik geluk dat ze het met een kijkoperatie konden weghalen dus heb 4 sneetjes op mijn buik maar als dat niet lukt dan krijg je echt een flinke jaap.
Maar tis nogsteeds erg pijnlijk en voel me als een oud omaatje
Meestal valt het wel mee op het Groningen - Zwolletraject. Maar het kan ook wel zijn omdat ik alleen voor vrienden en dagjes uit die route neemquote:Op woensdag 4 april 2018 08:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja, materieeltekort![]()
Dat is wel de zere plek en terugkerend issue
Ja dat is heel frustrerend, natuurlijk is het een mooi idee stilte coupe, prachtig als je ook genoeg ruimte aanbied voor de mensen die wel gezellig met elkaar willen kletsen, dan heb ik er echt geen moeite mee, maar dat is dus vaak niet het gevalquote:Op woensdag 4 april 2018 08:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja, materieeltekort![]()
Dat is wel de zere plek en terugkerend issue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |