Nee.quote:Op maandag 2 april 2018 13:15 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
moet je niet gezellig naar de woonboulevard op deze mooie 2e paasdag?
LOL kantoorfarts zijn soms een ware plaag zeker bij aircogebouwen waarbij de ramen niet open kunnen...quote:Op maandag 2 april 2018 13:27 schreef halfway het volgende:
Als ik de werkvloer op loop, laat ik graag een boer en een scheet iets wat bij jullie natuurlijk niet kan.
Niet elke dag je ochtendscheten in het kantoor van de baas latenquote:Op maandag 2 april 2018 13:27 schreef halfway het volgende:
Als ik de werkvloer op loop, laat ik graag een boer en een scheet iets wat bij jullie natuurlijk niet kan.
Die zie ik 2x per jaar bij het gesprek, is ook wel ruim voldoendequote:Op maandag 2 april 2018 13:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Niet elke dag je ochtendscheten in het kantoor van de baas laten![]()
Je draagt nu ook een tuinbroek met een zware van nelle tussen je lippen zekerquote:Op maandag 2 april 2018 13:43 schreef Lenny77 het volgende:
Lijkt me vreselijk, maar ik breek er anderen niet op af! Als dat is wat zij leuk vinden:.
Geef mij maar zware industrie, waar ik kan rondhuppelen alsof het mijn eigen speeltuin is
ik verheerlijk niks. Onregelmatig werken is gewoon kut. De enige reden waarom ik dat doe is omdat ik eigenlijk geen zak kan en in dagdienst een dergelijk salaris niet kan verdienen.quote:Op maandag 2 april 2018 13:30 schreef spierbal het volgende:
Maar ja de mensen die onregelmatig werken zullen natuurlijk niet zeggen dat ze het noodgedwongen moeten doen en gaan het dus maar verheerlijken.
Dan verrichten ze ook wel eens handwerk.quote:Op maandag 2 april 2018 14:00 schreef Shanna_ het volgende:
Echte mannen werken met hun handen, niet suf achter een computertje
Het duurde langer dan ik had verwacht voordat de eerste zolderkamerautist met deze reactie kwam.quote:Op maandag 2 april 2018 14:30 schreef Catkiller het volgende:
Naar vrienden en familie willen kunnen.
maar zitten is het nieuwe rokenquote:Op maandag 2 april 2018 14:49 schreef spiritusbus het volgende:
Kantoorbaanhaters zijn stiekem gewoon jaloers dat mensen in een kantoor meer betaald krijgen zonder helemaal naar de klote te gaan
Moet er niet aan denken, is leuk voor een half uurtje.quote:
Poepen in de baas z'n tijdquote:Op maandag 2 april 2018 15:23 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Elk half uur sowieso naar de wc of de koffieautomaat
Dit dus, van maandag tot en met vrijdag elke dag uitgebreid de tijd nemen voor je klei-sessiequote:
De maandag after BBQ kantoorklei is wel legendarischquote:Op maandag 2 april 2018 15:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit dus, van maandag tot en met vrijdag elke dag uitgebreid de tijd nemen voor je klei-sessie![]()
Ik probeer vrijdagmiddag zo laat mogelijk te poepen om het vervolgens te rekken tot maandagochtend. Maar dat valt vies tegen.
Kun je wel gaan lopen haten, maar uiteindelijk is vrijwel elke baan een herhaling van zetten.quote:Op maandag 2 april 2018 15:46 schreef Ridocar het volgende:
Elke dag in hetzelfde gebouw, in dezelfde ruimte, met dezelfde vochtigheidsgraad en temperatuur, achter hetzelfde bureau, dezelfde spreadsheets invullen.
Heb je dan even een topbaan zeg...
Dit dus. Pas moest ik zo ontzettend schijten toen ik wakker was dat ik m'n werk niet meer zou halen.quote:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Rondje_om_de_kerkquote:Op maandag 2 april 2018 15:50 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Kun je wel gaan lopen haten, maar uiteindelijk is vrijwel elke baan een herhaling van zetten.
Je bent gewoon jaloers
Aaahhh dat was een verdrietige situatie, mijn medeleven en sympathie voor jou.quote:Op maandag 2 april 2018 15:51 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dit dus. Pas moest ik zo ontzettend schijten toen ik wakker was dat ik m'n werk niet meer zou halen.
Heb toen stilletjes zitten huilen thuis op de pot
Vertel eens hoe avontuurlijk het is om elke dag met een slakkegangetje over de snelwegen te kruipen, Henk Wijngaardquote:Op maandag 2 april 2018 15:46 schreef Ridocar het volgende:
Elke dag in hetzelfde gebouw, in dezelfde ruimte, met dezelfde vochtigheidsgraad en temperatuur, achter hetzelfde bureau, dezelfde spreadsheets invullen.
Heb je dan even een topbaan zeg...
Je loopt achter, kantoorpik. Elektromonteur hiero. Ik kom nog eens ergens.quote:Op maandag 2 april 2018 17:16 schreef OEM het volgende:
[..]
Vertel eens hoe avontuurlijk het is om elke dag met een slakkegangetje over de snelwegen te kruipen, Henk Wijngaard
Sorry hoor, Alfred Southwick. Vertel eens wat er zo leuk is om elke dag naar de same shit, different people op pad te gaan in je wannabe-vrachtwagen vol met kroonsteentjes?quote:Op maandag 2 april 2018 17:27 schreef Ridocar het volgende:
Je loopt achter, kantoorpik. Elektromonteur hiero. Ik kom nog eens ergens.
Krijg je in zo'n tweede-wereldland als Griekenlandquote:Op maandag 2 april 2018 18:04 schreef Aiciu het volgende:
Vind het juist kut om van 9 tot 5 te moeten werken.
Ik zou vandaag een bestelling krijgen, maar ze bezorgen alleen van 9 tot 5, dus moet ik nog een week wachten totdat het zaterdag is
Maar aan de andere kant kun je in het weekend gewoon de hele dag naar de sportschool, waar het bij jullie na 16 wel klaar is.quote:Op maandag 2 april 2018 18:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Krijg je in zo'n tweede-wereldland als Griekenland
Hier is de sportschool gewoon 24/7 openquote:Op maandag 2 april 2018 18:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant kun je in het weekend gewoon de hele dag naar de sportschool, waar het bij jullie na 16 wel klaar is.
Misschien krijg jij daar ook wel een lidmaatschap, met je jongensachtige uiterlijk zien ze vast het verschil niet.quote:Op maandag 2 april 2018 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier is de sportschool gewoon 24/7 open
Maar misschien sluiten de homosportscholen idd wel al om 16:00
Toen ik in Rotterdam woonde zat er vlakbij een sportschool die 24/7 open was.quote:Op maandag 2 april 2018 18:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant kun je in het weekend gewoon de hele dag naar de sportschool, waar het bij jullie na 16 wel klaar is.
Hoezo zouden lesbiennes niet welkom zijn? Homoseksualiteit is niet voorbehouden aan mannen hoor.quote:Op maandag 2 april 2018 18:58 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Misschien krijg jij daar ook wel een lidmaatschap, met je jongensachtige uiterlijk zien ze vast het verschil niet.
inderdaad...quote:Op maandag 2 april 2018 13:29 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
LOL kantoorfarts zijn soms een ware plaag zeker bij aircogebouwen waarbij de ramen niet open kunnen...
Daar kan ik nog niks over vertellen, morgen is mijn eerste offciële werkdag.quote:Op maandag 2 april 2018 18:00 schreef OEM het volgende:
[..]
Sorry hoor, Alfred Southwick. Vertel eens wat er zo leuk is om elke dag naar de same shit, different people op pad te gaan in je wannabe-vrachtwagen vol met kroonsteentjes?
quote:Op maandag 2 april 2018 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze Wago klemmen, dat weet zelfs ik als doehetzelver nog wel.quote:Op maandag 2 april 2018 18:00 schreef OEM het volgende:
[..]
Sorry hoor, Alfred Southwick. Vertel eens wat er zo leuk is om elke dag naar de same shit, different people op pad te gaan in je wannabe-vrachtwagen vol met kroonsteentjes?
Niet alles thuis hebben om te sporten, wat ben je toch een pauper.quote:Op maandag 2 april 2018 18:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Welke?quote:Op maandag 2 april 2018 19:27 schreef Geerd het volgende:
Leuk man op alle feestdagen vrij![]()
![]()
![]()
Lekker verplicht weer de nummertjes af op je vrije dag.
Ja dingen die je jezelf oplegt dus. Of je vriendin.quote:
Ik vind een beetje eten en drinken met familie en vrienden eigenlijk wel gezellig hoor. Wat heb jij voor kutfamilie dat je daar liever onderuit wil?quote:Op maandag 2 april 2018 19:27 schreef Geerd het volgende:
Leuk man op alle feestdagen vrij![]()
![]()
![]()
Lekker verplicht weer de nummertjes af op je vrije dag.
Ik ga liever wat anders doen op mijn vrije dag jaquote:Op maandag 2 april 2018 20:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind een beetje eten en drinken met familie en vrienden eigenlijk wel gezellig hoor. Wat heb jij voor kutfamilie dat je daar liever onderuit wil?
Sja je kunt ook uitgenodigd worden hequote:Op maandag 2 april 2018 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dingen die je jezelf oplegt dus. Of je vriendin.![]()
Als je geen ruggengraat hebt zul je altijd last houden van 'verplichtingen'.
Waar baseer je dit op?quote:Op maandag 2 april 2018 20:35 schreef Geerd het volgende:
Naja meer dat het zo vaak geforceerd moet...
Fb weer vol met gourmet plaatjes dit weekend....en bij de ikea was het ook heel rustig dit weekend zekerquote:
Plankgas naar je werk vlammen en dan daar meteen schijten.quote:Op maandag 2 april 2018 15:51 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dit dus. Pas moest ik zo ontzettend schijten toen ik wakker was dat ik m'n werk niet meer zou halen.
Heb toen stilletjes zitten huilen thuis op de pot
Het enige wat we forceren zijn de kroonkurken op flesjes bier, en soms een chick die we keihard zouden doen!quote:Op maandag 2 april 2018 20:35 schreef Geerd het volgende:
Naja meer dat het zo vaak geforceerd moet...
Zeg ehhmmmm......ff een vraagje...quote:Op maandag 2 april 2018 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:
ik ben blij met mijn kantoorbaan en snap niet waarom er zoveel haat heerst daaromtrent.
Ok Hans, bedankt voor je Facebookargumentquote:Op maandag 2 april 2018 21:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Fb weer vol met gourmet plaatjes dit weekend....en bij de ikea was het ook heel rustig dit weekend zeker
Wie is Hans!!!! Naja ieder zijn ding natuurlijk...quote:Op maandag 2 april 2018 21:32 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ok Hans, bedankt voor je Facebookargument
Jij zit toch in het onderwijs?quote:Op maandag 2 april 2018 13:43 schreef Lenny77 het volgende:
Lijkt me vreselijk, maar ik breek er anderen niet op af! Als dat is wat zij leuk vinden:.
Geef mij maar zware industrie, waar ik kan rondhuppelen alsof het mijn eigen speeltuin is
Er is ook veel vraag naar de ambacht. Respect voor die mensen omdat jij twee linkerhanden hebtquote:Op maandag 2 april 2018 16:39 schreef Mishu het volgende:
Ik ken wel zo’n hater. Hij werkt als meubelmaker nadat hij met moeite zijn vmbo heeft gehaald. Zo iemand die een hoger niveau niet kan halen en dan gaat haten op mensen die het zich kunnen permitteren om een kantoorbaan te hebben. Ik ben niet dom, ik ben speciaal. Yeah sure.
Deze discussie.quote:Op maandag 2 april 2018 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Jeweettoch, sportschooladepten kunnen het nergens anders meer over hebben en veranderen in 1-dimensionale figuren die het alleen nog maar over uiterlijk en voeding kunnen hebben, geen fijn gezelschap.quote:
Wat heb je eraan om tot je 67e te weten waar je aan toe bent als je tot je 77e moet werken? Is juist onhandig.quote:Op dinsdag 3 april 2018 02:59 schreef BasEnAad het volgende:
Ja met een kantoorbaan weet je waar je aan toe bent.
Maar eigenlijk is dat mijn grootste angst, je zal maar tot je 67e weten waar je aan toe bent.
Doe mij toch maar een onregelmatige baan.
Dikzak gespot.quote:Op dinsdag 3 april 2018 03:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jeweettoch, sportschooladepten kunnen het nergens anders meer over hebben en veranderen in 1-dimensionale figuren die het alleen nog maar over uiterlijk en voeding kunnen hebben, geen fijn gezelschap.
Nu hebben we muisarmen ipv versleten ruggen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 07:49 schreef Geelman het volgende:
Kantoorwerk is redelijk comfortabel, maar behoorlijk saai. Maar ja, waar we vroeger op het land of in de fabriek zwoegden, slijten we nu onze dagen achter computers en aan vergadertafels. Toch wel een vooruitgang.
Dit is gewoon 1 zinquote:Op maandag 2 april 2018 14:29 schreef geevee het volgende:
Ik heb ook jarenlang een kantoorbaan gehad daar is niks mis mee,maar ook inpakwerkzaamheden verricht als de werknemer met een zwakke gezondheid weer eens ziek was,ik ging dan eerst de kantoorwerkzaamheden verrichten en daarna trok ik een overal of stofjas aan en ging dan de eerst op kantoor afgeschreven werkzaamheden bij elkaar zoeken en inpakken en klaarleggen voor verzending de originele inpakbon ging dan afgevinkt in de vrachtbrief en de kopieën terug naar kantoor op gesorteerd op nummer in ordners te verdwijnen de chauffeur of de bode haalde die dan de volgende dag op om bij de klanten te bezorgen soms hadden de klanten ook gaspijp nodig die werd dan met een kraan op de wagen geladen,ik wist op een gegeven moment meer wat er in huis was dan mensen die er al vele jaren werkten,die konden op een gegeven moment een bepaalde gaspijp niet vinden terwijl ik zeker wist dat het in huis moest zijn,terwijl zij ruzieden op kantoor liep ik de loods in en zocht de gaspijp op,toen ik hem gevonden had kwamen zij mij tegemoet en zij ik meet dit maar eens op,en inderdaad dat waren de ontbrekende gasbuizen.
Tja, als je niet op eigen benen kan staan (ondernemer worden) dan is in loondienst zijn best wel makkelijk.quote:Op maandag 2 april 2018 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zal het meteen maar bekennen: ik ben boekhouder. Dus ja, ik heb een leven als kantoorslaaf.
[knip= bla]
Klacht: haten op kantoorbanen, terwijl het rationeel gezien best veel voordeel biedt
Kansloosquote:Op dinsdag 3 april 2018 18:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tja, als je niet op eigen benen kan staan (ondernemer worden) dan is in loondienst zijn best wel makkelijk.
Daar hebben we tegenwoordig sta-, fiets- en wandelbureaus voor.quote:
Echte vrouwen werken achter het station, niet suf op een kappersstoelquote:Op maandag 2 april 2018 14:00 schreef Shanna_ het volgende:
Echte mannen werken met hun handen, niet suf achter een computertje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |