Bij haar staat het classy vind ik. En niet ordinair. En eerlijk ze kan het hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:37 schreef 5thencounter het volgende:
Mallootje doet een Boo'tje?Laatste poging nog wat stemmen te hengelen of moet ze nog aankleden?
[ afbeelding ]
Lijkt me raarquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:
madi zegt moeten wij als laatste , beau mehment en ik , dus zij moeten ook stemmen
mij ook , maar ze zei hetquote:
dit is aangekleedquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:37 schreef 5thencounter het volgende:
Mallootje doet een Boo'tje?Laatste poging nog wat stemmen te hengelen of moet ze nog aankleden?
[ afbeelding ]
Klopt... maar Boo weg zou een geweldige klap zijn.. ze zit nu bij Ivan te hengelenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij haar staat het classy vind ik. En niet ordinair. En eerlijk ze kan het hebben.
Daarom vind ik het zo achterbaks dat ze het niet eerlijk aan madi hebben verteld.ze verdienen het allebei billy en romy om een hoop shitniver zich heen te krijgen. Pay back time zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
madi zag rom huilen , of zou ze op mij gaan zegt madi, raar want we zijn de laatste tijd zo close geworden
dat is Tess niet volgens mijquote:
Daar zit ik wel op te wachten.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom vind ik het zo achterbaks dat ze het niet eerlijk aan madi hebben verteld.ze verdienen het allebei billy en romy om een hoop shitniver zich heen te krijgen. Pay back time zou leuk zijn.
dat janken van stokvisquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
madi zag rom huilen , of zou ze op mij gaan zegt madi, raar want we zijn de laatste tijd zo close geworden
inderdaadquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:39 schreef Sambalbaai het volgende:
Altijd maar die ontwijkende nietszeggende antwoorden van Bo.![]()
![]()
Dat bedoel ik..Bo is de hele morgen al in beeld dus die gaatquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bijna, Regie is nog druk aan het close-uppen
Dit was Simone/Symone en idd die heeft met Cemal gevoosd.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:40 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat is Tess niet volgens mij
Deze meid lag in bed met cemal
Tess had met jessie gezoend!
met Johan rotzooien,alle mannen die binnen komen opgeilenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:41 schreef MacDeMarco het volgende:
beau vindt zichzelf het meest utopiaans omdat ze de meest verschillende dingen heeft gedaan
arretjescake bakken
bas neuken
missverkiezing
wauw!
Met Bas heb ik de meeste hekel aan haar.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bastiaan noicke
en Haan paalzitteh
tja dat zijn wel de klusseh geweest
man man man
wat een verschrikkelijk mens
Ja klopt!!quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:41 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dit was Simone/Symone en idd die heeft met Cemal gevoosd.
Dat waardeer ik dan wel weer.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:41 schreef Koos1958 het volgende:
Baldr zegt het wel eerlijk tegen mehmet.Respect voor zijn keus. Mehmet zegt dat hij die eerlijkheid waardeert dat het beter is dan laf wat de andere doen.
Domboquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Cemal vind Beau hartstikke eerlijk......................Tja........
Verhip ja.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:40 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat is Tess niet volgens mij
Deze meid lag in bed met cemal
Tess had met jessie gezoend!
dan vergeet hij de nieuwe 3 ling,echt zo'n dom jochquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:43 schreef mazaru het volgende:
Het lijkt Cemal wel goed dat madingetje weg gaat. Dan wordt het geroddel misschien wat minder
Cemal en Romy hoe dom kan je zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
cemal zegt beau doet heel veel maar ze wordt afgebrand door de vide
Kwartiertje?quote:
Denk het niet. Beau heeft hun ook nodig namelijkquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:45 schreef Enah het volgende:
[..]
Cemal en Romy hoe dom kan je zijn.
Die gaan zo hard gebackstabbed worden door Beau.
Oh.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:41 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dit was Simone/Symone en idd die heeft met Cemal gevoosd.
soort TRix..quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Beau vanmorgen d'r toet ingesmeert met poppenstront?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Romy, Djumiel gesprekje
Romy ; Baldr gaat op Memh heeft ie net gezegt
Djumiel denkt .. het wrd spannond
.. ..tik tak
Djumiel ; ik zou het niet terecht vinden als Bo
stemmen gaat krijgen
ze doet zo veel hier
ik onthou dat wel als mensen op haar stemmen je moet altijd integer stemmen
Romy ; ja .. kiss
van vannacht moet je maar vergeten lieffie
ik weet niet hoe het kwam
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Eng wijf !!quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Toe trekken niemand, blijft alleen Ivan vertrouwen.......voor de rest is er niemand....misschien Mehmet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Als madi weggaat, naar wie gaat linda dan naar toe trekken?
Ik heb het gevoel dat als ze iets wil vertellen en ze gaat lachen, dat ze liegt dat het gedrukt staatquote:
Aka Billy Bakker. Wat was haar reactie toen Cemal dat zei?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:47 schreef ikmoetdrieten het volgende:
cemal, j e wordt beinvloed door mensen , hij vind beau wel goed, romy meteen weer ja we kunnen wel iets leuks voor haar doen, cemal zegt dat romy met de verkeerde mensen om gaat
dat is wel lief van cemalquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
djumiel en stokviss
iets leuks bedenken voor Bo
Romy ; vanaaf gaat ze in de hottube met de twins
ik ga mischien mee
en we kunnen vragen of ze bij ons komt sjilleh
in de caravan
en ze wil gitaar spelen
Djumiel ; zullen we gitaar kopen voor dr
als verrassing
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:48 schreef Hagenesie het volgende:
Gunde Romy en Cemal nog wel de titel maar dat is sinds gisteren en vandaag helemaal over.
Echt wat 'n stel domme kostgangers die 2quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:48 schreef Hagenesie het volgende:
Gunde Romy en Cemal nog wel de titel maar dat is sinds gisteren en vandaag helemaal over.
die pijpt nog een lull met wratjesquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ik vind het oprecht heul knap van de Vlaai dat ze dit soort gesprekken kan hebben
nou daar zei ze niets opquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:48 schreef yaello het volgende:
[..]
Aka Billy Bakker. Wat was haar reactie toen Cemal dat zei?
Loze woorden.Ze is de messen alweer aan het slijpen.Zou maar oppassen als ik ivan wasquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:47 schreef rowan634 het volgende:
Ivan: in Mn achterhoofd blijft dat jij mij zou wegsturen als je kon
Beau: dan had ik je stemmen gegeven, je bent een topper!
Echt. Niet normaal.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt wat 'n stel domme kostgangers die 2
billy jaquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die pijpt nog een lull met wratjes
lachend , als ze er beter van kan worden
geen idee, maar aan het eind van de middag weten we hetquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef yaello het volgende:
Als Ivan ook op Madi stemt, hoe zal Linda dan reageren?
maar wie laat ivan dan wel blijven ?, je kiest toch allemaal voor je zelf en een zwakkerequote:Op dinsdag 3 april 2018 13:49 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Loze woorden.Ze is de messen alweer aan het slijpen.Zou maar oppassen als ik ivan was
Die wil ze meenemen. Kan bij haar ouders in de tuin.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:51 schreef 5thencounter het volgende:
En een mooi BooHut te verkopen.. doet wel een duizentje of twee op de Markt ..Voor de Pot van Ivan
nee want ze had ook linda kunnen zeggen , maar misschien weet ze het wel, want cemal zegt altijd dat billy niet goed isquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:49 schreef yaello het volgende:
[..]
jammer. Heeft het weer niet tot haar doorgedrongen
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik heb het idee dat Beu thuis uren voor de spiegel bezig is geweest, om elk beweginkje, lachje, tongetje langs de lippen, hoe ze haar eten eet, schoudertje nonchalant, cracker hapt, om te oefenen, alles is gekunsteld
Dat hij moet stemmen hoe hij zelf wil.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef yaello het volgende:
volgens mij weet linda dat al , want ze heeft het volgens mij net gevraagd aan iwanquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef yaello het volgende:
Daar word je ook geel van.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind het meer geel.
Maar dat kan ook door het licht komen.
En hoe zal ze reageren als ze ziet dat Billy en Romy op Madi stemmen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat hij moet stemmen hoe hij zelf wil.
nou dan denk ik romy ook welquote:
Mooi, ik hoop dat ze genoeg transportkosten in d'r portomoneetje heeft.. die Hutmannen trapppen maar één keer in zo'n Mediatrucjequote:Op dinsdag 3 april 2018 13:51 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Die wil ze meenemen. Kan bij haar ouders in de tuin.
Mijn glazen bol is even stuk.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:52 schreef yaello het volgende:
[..]
En hoe zal ze reageren als ze ziet dat Billy en Romy op Madi stemmen?
Oh, echt he..........quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom vind ik het zo achterbaks dat ze het niet eerlijk aan madi hebben verteld.ze verdienen het allebei billy en romy om een hoop shitniver zich heen te krijgen. Pay back time zou leuk zijn.
Joh Johan verdient bakken met geld. Die regelt het welquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, ik hoop dat ze genoeg transportkosten in d'r portomoneetje heeft.. die Hutmannen trapppen maar één keer in zo'n Mediatrucje
billy doet het bij dronken mensen , dan heeft ze een wapen in handen als ze nuchter zijnquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zelfs als iemand dat helemaal niet wil.
Dat is nou weer jammer. Ik voorzie dat ze boos is op Billy, teleurgesteld is op Romy en oke is met Ivanquote:
Wat eet die vent smerig zeg blehhquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Memh met zuur snoep in de bakkes
nom nom smek smek
ff aanwaaien op de vide
Bij mij precies eender.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:48 schreef Hagenesie het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:50 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik heb het idee dat Beu thuis uren voor de spiegel bezig is geweest, om elk beweginkje, lachje, tongetje langs de lippen, hoe ze haar eten eet, schoudertje nonchalant, cracker hapt, om te oefenen, alles is gekunsteld
En die kijkt ze met de nek aan als ze de poort uit loopt, moet ze niets van hebben. Die was alleenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:54 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Joh Johan verdient bakken met geld. Die regelt het wel
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:45 schreef Enah het volgende:
[..]
Beu had Bats 3 stemmen gegeven omdat ze haar een sterke concurrente vond , Ze zou dus niet bang zijn voor Romy en Cemalquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:45 schreef Enah het volgende:
[..]
iig totaal de verkeerde kleur foundation, ik denk van Bats gekregenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind het meer geel.
Maar dat kan ook door het licht komen.
Ik denk het.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
iig totaal de verkeerde kleur foundation, ik denk van Bats gekregen
kwestie van geduld bij haar.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:00 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ik zie die Vlaai en Ivan nog wel in bed belanden. Zij doet alles om erin te blijven.
Geen probleem genoeg anderen die dat kunnen doen...miss hypocrietquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:59 schreef MacDeMarco het volgende:
beau: ik was nog bezig met die miss en mister verkiezing, stel dat ik wegga, dan moet het overgenomen worden he?
dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:00 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ik zie die Vlaai en Ivan nog wel in bed belanden. Zij doet alles om erin te blijven.
Wie gaat dat bed inpikken.Het schijnt heerlijk te liggen 2 matrassen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:57 schreef mazaru het volgende:
Wat zal dat bed haar gaan missen![]()
[ afbeelding ]
Beetje gelig.quote:
mehmet zei dat hij vanavond in een tweepersoonsbed lagquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wie gaat dat bed inpikken.Het schijnt heerlijk te liggen 2 matrassen.
ivan zou die vlaai eigenlijk weg moeten stemmen. anders wordt hij weggestemd door haar of hij verliest van haar in de finale als het schuim ook nog mag stemmenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:00 schreef mevrouwdebok het volgende:
gisteren was ze ook al gelijk bezigquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Boo is vandaag op vissen geweest bij Reums.Kweeling, Baldy en Ivan .. rekent dus op minstens 5 stemmen
Het is een negatieve stemming.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Boo is vandaag op vissen geweest bij Reums.Kweeling, Baldy en Ivan .. rekent dus op minstens 5 stemmen
Jij bent echt in de war.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
Herstel...5 géén stemmen![]()
Maar Ivan wil het opnemen tegen de sterksten.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:02 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ivan zou die vlaai eigenlijk weg moeten stemmen. anders wordt hij weggestemd door haar of hij verliest van haar in de finale als het schuim ook nog mag stemmen
quote:
Ja. Dat werkte bij Johan ook.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
billy doet het bij dronken mensen , dan heeft ze een wapen in handen als ze nuchter zijn
Elke dag weer Mac.quote:
Op advies van Billy. Lief he?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze iets aan de lever heeft
Het is net of ze geelzucht heeft........quote:
Pindakaasquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is net of ze geelzucht heeft........
Superdom van Ivan.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ivan gaat zeker op Madi, hier probeert Linda hem nog om te praten ......![]()
[ afbeelding ]
Blijf jij bij je keuze ?
x6h99si
pindakaas genotquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze iets aan de lever heeft
nou is Venray ook zowat Brabant maar wordt hier wel meer gezegtquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:04 schreef Flow3r het volgende:
Beau zegt 'ocherm "
Dacht dat dat Brabants was
Net wat Bas al zei .....dat ze vol gekalkt zit .quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is net of ze geelzucht heeft........
Ja, maar je hebt mij op negeer dus zal je deze posting wel niet zien...........quote:
Nogmaals; dat wordt het elke dag.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:07 schreef Chea49 het volgende:
Ben ruim op tijd binnen zie ik. Zal wel weer een uurtje of 3 gaan worden.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt mij op negeer dus zal je deze posting wel niet zien...........
Ziet er echt niet uit............quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:08 schreef PTLe het volgende:
[..]
Net wat Bas al zei .....dat ze vol gekalkt zit .
wat elke dagquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nogmaals; dat wordt het elke dag.
Nee omdat dr ass gered is door achter dmv deze manier van stemmenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
Demi voelt zich kiplekker en zit nergens mee zegt ze net
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt mij op negeer dus zal je deze posting wel niet zien...........
nee dan heb je het niet goed begrepen hoorquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:08 schreef sjampoeh het volgende:
bil gaat tactisch las ik op de siteecht WALGING voel ik
smerig .zoveel meuk op je bakkesquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:08 schreef PTLe het volgende:
[..]
Net wat Bas al zei .....dat ze vol gekalkt zit .
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nogmaals; dat wordt het elke dag.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:09 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee dan heb je het niet goed begrepen hoor
ze gaat vanuit haar gevoel !
tactisch zou zijn als ze op Beau gaat, want die heeft haar ook stemmen gegeven, maar doet ze dus niet
snapt nu niemand haar ??
Elke dag wordt het 15:00 uur toch slimpie.quote:
Een beetje make-up ok, maar idd puur natuur is toch mooier............quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
smerig .zoveel meuk op je bakkes
brr
wat dat betreft is Do... puur
was/is niet zo'n smeertruus
zoiets ...quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De spanning is wel helemaal weg, tenzij er nog een brief of enveloppe met geld komt ....
Je hebt gelijk...quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:09 schreef HiDiHo het volgende:
Utopia boeit mij zo weinig meer dat ik er geen drie kwartier meer op ga wachten.
Fijne dag nog
nu is het zo voorspelbaar dat het wel leuk zou zijn als er een brief komtquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De spanning is wel helemaal weg, tenzij er nog een brief of enveloppe met geld komt ....
Is niet tactisch beweerde ze eerst nog. Het is puur haar gevoel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:08 schreef sjampoeh het volgende:
Ze zegt zelf dat ze juist niet tactisch gaat , als ze tactisch zou stemmen zou ze juist beau wegstemmen want daar van krijgt ze elke week stemmen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:08 schreef sjampoeh het volgende:
Het is nu vast ook wel 15u ergensquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Elke dag wordt het 15:00 uur toch slimpie.
Dat is precies wat ik ook dachtquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zoiets ...
saaie bende zo
vlgende week idem
het sterft een langzame dood
Ik ga er niet op wachten, lees het straks wel wie er weg isquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zoiets ...
saaie bende zo
vlgende week idem
het sterft een langzame dood
Doeg HiDi Hoquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:09 schreef HiDiHo het volgende:
Utopia boeit mij zo weinig meer dat ik er geen drie kwartier meer op ga wachten.
Fijne dag nog
de vide wegstemmen is niet tactisch ?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:11 schreef a_b het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat ze juist niet tactisch gaat , als ze tactisch zou stemmen zou ze juist beau wegstemmen want daar van krijgt ze elke week stemmen.
Dus daarom stemt ze haar "vriendin" weg .
Ze ziet gewoon dat de vide kleiner wordt en gaat langzaam aanschuiven bij De twins , bas en Beau
Puntje voor jou.quote:
neeheeequote:Op dinsdag 3 april 2018 14:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
de vide wegstemmen is niet tactisch ?
Ik denk meerdere mensen met ons , het boeit niet meerquote:
Lekker in die waan latenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:12 schreef HiDiHo het volgende:
Ik geloof dat de bewoners de enige zijn die het nog spannend vinden
ja debieltjes gaan toch winnen ..debieltopiaquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:12 schreef durdur het volgende:
Het wordt tijd dat de mensen thuis eens mogen stemmen dit is zo voorspelbaar en zo niets meer aan. In geen tijden geen streams meer gekeken en ook de uitzendingen niet meer af en toe lees ik hier nog eens mee. Wordt tijd voor wat spanning en anders trek gewoon die stekker eruit.
Ze was er zo op tegen bij de drieling dat ze steeds 9 stemmen hadden, maar nu 9 stemmen op Madi is heul anders natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
de vide wegstemmen is niet tactisch ?
Nee precies...of ze nu gaan of over 7 weken.....ze gaan allemaal wegquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:12 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik denk meerdere mensen met ons , het boeit niet meer
Misschien gooien ze er nog wel een pakketje oud-bewoners in.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:12 schreef HiDiHo het volgende:
Ik geloof dat de bewoners de enige zijn die het nog spannend vinden
even haar verhaaltje goed in haar hoofd zetten zodat ze zich weer vrijpleit voor het wegsturen van een vriendinquote:
denk je echt dat men daar nog geld aan willen uitgevenquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:12 schreef durdur het volgende:
Het wordt tijd dat de mensen thuis eens mogen stemmen dit is zo voorspelbaar en zo niets meer aan. In geen tijden geen streams meer gekeken en ook de uitzendingen niet meer af en toe lees ik hier nog eens mee. Wordt tijd voor wat spanning en anders trek gewoon die stekker eruit.
Ik vind de boosheid en de verontwaardiging bij de bewoners elke week weer wel grappig.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee precies...of ze nu gaan of over 7 weken.....ze gaan allemaal weg
Ah, daar is de zuster Anna-act weer.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:13 schreef a_b het volgende:
Billy zit weer in haar stoel voor het raam met haarr "serieuze"blik. Krijgen we dan weer een monoloog
Ik heb de hoop opgegeven dat er nog wat te gebeuren staat.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien gooien ze er nog wel een pakketje oud-bewoners in.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze heeft het zogenaamd zwaar want ze gaat een vriendin wegstemmen![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:09 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee dan heb je het niet goed begrepen hoor
ze gaat vanuit haar gevoel !
tactisch zou zijn als ze op Beau gaat, want die heeft haar ook stemmen gegeven, maar doet ze dus niet
snapt nu niemand haar ??
Preciesquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee precies...of ze nu gaan of over 7 weken.....ze gaan allemaal weg
Het raam zit dicht, gelukkig hoor ik haar niet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:15 schreef sjampoeh het volgende:
kuch kuch![]()
[ afbeelding ]
ze praat tegen ons
ze kan zelf gaan..quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jet achter het raam penthouse
als het aan mij ligt
stmmen ze me dr volgende week uit
wat een onzin dit
zucht ..
Ik vindt het kinderachtig. Op deze manier hoef ik geeneens te winnen. Ik hou niet van dit soort spelletjes.Ben ik te oud voor. (zegt Marjet Bakker)quote:
Ze liegt weer dat ze barst.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jet achter het raam penthouse
als het aan mij ligt
stmmen ze me dr volgende week uit
wat een onzin dit
zucht ..
oh ja , daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar daaraan kun je al zien dat ik gelijk hebquote:
Tuurlijk wil ze winnen. Hier trapt toch niemand meer in?quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
ze wil niet winnen op deze manier ,kleuterklas ,fokking ongein.![]()
![]()
ojee een doorstart straksquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:18 schreef rowan634 het volgende:
634.000 kijkers gisteren
De kijkcijfers stijgen
wat enigquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:18 schreef rowan634 het volgende:
634.000 kijkers gisteren
De kijkcijfers stijgen
Heb je ookquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:18 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
oh ja , daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar daaraan kun je al zien dat ik gelijk heb
Mooi toneel stukje bahhhquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ze winnen. Hier trapt toch niemand meer in?
Echt hoor,zo doorzichtig weer dit.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ze winnen. Hier trapt toch niemand meer in?
nee johquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:19 schreef magnaal het volgende:
Gaat ze dit ook straks bij haar argumentatie vertellen? Misschien dat ze haar dan het advies geven, om op te rotten
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:21 schreef Sambalbaai het volgende:
Fay: zendercheck. O, ze kennen die naam dus wel.
mwhah, beetje maar.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat ziet die Beau eruit zeg................Overdreven opgemaakt............
sjattepoemelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het echt vreselijk...............Vrouwen moeten puur zijn, net zoals mannen........quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijk...............Vrouwen moeten puur zijn, net zoals mannen........
geweldigquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:22 schreef Sambalbaai het volgende:
Ivan: ben je bang voor de gevolgen van je stem.
Billy: ja, het is mijn doodvonnis.
Dramaqueen.
Nare fletse ogen, zit geen sprankeltje in.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:21 schreef Aggie46 het volgende:
De neus is hetzelfde.
Bovenlip hebben ze gemist, is de onderlip geworden.
Wat een verkwisting.
[ afbeelding ]
Gatver, straks alle aandacht op Billy....en Romy.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jett blijft maar zuchten
ze is bang dat Linda boozig wrd
"tussen de regels door ""
ze gaat stemmen wat voor Utopia het beste is
Mad naar huis lobby
Big mistakequote:Op dinsdag 3 april 2018 14:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jett blijft maar zuchten
ze is bang dat Linda boozig wrd
"tussen de regels door ""
ze gaat stemmen wat voor Utopia het beste is
Mad naar huis lobby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |