Ik doe meer in het huis als het gaat om huishoudelijke taken. Zij gaat vaker met vriendinnen er op uit maar vind het niet leuk als ik op stap ga met mijn vrienden. Of ze me niet vertrouwd ofzo. En als ik er iets van zeg word ze boos. Dat bijvoorbeeldquote:
quote:Op zondag 1 april 2018 21:54 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik doe meer in het huis als het gaat om huishoudelijke taken. Zij gaat vaker met vriendinnen er op uit maar vind het niet leuk als ik op stap ga met mijn vrienden. Of ze me niet vertrouwd ofzo. En als ik er iets van zeg word ze boos. Dat bijvoorbeeld
Je vriendin speelt een beetje de baas over je zo te horen, dus je moet wat steviger in je schoenen gaan staan.quote:Op zondag 1 april 2018 21:54 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik doe meer in het huis als het gaat om huishoudelijke taken. Zij gaat vaker met vriendinnen er op uit maar vind het niet leuk als ik op stap ga met mijn vrienden. Of ze me niet vertrouwd ofzo. En als ik er iets van zeg word ze boos. Dat bijvoorbeeld
dino en Desiree?quote:Op zondag 1 april 2018 22:02 schreef MissMSX het volgende:
Waarom moet ik nu aan Dirk en Desiree denken?
quote:
Hoort dat ja?quote:
Dat klopt eigenlijk wel. Ook wel bertje eigen schuld dat ik het toelaat. Probleem is dat jk niet goed weet hoe ik het tij moet keren. Alsof het onomkeerbaar is. Daarnaast wil ik ook mezelf zijn en niet ineens stoerderquote:Op zondag 1 april 2018 22:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je vriendin speelt een beetje de baas over je zo te horen, dus je moet wat steviger in je schoenen gaan staan.
Nee, dat geloof ik nietquote:
2x per dag toch?quote:Op zondag 1 april 2018 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Hoort dat ja?
Ben ik al die keren flink in de zeik genomen.
Gewoon lief blijven dan. Niks veranderen.quote:Op zondag 1 april 2018 22:05 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat klopt eigenlijk wel. Ook wel bertje eigen schuld dat ik het toelaat. Probleem is dat jk niet goed weet hoe ik het tij moet keren. Alsof het onomkeerbaar is. Daarnaast wil ik ook mezelf zijn en niet ineens stoerder
Voordoen ofzo.
Misschien is zij gewoon niet de juiste persoon voor jou?quote:Op zondag 1 april 2018 22:05 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat klopt eigenlijk wel. Ook wel bertje eigen schuld dat ik het toelaat. Probleem is dat jk niet goed weet hoe ik het tij moet keren. Alsof het onomkeerbaar is. Daarnaast wil ik ook mezelf zijn en niet ineens stoerder
Voordoen ofzo.
Als je je ongemakkelijk voelt bij het veranderen, passen jullie misschien niet zo heel goed bij elkaar, want op deze manier laat zij jou niet in je waarde.quote:Op zondag 1 april 2018 22:05 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Voordoen ofzo.
Je pik wordt wel gestreeld hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |