Haar kwade geweten zal ze bedoelen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:26 schreef MacDeMarco het volgende:
billy: ik schrik gewoon snel, heeft te maken met mijn verleden.. slaan enz.
Ik heb nog 3 jaar 24/7 Utopia op schijf staan...dus als je heel graag wiltquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:20 schreef rowan634 het volgende:
[..]
of herhaling
Dan gaan we de herhaling cossen![]()
Oei een brief hoop ik.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:26 schreef Angel79 het volgende:
Krijg melding binnen schakel nu over naar de livestreams let's go
jaaquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 jaar 24/7 Utopia op schijf staan...dus als je heel graag wilt
Nee open nooit, schrok al. Probeer laatste post altijd te vermijden maar had het niet in de gaten.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Hagenesie, ik dacht dat je niet opende, dus heb ik het maar gegokt. Zat net te posten.
Als je een ander TT wilt, roep je maar.
ze zuigt het zo uit haar vieze duimquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ivan laat Jett schrikken
BOEHHH
Jett schrikt heel erg
dat heeft met een verleden te maken , slaan en zo
Ivan ; sorry dan doe ik dat niet meer
Jette ; geeft niet dat kun je niet weten
Zou mooi zijn...maar ben er bang voor dat dat niet gebeurtquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oei een brief hoop ik. [ afbeelding ]
Vieze del, hoor ik voor het eerst. Zei ze vast omdat Ivan vroeg of ze een slecht geweten had.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Geen idee, krijg je zo'n bericht ook als de stemming begint?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:28 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn...maar ben er bang voor dat dat niet gebeurt
Een nieuwe medelijdentroefquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ivan laat Jett schrikken
BOEHHH
Jett schrikt heel erg
dat heeft met een verleden te maken , slaan en zo
Ivan ; sorry dan doe ik dat niet meer
Jette ; geeft niet dat kun je niet weten
Ja idd maar nog steeds geen actiequote:Op dinsdag 3 april 2018 14:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
pusch bericht
schakel over naar de live feed
Moet je zien als er een nieuwe vent binnenkomt. Dan sprankelt ze aan alle kantenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:24 schreef eskil het volgende:
[..]
Nare fletse ogen, zit geen sprankeltje in.
jaquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geen idee, krijg je zo'n bericht ook als de stemming begint?
Normaal gebruik ja, overmatig vind ik afschuwelijk............quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Met mate is mooi, maar die is foeilelijk. Vooral bij zo'n jonge vrouw.
De puisten groeien dan ook prima.
wowquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
LoL , maar wat jammer van je schijf , ik hoop dat hij te redden isquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:
En Romy doet met haar mee.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze heeft haar gezicht er extra dik op getekend vandaag
Ik hoop met je mee, maar ik vrees dat Madi gaat.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:29 schreef sjampoeh het volgende:
ik hoop dat meh vertrekt. 1 bondgenoot minder voor bil
De vide moet kapot!! Weg met die matrashoesquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:29 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:29 schreef mazaru het volgende:
ze gaan beginnen
Bats: Mooi.... mag ik een hapje spaghetti Demi?
Volgens mij welquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geen idee, krijg je zo'n bericht ook als de stemming begint?
Geloof er geen barst van. Ze liegt over alles.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:26 schreef MacDeMarco het volgende:
het is sowieso een heel groot toneelstuk,want is niet voor niets dat de stemming is veranderd,anders had de 2 ling erop gezeten,hoezo niet gestuurd door achter.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:29 schreef sjampoeh het volgende:
hoe komt het als je geen bericht krijgt?, ik heb utopia wel op mijn mobielquote:
denk eerder dat zij heeft geslagenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geloof er geen barst van. Ze liegt over alles.
Ik geloof dat wel, heb haar zowel Ruud als Jessie zien slaanquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ze had lieve ouders zei ze altijd, alles kon en mochtquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze heeft de hele wereld al gezien..............blablabla..........Is in haar eigen leugens gaan geloven.......quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:31 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik verheug me op de presentatie van Demi.![]()
![]()
Kan ze ook erg goed........Mens kan niet eens uit haar woorden komen....quote:
Het slaan van de autodeur achter haar kont.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze had lieve ouders zei ze altijd, alles kon en mocht
dikke bullshit
misschien die ex die haar uit de auto smeet
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:28 schreef zodeju het volgende:
Enig lichtpuntje, Ivan ziet er weer goed uit qua kleding......
Bikkeltquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:32 schreef HiDiHo het volgende:
Ik stond op het punt om weg te gaan maar als ze nu gaan stemmen blijf ik nog wel even kijken
Ik kreeg net bericht dat ze gaan beginnen .quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:32 schreef HiDiHo het volgende:
Ik stond op het punt om weg te gaan maar als ze nu gaan stemmen blijf ik nog wel even kijken
Ja daarom...zo te zien gaat het nu ieder moment gebeurenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:33 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik kreeg net bericht dat ze gaan beginnen .
Daar haal ik ook de leukste caps uit.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:34 schreef mazaru het volgende:
Die streams blijven hangen op de meest vreemde momenten
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:35 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Is die de witte enveloppe halen zeker
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar haal ik ook de leukste caps uit.
Ik heb echt geen idee.Volgens mij is dit bij mij automatisch gegaanquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hoe komt het als je geen bericht krijgt?, ik heb utopia wel op mijn mobiel
En degene die hij eruit wil omdat hij er een onderbuikgevoel van krijgtquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:36 schreef Sambalbaai het volgende:
Bas weer als laatste, dan heeft hij iemand eruit gestemd.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:38 schreef Daniane het volgende:
[..]
En degene die hij eruit wil omdat hij er een onderbuikgevoel van krijgt.
Is wel vaker zo....die filmpjes van vorige week klokt de ene ook harder dan de anderequote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:40 schreef 5thencounter het volgende:
En hier sta IK Het gaat helemaal niet om Jet
maar legt niet uit waarom ze madi wegtsuurtquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:40 schreef Dotteke het volgende:
Mehmet is veilig bij Bil
Ze kiest voor Utopia Madi mag van haar Utopia verlaten
Die twins zijn zo erg die ontnemen je alle kijkplezier. Verschrikkelijk vind ik ze!!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat erg die twins............Zijn ook niet echt snugger........
Omdat ze piemel wilt van Mehmet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:41 schreef a_b het volgende:
[..]
maar legt niet uit waarom ze madi wegtsuurt
In principe doet ie dat zelf maar het werkt gewoon niet zoals het zou moetenquote:
Zo voorspelbaar die meidquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:42 schreef DeKenau het volgende:
Trapt niemand meer in Romy , stop maar met janken
Schuldgevoel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:42 schreef DeKenau het volgende:
VRESELIJK WIJFquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:42 schreef DeKenau het volgende:
Valt niet mee om steeds maar tranen naar boven te persenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:43 schreef Dotteke het volgende:
Romy Heeft moeite met beginnen, het hart zit haar in de keel
Het is een hele moeilijk voor haar, ze staan alle drie dicht bij haar
Ze heeft haar keuze kunnen maken
Ze stel Beau als eerste veilig, ze verliezen elkaar soms uit het oog maar niet uit het hart..
Hij doet alleen de financien die Ivan en Linda ook kunnen doenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:44 schreef Dotteke het volgende:
Ze stemt Madi naar huis, ze vindt dat Mehmet een hele belangrijke rol in Utopia heeft
Tja het zijn geen pilotenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:44 schreef freaky40 het volgende:
Utopia heeft niets meer nodig, het stopt. Wat een dom gelul!
En liegen dat ze twijfeltquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:44 schreef MacDeMarco het volgende:
demi: ik moet mijn amulet natuurlijk ook weggeefeeee
En die kreeg de meeste positieve stemmen,wat een circus dit.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:44 schreef mazaru het volgende:
Wat heerlijk dat iedereen slomo door krijgt
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En die kreeg de meeste positieve stemmen,wat een circus dit.
het is een gavequote:Op dinsdag 3 april 2018 14:46 schreef 5thencounter het volgende:
En alleen Sjlemiel kan wat niemend kan. lachend iemand wegschoppen
lol...het is dat je het zegt...ik miste hem niet eensquote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:44 schreef DeKenau het volgende:
Maar een kleine troost , ze houdt wel van Mady
brief halenquote:
Linda heb ik geen woorden meer voor.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:48 schreef BirdsEyeView het volgende:
Tja Linda daar biggelt een traan.
Begrijp niet dat ze dit niet zag aankomen
Dus dat.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:48 schreef Big_Sis het volgende:
Cemal die gisteren nog zei ik ga voor de mensen die hun droom in utopia willen waarmaken hahahaha wat een lachertje.
Nee ik ook niet, vallen er een hoop bij mij af nu.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Linda heb ik geen woorden meer voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |