Aansteller hoor. Jezus.quote:Op zondag 1 april 2018 18:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jn-niet-om-te-lachen
Godverdomme. Mag ook niks meer.
Ik snap het originele Facebook-bericht ook niet.quote:Op zondag 1 april 2018 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aansteller hoor. Jezus.
Laatst stond er eentje op Rumag met 'Tag een vriendin die nu meteen zwanger moet worden', wat een gezeik kwam daarop want het was kwetsend voor vrouwen die niet zwanger kunnen worden.
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op zondag 1 april 2018 18:53 schreef Elvi het volgende:
Klaar met gourmetten. Ik ontplof bijna, maar ik moet ook nog vienetta eten. Zware leef
Ik moet nog beginnen met etenquote:Op zondag 1 april 2018 18:53 schreef Elvi het volgende:
Klaar met gourmetten. Ik ontplof bijna, maar ik moet ook nog vienetta eten. Zware leef
Ja als je het er zomaar uitgooit zonder te quoten weet ik toch niet waar het over gaat.quote:
Moeilijk leven.quote:Op zondag 1 april 2018 18:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja als je het er zomaar uitgooit zonder te quoten weet ik toch niet waar het over gaat.
Ik ken nog een FOKker die van vienetta houdt.quote:Op zondag 1 april 2018 18:53 schreef Elvi het volgende:
Aparte hijskraan huren?quote:Op zondag 1 april 2018 18:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Voorlopig niet meer met een lift meekunnen omdat het maximum laadvermogen is overschreden
En dat zonder dat je mij goed kent. Jij bent goed.quote:
Dank u dank u.quote:Op zondag 1 april 2018 18:56 schreef aeque het volgende:
[..]
En dat zonder dat je mij goed kent. Jij bent goed.
Ik ook niet.quote:Op zondag 1 april 2018 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het originele Facebook-bericht ook niet.
Hij is zijn scherpte kwijt door zijn te hoge kusjekroel gehalte.quote:Op zondag 1 april 2018 18:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Niet eens hinten naar een spektakel? Gvd Dino...
Dit wel.quote:Op zondag 1 april 2018 18:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij is zijn scherpte kwijt door zijn te hoge kusjekroel gehalte.
Toevallig neem ik er zo ook eentjequote:Op zondag 1 april 2018 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken nog een FOKker die van vienetta houdt.
Ik krijg het er warm van.quote:Op zondag 1 april 2018 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
30 cm in je mond. Met romige vulling.
Oehquote:Op zondag 1 april 2018 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga denk ik boterkoek voor je maken woensdag.
Mooi toch, heb je twee porties voor jezelfquote:
Zoveel kan ik toch niet opquote:Op zondag 1 april 2018 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi toch, heb je twee porties voor jezelf.
In allemaal verschillende lettertypen.quote:Op zondag 1 april 2018 19:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mooi voor op een plankje aan de muur.
Oehquote:Op zondag 1 april 2018 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
30 cm in je mond. Met romige vulling.
Jezus wat een figuur.quote:Op zondag 1 april 2018 18:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jn-niet-om-te-lachen
Godverdomme. Mag ook niks meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |