Met de freesmachine een gootje maken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn tv staat gewoon op het kastje, anders heb je zo'n lelijke kabelgoot over de muur lopen.
Of je moet de muur eerst uithakken
Dat je elke keer als je iets anders wilt aansluiten of wat wilt veranderen die hele tv van de muur moet trekken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn tv staat gewoon op het kastje, anders heb je zo'n lelijke kabelgoot over de muur lopen.
Of je moet de muur eerst uithakken
Daar heb ik echt zo'n hekel aanquote:Op dinsdag 3 april 2018 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je elke keer als je iets anders wilt aansluiten of wat wilt veranderen die hele tv van de muur moet trekken.
Dat zeg ik, muur uithakken. Een paar HDMI kabels een 19mm buis trekken wil niet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met de freesmachine een gootje maken.
Hoe vaak sluit jij iets anders op tv aan?quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je elke keer als je iets anders wilt aansluiten of wat wilt veranderen die hele tv van de muur moet trekken.
Niet vaak, maar 1 keer is al kut genoegquote:Op dinsdag 3 april 2018 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe vaak sluit jij iets anders op tv aan?
Wat moet je sowieso nog aansluiten op je tv.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe vaak sluit jij iets anders op tv aan?
Consolesquote:Op dinsdag 3 april 2018 11:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat moet je sowieso nog aansluiten op je tv.
Computerquote:Op dinsdag 3 april 2018 11:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat moet je sowieso nog aansluiten op je tv.
PC heb ik ookquote:
Is het een pc waar je Far Cry 5 fatsoenlijk op kan spelen?quote:
Dat is waar. Maar als een apparaat vervangt kan je natuurlijk dezelfde kabel gebruikenquote:Op dinsdag 3 april 2018 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet vaak, maar 1 keer is al kut genoegMijn vader heeft alle snoeren keurig weggewerkt in zo'n gootje en toen deed een hdmi-kabel het een keer niet meer en moest die vervangen worden
![]()
Wat een getier.
Die speel ik niet. Backlog is te vol.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is het een pc waar je Far Cry 5 fatsoenlijk op kan spelen?
Dat vroeg ik nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 11:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die speel ik niet. Backlog is te vol.
Hij zal hem ongetwijfeld vloeiend kunnen draaien.quote:
Nou, dat mag ik hopen, dit is ongeveer een aardappel qua specsquote:CPU: Intel Core i5-2400 | AMD FX-6300 @ 3.5 GHz or better
CPU SPEED: Info
RAM: 8 GB
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 670 | AMD R9 270 (2GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
Ja, met je settings op low.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dat mag ik hopen, dit is ongeveer een aardappel qua specs.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij zal hem ongetwijfeld vloeiend kunnen draaien.
Aww, wat cute. Een zakrekenmachine.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |