Bij haar staat het classy vind ik. En niet ordinair. En eerlijk ze kan het hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:37 schreef 5thencounter het volgende:
Mallootje doet een Boo'tje?Laatste poging nog wat stemmen te hengelen of moet ze nog aankleden?
[ afbeelding ]
Lijkt me raarquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:
madi zegt moeten wij als laatste , beau mehment en ik , dus zij moeten ook stemmen
mij ook , maar ze zei hetquote:
dit is aangekleedquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:37 schreef 5thencounter het volgende:
Mallootje doet een Boo'tje?Laatste poging nog wat stemmen te hengelen of moet ze nog aankleden?
[ afbeelding ]
Klopt... maar Boo weg zou een geweldige klap zijn.. ze zit nu bij Ivan te hengelenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij haar staat het classy vind ik. En niet ordinair. En eerlijk ze kan het hebben.
Daarom vind ik het zo achterbaks dat ze het niet eerlijk aan madi hebben verteld.ze verdienen het allebei billy en romy om een hoop shitniver zich heen te krijgen. Pay back time zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
madi zag rom huilen , of zou ze op mij gaan zegt madi, raar want we zijn de laatste tijd zo close geworden
dat is Tess niet volgens mijquote:
Daar zit ik wel op te wachten.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom vind ik het zo achterbaks dat ze het niet eerlijk aan madi hebben verteld.ze verdienen het allebei billy en romy om een hoop shitniver zich heen te krijgen. Pay back time zou leuk zijn.
dat janken van stokvisquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
madi zag rom huilen , of zou ze op mij gaan zegt madi, raar want we zijn de laatste tijd zo close geworden
inderdaadquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:39 schreef Sambalbaai het volgende:
Altijd maar die ontwijkende nietszeggende antwoorden van Bo.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |