Sorry hoor, Alfred Southwick. Vertel eens wat er zo leuk is om elke dag naar de same shit, different people op pad te gaan in je wannabe-vrachtwagen vol met kroonsteentjes?quote:Op maandag 2 april 2018 17:27 schreef Ridocar het volgende:
Je loopt achter, kantoorpik. Elektromonteur hiero. Ik kom nog eens ergens.
Krijg je in zo'n tweede-wereldland als Griekenlandquote:Op maandag 2 april 2018 18:04 schreef Aiciu het volgende:
Vind het juist kut om van 9 tot 5 te moeten werken.
Ik zou vandaag een bestelling krijgen, maar ze bezorgen alleen van 9 tot 5, dus moet ik nog een week wachten totdat het zaterdag is
Maar aan de andere kant kun je in het weekend gewoon de hele dag naar de sportschool, waar het bij jullie na 16 wel klaar is.quote:Op maandag 2 april 2018 18:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Krijg je in zo'n tweede-wereldland als Griekenland
Hier is de sportschool gewoon 24/7 openquote:Op maandag 2 april 2018 18:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant kun je in het weekend gewoon de hele dag naar de sportschool, waar het bij jullie na 16 wel klaar is.
Misschien krijg jij daar ook wel een lidmaatschap, met je jongensachtige uiterlijk zien ze vast het verschil niet.quote:Op maandag 2 april 2018 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier is de sportschool gewoon 24/7 open
Maar misschien sluiten de homosportscholen idd wel al om 16:00
Toen ik in Rotterdam woonde zat er vlakbij een sportschool die 24/7 open was.quote:Op maandag 2 april 2018 18:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant kun je in het weekend gewoon de hele dag naar de sportschool, waar het bij jullie na 16 wel klaar is.
Hoezo zouden lesbiennes niet welkom zijn? Homoseksualiteit is niet voorbehouden aan mannen hoor.quote:Op maandag 2 april 2018 18:58 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Misschien krijg jij daar ook wel een lidmaatschap, met je jongensachtige uiterlijk zien ze vast het verschil niet.
inderdaad...quote:Op maandag 2 april 2018 13:29 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
LOL kantoorfarts zijn soms een ware plaag zeker bij aircogebouwen waarbij de ramen niet open kunnen...
Daar kan ik nog niks over vertellen, morgen is mijn eerste offciële werkdag.quote:Op maandag 2 april 2018 18:00 schreef OEM het volgende:
[..]
Sorry hoor, Alfred Southwick. Vertel eens wat er zo leuk is om elke dag naar de same shit, different people op pad te gaan in je wannabe-vrachtwagen vol met kroonsteentjes?
quote:Op maandag 2 april 2018 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier is de sportschool gewoon 24/7 open
Maar misschien sluiten de homosportscholen idd wel al om 16:00
Tegenwoordig hebben ze Wago klemmen, dat weet zelfs ik als doehetzelver nog wel.quote:Op maandag 2 april 2018 18:00 schreef OEM het volgende:
[..]
Sorry hoor, Alfred Southwick. Vertel eens wat er zo leuk is om elke dag naar de same shit, different people op pad te gaan in je wannabe-vrachtwagen vol met kroonsteentjes?
Niet alles thuis hebben om te sporten, wat ben je toch een pauper.quote:Op maandag 2 april 2018 18:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Welke?quote:Op maandag 2 april 2018 19:27 schreef Geerd het volgende:
Leuk man op alle feestdagen vrij![]()
![]()
![]()
Lekker verplicht weer de nummertjes af op je vrije dag.
Ja dingen die je jezelf oplegt dus. Of je vriendin.quote:
Ik vind een beetje eten en drinken met familie en vrienden eigenlijk wel gezellig hoor. Wat heb jij voor kutfamilie dat je daar liever onderuit wil?quote:Op maandag 2 april 2018 19:27 schreef Geerd het volgende:
Leuk man op alle feestdagen vrij![]()
![]()
![]()
Lekker verplicht weer de nummertjes af op je vrije dag.
Ik ga liever wat anders doen op mijn vrije dag jaquote:Op maandag 2 april 2018 20:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind een beetje eten en drinken met familie en vrienden eigenlijk wel gezellig hoor. Wat heb jij voor kutfamilie dat je daar liever onderuit wil?
Sja je kunt ook uitgenodigd worden hequote:Op maandag 2 april 2018 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dingen die je jezelf oplegt dus. Of je vriendin.![]()
Als je geen ruggengraat hebt zul je altijd last houden van 'verplichtingen'.
Waar baseer je dit op?quote:Op maandag 2 april 2018 20:35 schreef Geerd het volgende:
Naja meer dat het zo vaak geforceerd moet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |