Mijn mental images zijn hiervoor te ernstig.quote:
Ik ben een heul nette jongen heurquote:
Ik heb ook al een beeld hoorquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn mental images zijn hiervoor te ernstig.
Komt goedquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Liever niet te laat, wil geen nachtmerries
Hij is nu aan het bedenken hoe hij het verhaal zo kan laten klinken dat het niet overkomt als een ervaring.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Liever niet te laat, wil geen nachtmerries
Das een blyat kanariequote:
Mijn Autocorrect will er niet aanquote:
Godver, dit bedoel ikquote:
Ik heb gewoon dikke vingers en dan naakt-iers er iets anders van. Vooral Engelse woordenquote:
Obesitas vingers.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dikke vingers en dan naakt-iers er iets anders van. Vooral Engelse woorden
Bustedquote:
Ik weet niet of ik die MI wilquote:
zou wel een potje willen ringsteken met je. Huehuehue.quote:
Nou, Iraanse vrouwen kunnen best mooi zijn hoorquote:
Dat kun je helemaal niet zienquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, Iraanse vrouwen kunnen best mooi zijn hoor
Ik heb al een lekker stukquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Trek in een lekker stuk uit Iran? Bezoek Stuknet, de Iraanse datingsite.
quote:
Wat is het?quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is nu al binnen maar ik mag de 14e pas de koffer openmaken.
Lekker zagen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
lol je bent toch geen homo of waquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar ja maar mijn brein kan daar niks mee
Is speelgoed om lichaamsdelen makkelijk door midden te zagen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar ja maar mijn brein kan daar niks mee
Het is een verjaardagscadeautje maar ben nog niet jarig.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aaaah!
En waarom wachten met openmaken?
quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat moet mijn ziel met een cirkelzaag? Je kan er geen knuffeltjes mee haken oid
Ah ja, ik heb dat tot nu toe enkel met een schaar geprobeerdquote:Op dinsdag 3 april 2018 18:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is speelgoed om lichaamsdelen makkelijk door midden te zagen.
Zo ben ik ook hoorquote:Op dinsdag 3 april 2018 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een verjaardagscadeautje maar ben nog niet jarig.
Ja zo streng gaat dat hier.
Heel frustrerend!!quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stiekum dat ding gevuld met Norwegian Wood.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iedereen behalve jouquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:39 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Met wie uit deze SC heb jij het allemaal al gedaan?
Ow oké. Dan ben ik tevreden, voelde me even buitengeslotenquote:Op dinsdag 3 april 2018 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o sorry, alle mannen, vrouwen maar n paar
Dronk het gisteren nog.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stiekum dat ding gevuld met Norwegian Wood.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:20 schreef Weissmania het volgende:
Mensen met een verjaardag
Wat voor pauper ben je dan
Ik had wel wat ideeën ja. Sowieso eerst een kast maken hier.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:17 schreef LovelyLady het volgende:
Leuk verjaardagscadeautje Zwabber daar kan jij wel wat mee
Een pauper met één circkelzaag meer dan voorheen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:20 schreef Weissmania het volgende:
Mensen met een verjaardag
Wat voor pauper ben je dan
Ga je een verjaardagsmeet houden?quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook. Stond op het Secret Santa cadeau wat ik van m kreeg.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik weet waar Zwabber zijn mansion staat![]()
ZwabberAlphaHefnerBaas
Zelfs mijn kinderen weten dat joh.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik weet waar Zwabber zijn mansion staat![]()
ZwabberAlphaHefnerBaas
Wat je al niet over hebt voor een beetje kut.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:29 schreef Weissmania het volgende:
1 van mijn scharrels is in de buurt, of ik tijd had
Even opruimen dan maar
in welke dimensie?quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:29 schreef Weissmania het volgende:
1 van mijn scharrels is in de buurt, of ik tijd had
Even opruimen dan maar
quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat je al niet over hebt voor een beetje kut.
Wat doe je met mijn hoofd! Ik ga stuk hierquote:Op dinsdag 3 april 2018 18:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, ik vertrouw nooit op het oordeel van andere mannen. Te vaak gehoord "ooh man, nu toch een lekkertje aangeduwd" waarna het zusje van Jabba voorbij kwam.
Natuurlijk, jij bent de enige die premium-kut neuktquote:Op dinsdag 3 april 2018 18:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, ik vertrouw nooit op het oordeel van andere mannen. Te vaak gehoord "ooh man, nu toch een lekkertje aangeduwd" waarna het zusje van Jabba voorbij kwam.
Nee, dat zeg ik niet. Lees het nog een keer, en denk er even over na. Wellicht komt het dan.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:34 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Natuurlijk, jij bent de enige die premium-kut neukt
Dat zie je verkeerd. Ze zijn nu aan het vechten wie de alpha in dit topic is a.k.a de grootste e-pener heeft.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
Verrassend, het gaat eens een keertje over seks![]()
Zie sigquote:Op dinsdag 3 april 2018 18:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Ze zijn nu aan het vechten wie de alpha in dit topic is a.k.a de grootste e-pener heeft.
Ik heb het voorgaande jaren een soort van gedaan. Organiseerde toen rond m'n verjaardag ergens een spelletjesmeet.quote:
Ook niet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Ze zijn nu aan het vechten wie de alpha in dit topic is a.k.a de grootste e-pener heeft.
Ik hoor het al, dat is een strijd die voor mij niet te winnen isquote:Op dinsdag 3 april 2018 18:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Die blonde chick ja. Tof mens.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kinderen, je moeder, die kennis van je.
De alpha is nu gearriveerd.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:37 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:
Moeder de vrouw is op muziekles.quote:
Poepen met de deur openquote:Op dinsdag 3 april 2018 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Moeder de vrouw is op muziekles.
Wat zal ik eens gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |