Als ik de beelden zo zie heb je wel een beest van een bak nodig voor far cry 5.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is het een pc waar je Far Cry 5 fatsoenlijk op kan spelen?
Dat is recommended, ook niet echt een behoorlijk beestquote:CPU: Intel Core i7-4770 @ 3.4 GHz | AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHz or equivalent
CPU SPEED: Info
RAM: 8 GB
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 970 or AMD R9 290X (4GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
Daarom, runt ie wel. Vloeiend.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is recommended, ook niet echt een behoorlijk beest.
Mijne doet het prima. Op high. Valt wel mee, had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik de beelden zo zie heb je wel een beest van een bak nodig voor far cry 5.
Ok ok, begin jij maarquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:01 schreef gcjoel het volgende:
Waarom gaat het niet over seks? Dit is r&p sc toch?
Mag ook over zielig zijn gaan ofzo.
Maar computers
Ik ben zielig want heb te weinig sexquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:01 schreef gcjoel het volgende:
Maar computers
Cybersexquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:01 schreef gcjoel het volgende:
Maar computers
Seks is overrated. Beetje hetzelfde als dat mensen met geld zeggen dat geld niet gelukkig maakt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:01 schreef gcjoel het volgende:
Maar computers
Ahwquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben zielig want heb te weinig sex
Zo goed
Zou graag over seks willen praten maarja....quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:01 schreef gcjoel het volgende:
Maar computers
Oh, dat gaat wel lukken dan.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is recommended, ook niet echt een behoorlijk beest.
Mijn medelijden heb jequote:Op dinsdag 3 april 2018 12:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben zielig want heb te weinig sex
Zo goed
Ja is zo. EIKELS!quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Seks is overrated. Beetje hetzelfde als dat mensen met geld zeggen dat geld niet gelukkig maakt.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou graag over seks willen praten maarja....
DIEPERquote:
Heb een i5-7600K, 16GB DDR4 en een 1060, die trekt dat makkelijk, en dat is ook geen beest.quote:
Doggy ook goed?quote:
KOM DAN!!!quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
HEB IK TOCH HELEMAAL NIETS AAN!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |