Die behoefte voel ik totaal niet, maar morgen toch maar wat wasjes draaien enzo:')quote:Op zondag 1 april 2018 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb echt opruim/schoonmaak behoefte.
Winter voelt eindelijk voorbij.
kan vanavond ook!quote:Op zondag 1 april 2018 21:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die behoefte voel ik totaal niet, maar morgen toch maar wat wasjes draaien enzo:')
Net alles behalve de douche gedaan. Ben kapot. Tijd voor bed.quote:Op zondag 1 april 2018 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
Als die sieradenwinkel maar blijft.quote:Op zondag 1 april 2018 19:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Leuk prijsje
https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-40585563-oudegracht-193/
Het is besmettelijk.quote:Op zondag 1 april 2018 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja dat is het seizoen he. Verklaart waarom ik het hele weekend al aan het opruimen ben.
Idem hier. Maar goed het is ook totaal niet ingegeven door visite voor mijn verjaardag volgende weekquote:Op zondag 1 april 2018 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2018 21:11 schreef CherryLips het volgende:
Mijn nieuwe rolgordijn hangt
En ik zei net bijna huehue tegen m'n ouders.
Ja het ging over doosjes.quote:
Dat, of je bent zwanger.quote:Op zondag 1 april 2018 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja dat is het seizoen he. Verklaart waarom ik het hele weekend al aan het opruimen ben.
Daaruit maak ik op dat jij er geen op je slaapkamer hebt hangen.quote:Op zondag 1 april 2018 21:15 schreef Weissmania het volgende:
Ik kom er vandaag dus pas achter dat een dromenvanger echt een ding isals in voorwerp
Hoe danquote:Op zondag 1 april 2018 21:15 schreef Weissmania het volgende:
Ik kom er vandaag dus pas achter dat een dromenvanger echt een ding isals in voorwerp
Kaneel eindelijk weer eens goed afgestoft?quote:Op zondag 1 april 2018 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben een manquote:Op zondag 1 april 2018 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daaruit maak ik op dat jij er geen op je slaapkamer hebt hangen.
Ik probeer irl vaakquote:
Je moeder zit op FOK! Hallo mama van CL!quote:Op zondag 1 april 2018 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het ging over doosjes.
Het kwam eruit als hehehe en alleen m'n moeder snapte het dus nu maak ik me zorgen.
quote:Op zondag 1 april 2018 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij staat m'n hoofd sowieso zo. Dat is m'n resting bitch face.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |