De vide moet kapot!! Weg met die matrashoesquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:29 schreef sjampoeh het volgende:
ik hoop dat meh vertrekt. 1 bondgenoot minder voor bil
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:29 schreef mazaru het volgende:
ze gaan beginnen
Bats: Mooi.... mag ik een hapje spaghetti Demi?
Volgens mij welquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geen idee, krijg je zo'n bericht ook als de stemming begint?
Geloof er geen barst van. Ze liegt over alles.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:26 schreef MacDeMarco het volgende:
billy: ik schrik gewoon snel, heeft te maken met mijn verleden.. slaan enz.
het is sowieso een heel groot toneelstuk,want is niet voor niets dat de stemming is veranderd,anders had de 2 ling erop gezeten,hoezo niet gestuurd door achter.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:29 schreef sjampoeh het volgende:
ik hoop dat meh vertrekt. 1 bondgenoot minder voor bil
hoe komt het als je geen bericht krijgt?, ik heb utopia wel op mijn mobielquote:
denk eerder dat zij heeft geslagenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geloof er geen barst van. Ze liegt over alles.
Ik geloof dat wel, heb haar zowel Ruud als Jessie zien slaanquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ze had lieve ouders zei ze altijd, alles kon en mochtquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze heeft de hele wereld al gezien..............blablabla..........Is in haar eigen leugens gaan geloven.......quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:31 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik verheug me op de presentatie van Demi.![]()
![]()
Kan ze ook erg goed........Mens kan niet eens uit haar woorden komen....quote:
Het slaan van de autodeur achter haar kont.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze had lieve ouders zei ze altijd, alles kon en mocht
dikke bullshit
misschien die ex die haar uit de auto smeet
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:28 schreef zodeju het volgende:
Enig lichtpuntje, Ivan ziet er weer goed uit qua kleding......
Bikkeltquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:32 schreef HiDiHo het volgende:
Ik stond op het punt om weg te gaan maar als ze nu gaan stemmen blijf ik nog wel even kijken
Ik kreeg net bericht dat ze gaan beginnen .quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:32 schreef HiDiHo het volgende:
Ik stond op het punt om weg te gaan maar als ze nu gaan stemmen blijf ik nog wel even kijken
Ja daarom...zo te zien gaat het nu ieder moment gebeurenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:33 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik kreeg net bericht dat ze gaan beginnen .
Daar haal ik ook de leukste caps uit.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:34 schreef mazaru het volgende:
Die streams blijven hangen op de meest vreemde momenten
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:35 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Is die de witte enveloppe halen zeker
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar haal ik ook de leukste caps uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |