Ik ben een manquote:Op zondag 1 april 2018 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daaruit maak ik op dat jij er geen op je slaapkamer hebt hangen.
Ik probeer irl vaakquote:
Je moeder zit op FOK! Hallo mama van CL!quote:Op zondag 1 april 2018 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het ging over doosjes.
Het kwam eruit als hehehe en alleen m'n moeder snapte het dus nu maak ik me zorgen.
quote:Op zondag 1 april 2018 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij staat m'n hoofd sowieso zo. Dat is m'n resting bitch face.
trots op je want chicky komt morgenquote:Op zondag 1 april 2018 21:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Vandaag ook hele appartement weer opgeruimd / schoongemaakt.
Bustedquote:Op zondag 1 april 2018 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moeder zit op FOK! Hallo mama van CL!
Beetje dom juist, want daar is zij toch voor?quote:
eerst paaien en daarnaquote:Op zondag 1 april 2018 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje dom juist, want daar is zij toch voor?
quote:Op zondag 1 april 2018 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het ging over doosjes.
Het kwam eruit als hehehe en alleen m'n moeder snapte het dus nu maak ik me zorgen.
Niet per definitie.quote:Op zondag 1 april 2018 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat maakt Airwin de vader van CL?
Nu zie ik Dino voor me in een kort rokje.quote:Op zondag 1 april 2018 21:27 schreef MissMSX het volgende:
Beetje leuk rollenspel van maken zodat ze niks doorheeft. Even stofzuigen in dat korte rokje, zonder ondergoed aan. Daarna pik.
De hoerquote:Op zondag 1 april 2018 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn chickie is er best vaak zo te lezen.
quote:Op zondag 1 april 2018 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu zie ik Dino voor me in een kort rokje.
duurt niet lang totquote:Op zondag 1 april 2018 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn chickie is er best vaak zo te lezen.
Godsamme ik dacht dat dit nog over de moeder van CL gingquote:Op zondag 1 april 2018 21:27 schreef MissMSX het volgende:
Beetje leuk rollenspel van maken zodat ze niks doorheeft. Even stofzuigen in dat korte rokje, zonder ondergoed aan. Daarna pik.
Graag gedaan. Droom zachtquote:Op zondag 1 april 2018 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu zie ik Dino voor me in een kort rokje.
Lijk je een beetje op Freddie?quote:
dan kom je in een opgeruimd huis thuis net als ik vandaagquote:Op zondag 1 april 2018 21:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Misschien wel naar haar toe, wie weet.
Wie de schoen past...quote:Op zondag 1 april 2018 21:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Godsamme ik dacht dat dit nog over de moeder van CL ging![]()
Gebruik die quote-knop eens
Te veel seks.quote:
Handjes onder de dekens.quote:
Wait, Whut?!quote:Op zondag 1 april 2018 21:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dan kom je in een opgeruimd huis thuis net als ik vandaag![]()
Boefje.quote:
Maar hoe weet jij dat het bij haar netjes is. Wat is deze?quote:
niet had het over mijn huisquote:Op zondag 1 april 2018 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat het bij haar netjes is. Wat is deze?
Volgens mij heeft ze heeft over Dino's huis. Als hij bij haar is geweest en weer thuiskomt is zijn huis nog steeds opgeruimd.quote:Op zondag 1 april 2018 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat het bij haar netjes is. Wat is deze?
precies.quote:Op zondag 1 april 2018 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze heeft over Dino's huis. Als hij bij haar is geweest en weer thuiskomt is zijn huis nog steeds opgeruimd.
Ja, daarom maak ik me zorgen.quote:
Oh, dank je. M'n hersens zijn er vanmiddag uitgeneukt...quote:Op zondag 1 april 2018 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze heeft over Dino's huis. Als hij bij haar is geweest en weer thuiskomt is zijn huis nog steeds opgeruimd.
Toch die 5 negers laten komen?quote:Op zondag 1 april 2018 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, dank je. M'n hersens zijn er vanmiddag uitgeneukt...
Air z'n 30 cm was genoeg.quote:
Meteen een nieuwe UI gevonden.quote:
Meh die neemt dat net even iets te serieus. Bovendien is de muziek van Freddie toch wel een stuk beter.quote:
Die is classy.quote:Op zondag 1 april 2018 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Meh die neemt dat net even iets te serieus. Bovendien is de muziek van Freddie toch wel een stuk beter.
Uitmaken.quote:Op zondag 1 april 2018 21:47 schreef Astro_boy het volgende:
In mijn relatie liggen de verhoudingen scheef. Wat te doen?
Vertel eens wat meerquote:Op zondag 1 april 2018 21:47 schreef Astro_boy het volgende:
Op een keukentrapje gaan staan.quote:Op zondag 1 april 2018 21:47 schreef Astro_boy het volgende:
Open relatie nemen om de boel recht te trekkenquote:Op zondag 1 april 2018 21:47 schreef Astro_boy het volgende:
huehue trekkenquote:Op zondag 1 april 2018 21:49 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Open relatie nemen om de boel recht te trekken
Ik doe meer in het huis als het gaat om huishoudelijke taken. Zij gaat vaker met vriendinnen er op uit maar vind het niet leuk als ik op stap ga met mijn vrienden. Of ze me niet vertrouwd ofzo. En als ik er iets van zeg word ze boos. Dat bijvoorbeeldquote:
quote:Op zondag 1 april 2018 21:54 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik doe meer in het huis als het gaat om huishoudelijke taken. Zij gaat vaker met vriendinnen er op uit maar vind het niet leuk als ik op stap ga met mijn vrienden. Of ze me niet vertrouwd ofzo. En als ik er iets van zeg word ze boos. Dat bijvoorbeeld
Je vriendin speelt een beetje de baas over je zo te horen, dus je moet wat steviger in je schoenen gaan staan.quote:Op zondag 1 april 2018 21:54 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik doe meer in het huis als het gaat om huishoudelijke taken. Zij gaat vaker met vriendinnen er op uit maar vind het niet leuk als ik op stap ga met mijn vrienden. Of ze me niet vertrouwd ofzo. En als ik er iets van zeg word ze boos. Dat bijvoorbeeld
dino en Desiree?quote:Op zondag 1 april 2018 22:02 schreef MissMSX het volgende:
Waarom moet ik nu aan Dirk en Desiree denken?
quote:
Hoort dat ja?quote:
Dat klopt eigenlijk wel. Ook wel bertje eigen schuld dat ik het toelaat. Probleem is dat jk niet goed weet hoe ik het tij moet keren. Alsof het onomkeerbaar is. Daarnaast wil ik ook mezelf zijn en niet ineens stoerderquote:Op zondag 1 april 2018 22:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je vriendin speelt een beetje de baas over je zo te horen, dus je moet wat steviger in je schoenen gaan staan.
Nee, dat geloof ik nietquote:
2x per dag toch?quote:Op zondag 1 april 2018 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Hoort dat ja?
Ben ik al die keren flink in de zeik genomen.
Gewoon lief blijven dan. Niks veranderen.quote:Op zondag 1 april 2018 22:05 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat klopt eigenlijk wel. Ook wel bertje eigen schuld dat ik het toelaat. Probleem is dat jk niet goed weet hoe ik het tij moet keren. Alsof het onomkeerbaar is. Daarnaast wil ik ook mezelf zijn en niet ineens stoerder
Voordoen ofzo.
Misschien is zij gewoon niet de juiste persoon voor jou?quote:Op zondag 1 april 2018 22:05 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat klopt eigenlijk wel. Ook wel bertje eigen schuld dat ik het toelaat. Probleem is dat jk niet goed weet hoe ik het tij moet keren. Alsof het onomkeerbaar is. Daarnaast wil ik ook mezelf zijn en niet ineens stoerder
Voordoen ofzo.
Als je je ongemakkelijk voelt bij het veranderen, passen jullie misschien niet zo heel goed bij elkaar, want op deze manier laat zij jou niet in je waarde.quote:Op zondag 1 april 2018 22:05 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Voordoen ofzo.
Je pik wordt wel gestreeld hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |