Vertaling kan wat steenkools zijn, maar zou op zich duidelijk genoeg moeten zijn. Je kan ook proberen Engels te doen ipv Nederlands, dat werkt soms beter.quote:Op zondag 1 april 2018 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh echt? Dank je wel! Ik ga het proberen
Uhm... Ik zit met een doos chocola op schoot. Van dat mierzoete paaschocolaquote:Op zondag 1 april 2018 20:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben ook een zoetekauw maar sommige dingen vind ik echt te zoet. Dan is het te overheersend of kunstmatig zoet.
Oooh als ik maar begreep wat ze bedoelenquote:Op zondag 1 april 2018 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vertaling kan wat steenkools zijn, maar zou op zich duidelijk genoeg moeten zijn. Je kan ook proberen Engels te doen ipv Nederlands, dat werkt soms beter.
Die zijn lekkerquote:Op zondag 1 april 2018 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had van die Pasen bokkepootjes. Van die gele.
Ik heb nog paaseitjes over. Maar na avondeten en ijs zit ik nu vol. Kijk nu Miljoenenjacht want over 10 dagen mag ik mee met mijn zus naar de uitzending haha. Twee jaar terug mocht ik naar de uitzending en nam ik haar mee. De rollen zijn nu omgedraaidquote:Op zondag 1 april 2018 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... Ik zit met een doos chocola op schoot. Van dat mierzoete paaschocola![]()
Ik denk dat ik hem misschien ga proberen
Oooh wat leuk. Veel plezierquote:Op zondag 1 april 2018 20:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb nog paaseitjes over. Maar na avondeten en ijs zit ik nu vol. Kijk nu Miljoenenjacht want over 10 dagen mag ik mee met mijn zus naar de uitzending haha. Twee jaar terug mocht ik naar de uitzending en nam ik haar mee. De rollen zijn nu omgedraaid
Ik was net ook even aan het kijken. Weer eens weinig op TV. Daarom staat die denk ik niet zo vaak aan.quote:Op zondag 1 april 2018 20:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb nog paaseitjes over. Maar na avondeten en ijs zit ik nu vol. Kijk nu Miljoenenjacht want over 10 dagen mag ik mee met mijn zus naar de uitzending haha. Twee jaar terug mocht ik naar de uitzending en nam ik haar mee. De rollen zijn nu omgedraaid
Nee je hebt geen slechte vega, maar een goede kleindochterquote:Op zondag 1 april 2018 20:49 schreef Lot88 het volgende:
ben misselijk (zit tussen mijn oren).. Mijn opa had een taartje gehaald voor pasen. Ik zag al direct dat er gelatine op zat maar hij keek heel beteuterd toen een paar mensen nee zeiden, heb ik het toch maar genomen want vond het zo sneu voor hem.. #slechtevegetariėr
#liefkleinkindquote:Op zondag 1 april 2018 20:49 schreef Lot88 het volgende:
ben misselijk (zit tussen mijn oren).. Mijn opa had een taartje gehaald voor pasen. Ik zag al direct dat er gelatine op zat maar hij keek heel beteuterd toen een paar mensen nee zeiden, heb ik het toch maar genomen want vond het zo sneu voor hem.. #slechtevegetariėr
Als je worst lust, lust je ook gelatinequote:Op zondag 1 april 2018 20:49 schreef Lot88 het volgende:
mijn broer heeft het ook gedaan eet ook vega normaal. Hij zei al ag lot zet je er overheen want waarschijnlijk krijg je wel vaker dingen binnen die je liever vermijdquote:Op zondag 1 april 2018 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee je hebt geen slechte vega, maar een goede kleindochter
Is wel leuk om mee te maken. Je krijgt eerst een uitgebreide lunch, vervolgens een lunchpakket mee de studio in. (Krentenbol, stuk fruit, een mars reep en drinken haha) En de rest is het bekende programma.quote:Op zondag 1 april 2018 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh wat leuk. Veel plezier![]()
Chocola heb ik volgens mij moeder nodig en ik luister maar
Waarom nou weer zo?quote:Op zondag 1 april 2018 20:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is meer een principe dingetje volgens mij
Op zulke avonden Netflix ftw of gameconsolequote:Op zondag 1 april 2018 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was net ook even aan het kijken. Weer eens weinig op TV. Daarom staat die denk ik niet zo vaak aan.
Ik kan me voorstellen dat zo'n dag heel leuk isquote:Op zondag 1 april 2018 20:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is wel leuk om mee te maken. Je krijgt eerst een uitgebreide lunch, vervolgens een lunchpakket mee de studio in. (Krentenbol, stuk fruit, een mars reep en drinken haha) En de rest is het bekende programma.
Goed advies van je moeder
Volgens mij staat Eternal sunshine of the spotless mind op Netflix; avondje zwelgen.quote:Op zondag 1 april 2018 20:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Op zulke avonden Netflix ftw of gameconsole
heerlijk had ik vorige weekquote:Op zondag 1 april 2018 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb echt opruim/schoonmaak behoefte.
Winter voelt eindelijk voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |