Neuken met Barb natuurlijk.quote:
quote:
OK, dat is 1 uur 2 min gecoverdquote:
Als het bijna 40 graden is raad ik watermelon man aan.quote:
quote:
HA! Het regent niet en ik heb geen zolderquote:Op zondag 1 april 2018 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veel plezier met fappen op je regenachtige zolderkamer
Gewoon geen diepvriespizza eten.quote:Op zondag 1 april 2018 18:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee zo'n ding een half uur in de oven laten zitten![]()
Heb een combi met pizzafunctie
Dit gelooft echt niemand, HW.quote:Op zondag 1 april 2018 18:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HA! Het regent niet en ik heb geen zolderl
Alles is kwetsendquote:Op zondag 1 april 2018 18:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jn-niet-om-te-lachen
Godverdomme. Mag ook niks meer.
Eet ze Faxquote:
Daarom. Eten waar je trek in hebt. Ik ga ook zo pizza etenquote:Op zondag 1 april 2018 18:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb niks fatsoenlijks in huis dus ach. Niks mis met pizza
Laat aeque maar miepen hoorquote:Op zondag 1 april 2018 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom. Eten waar je trek in hebt. Ik ga ook zo pizza eten
Daar is hij toch ook voor?quote:
Ach wordt er tenminste nog iets over mij gedacht.quote:
Aansteller hoor. Jezus.quote:Op zondag 1 april 2018 18:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jn-niet-om-te-lachen
Godverdomme. Mag ook niks meer.
Ik snap het originele Facebook-bericht ook niet.quote:Op zondag 1 april 2018 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aansteller hoor. Jezus.
Laatst stond er eentje op Rumag met 'Tag een vriendin die nu meteen zwanger moet worden', wat een gezeik kwam daarop want het was kwetsend voor vrouwen die niet zwanger kunnen worden.
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op zondag 1 april 2018 18:53 schreef Elvi het volgende:
Klaar met gourmetten. Ik ontplof bijna, maar ik moet ook nog vienetta eten. Zware leef
Ik moet nog beginnen met etenquote:Op zondag 1 april 2018 18:53 schreef Elvi het volgende:
Klaar met gourmetten. Ik ontplof bijna, maar ik moet ook nog vienetta eten. Zware leef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |