SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.
Gup heeft honger, voer hem maar!![]()
Make love, not war ☮
quote:Op zondag 1 april 2018 11:33 schreef Melting het volgende:
Zo laat al.... ik moet gaan. Ik moest om 11.30 bij mijn ouders zijn.
Peaceman.... bedankt voor de muziek voor zover.
Tot later vandaag een keer.
Mijn kinderen moeten om 12:00 U bij hun ouders zijn, dus ik ga zo ook paasontbijt klaarmaken. Wel met een muziekje erbij!quote:Op zondag 1 april 2018 11:33 schreef Melting het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2018 11:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn kinderen moeten om 12:00 U bij hun ouders zijn, dus ik ga zo ook paasontbijt klaarmaken. Wel met een muziekje erbij!
quote:Op zondag 1 april 2018 11:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn moeder is de hort op, en mijn broer en zus hebben elk hun eigen familie. Dus ik leg hier gewoon een ei onder de bank, zoek en vind 'm dan en ben dan blij.
Moet ik ook ooit nog eens gaan doen.quote:
quote:Op zondag 1 april 2018 11:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn kinderen moeten om 12:00 U bij hun ouders zijn, dus ik ga zo ook paasontbijt klaarmaken. Wel met een muziekje erbij!
1 van de 2 zal vast een grap zijnquote:Op zondag 1 april 2018 11:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik lees net dat het vandaag sneeuwt in Berlijn. En de weersverwachting zegt dat het daar dinsdag 19 graden wordt. wtf..
Doen ze daar ook aan 1 april?quote:Op zondag 1 april 2018 11:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik lees net dat het vandaag sneeuwt in Berlijn. En de weersverwachting zegt dat het daar dinsdag 19 graden wordt. wtf..
...quote:Op zondag 1 april 2018 11:51 schreef just me het volgende:
Het heeft jaren en jaren geleden hier ook met Pasen gesneeuwd
Dat vindt Nuon ook.quote:
Mijn dochter gaat morgen naar Berlijn. Die 19 graden zal ze wel fijn vinden, die sneeuw minder.quote:Op zondag 1 april 2018 11:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Jij bent al zo oud?quote:Op zondag 1 april 2018 11:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn dochter gaat morgen naar Berlijn. Die 19 graden zal ze wel fijn vinden, die sneeuw minder.
Die sneeuw is morgen wel weer weg. 10 graden morgen.quote:Op zondag 1 april 2018 11:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn dochter gaat morgen naar Berlijn. Die 19 graden zal ze wel fijn vinden, die sneeuw minder.
Vijf jaar geleden heb ik met Pasen nog gefietst terwijl er sneeuw in de bermen lagquote:Op zondag 1 april 2018 11:51 schreef just me het volgende:
Het heeft jaren en jaren geleden hier ook met Pasen gesneeuwd
Je begint het te leren, goedzo !quote:Op zondag 1 april 2018 11:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
...
Nee, ik zal de grap niet maken.
Was toevallig net onlinequote:
Alleen maar omdat ik maar 1 kop koffie op heb, hoor. En omdat het Pasen is. Vrede op Aarde enzo.quote:
die zijn al gebruikt.quote:
Leuk! Werkweek? Twan gaat eind april met school.quote:Op zondag 1 april 2018 11:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Alleen is Muse een betere bandquote:Op zondag 1 april 2018 12:04 schreef MTheBassman het volgende:
Muse heeft ook een nummer in 5/4 en het past net als deze best wel goed
quote:Op zondag 1 april 2018 12:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alleen is Muse een betere band
Ach gossie, heeft iemand een afwijkende mening over je overhypte favoriete bandje?quote:
quote:Op zondag 1 april 2018 12:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach gossie, heeft iemand een afwijkende mening over je overhypte favoriete bandje?
Jij mag vinden wat je vindt hoor. Ik zie het anders.quote:Op zondag 1 april 2018 12:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach gossie, heeft iemand een afwijkende mening over je overhypte favoriete bandje?
Kap nou gewoon eens met dat zuigen...quote:Op zondag 1 april 2018 12:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij begint met z'n dommequote:Op zondag 1 april 2018 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kap nou gewoon eens met dat zuigen...
Zie je dequote:Op zondag 1 april 2018 12:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij begint met z'n dommesmiley
Dus zeg dat even lekker tegen hem
Volgens mij begon het iets eerder wat dat zuigen betreft.quote:Op zondag 1 april 2018 12:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij begint met z'n dommesmiley
Dus zeg dat even lekker tegen hem
Wie kijkt er nou naar PI's?quote:
Oh is dat zo? Omdat ik Muse beter vind dan Radiohead? Dat is een mening. En als een mening hebben gelijk al zuigen is, dan is het hier triest gesteld.quote:Op zondag 1 april 2018 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij begon het iets eerder wat dat zuigen betreft.
Maar gelukkig gebruik jij nooit desmiley en zo...
Jammer.quote:Op zondag 1 april 2018 12:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou naar PI's?
Anyway, * OscarMopperkont gaat weer lekker naar z'n eigen muziekjes luisteren
Tabee mensen.
Zoekt het uit verder hier.
Ja, genoeg geweest, anders laat ik just me los.quote:Op zondag 1 april 2018 12:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Omdat ik Muse beter vind dan Radiohead? Dat is een mening. En als een mening hebben gelijk al zuigen is, dan is het hier triest gesteld.
Het zal.quote:
Ik! Maar jij bent zeker met slechte been uit bed gestapt. Wat een overdreven en overtrokken reactie.quote:Op zondag 1 april 2018 12:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou naar PI's?
Anyway, * OscarMopperkont gaat weer lekker naar z'n eigen muziekjes luisteren
Tabee mensen.
Zoekt het uit verder hier.
en daar is Oscar terecht bang voorquote:Op zondag 1 april 2018 12:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, genoeg geweest, anders laat ik just me los.
Dat mag jij vinden, maar zo breng je het niet:quote:Op zondag 1 april 2018 12:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Omdat ik Muse beter vind dan Radiohead? Dat is een mening. En als een mening hebben gelijk al zuigen is, dan is het hier triest gesteld.
Da's geen mening, da's een stelling die nergens op gebaseerd is.quote:Op zondag 1 april 2018 12:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alleen is Muse een betere band
Dat komt wel goed, daar zit geen Radiohead tussenquote:Op zondag 1 april 2018 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik! Maar jij bent zeker met slechte been uit bed gestapt. Wat een overdreven en overtrokken reactie.
Veel plezier met je eigen muziekjes,
Een gemis imo maar ieder zijn eigen smaak.quote:Op zondag 1 april 2018 12:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, daar zit geen Radiohead tussen
Als ik dat doe wordt ik aangeklaagdquote:
Dat heb ik er wel voor over.quote:
Ik mis niks aan Radiohead. De hele hype omtrent hun muziek gaat ook nergens over.quote:Op zondag 1 april 2018 12:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een gemis maar ieder zijn eigen smaak.
Laat. Het. Gaan.quote:
Ook zoiets leuks, IK moet het laten gaan, maar andersom mogen peaceman, Diaan en MadMaster wel mij aanvallen.quote:
Als je mij een beetje zou kennen inmiddels zou je weten dat ik me van hypes niets aantrek.quote:Op zondag 1 april 2018 12:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik mis niks aan Radiohead. De hele hype omtrent hun muziek gaat ook nergens over.
Net als dat bandje War on drugs....
Maar goed... zoals je al zegt, ieder z'n eigen smaak, behalve dan als je smaak afwijkt...
Doeiquote:Op zondag 1 april 2018 12:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zoek het uit met dit kneuzenclubje
Een hype die al sinds de jaren 90 bestaat, is niet echt echt meer een hype te noemen.quote:Op zondag 1 april 2018 12:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik mis niks aan Radiohead. De hele hype omtrent hun muziek gaat ook nergens over.
Net als dat bandje War on drugs....
Maar goed... zoals je al zegt, ieder z'n eigen smaak, behalve dan als je smaak afwijkt...
Tot over 2 dagen of zo weer!quote:Op zondag 1 april 2018 12:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook zoiets leuks, IK moet het laten gaan, maar andersom mogen peaceman, Diaan en MadMaster wel mij aanvallen.
Ik val je niet aan, ik heb je simpelweg iets gevraagd.quote:Op zondag 1 april 2018 12:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook zoiets leuks, IK moet het laten gaan, maar andersom mogen peaceman, Diaan en MadMaster wel mij aanvallen.
quote:Op zondag 1 april 2018 12:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zal je tijden wederom op FB aanpassenquote:Op zondag 1 april 2018 12:23 schreef peaceman het volgende:
Het goede nieuws dan: verlenging tot 13.00
quote:Op zondag 1 april 2018 12:23 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2018 12:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal je tijden wederom op FB aanpassen
Sorry spijkerbroek.quote:Op zondag 1 april 2018 12:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, stoppen jullie dan ook met olie op het vuur gooien.
Dat IK, of all people, nog eens de verstandige moet zijn hier.
aanraken?quote:Op zondag 1 april 2018 12:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Was tof om Incubus ooit live te zien ( en ze te mogen aanraken)
#themtooquote:Op zondag 1 april 2018 12:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Was tof om Incubus ooit live te zien ( en ze te mogen aanraken)
Ik nietquote:Op zondag 1 april 2018 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja welke dame wil er nou geen incubus aanraken he?![]()
Symph komt er maar bekaaid van af.quote:Op zondag 1 april 2018 12:32 schreef just me het volgende:
En zo komen we steeds meer over DDM te weten
Die heeft niets te klagen kan ik je verzekerenquote:Op zondag 1 april 2018 12:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Symph komt er maar bekaaid van af.
Dat is dan wel weer tofquote:Op zondag 1 april 2018 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Een vriendin mocht ze interviewen en ik was haar chauffeur, dus halve middag in de catacomben van Ahoy rondgehangen, met ze gekletst en stukje soundcheck meegepikt en toen 's avonds het concert. Gratis ook nog.
Tof!quote:Op zondag 1 april 2018 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Een vriendin mocht ze interviewen en ik was haar chauffeur, dus halve middag in de catacomben van Ahoy rondgehangen, met ze gekletst en stukje soundcheck meegepikt en toen 's avonds het concert. Gratis ook nog.
tof!quote:Op zondag 1 april 2018 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Is dit een soort eigen top 2000 van jou?quote:
"DJ Peaceman - Peaceman's top 1000"quote:Op zondag 1 april 2018 12:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is dit een soort eigen top 2000 van jou?
Mijn persoonlijk top 1000 van vorig jaar.quote:Op zondag 1 april 2018 12:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bal zequote:Op zondag 1 april 2018 12:41 schreef MadMaster het volgende:
I'm off, eens kijken of er nog ergens een bal geslagen wordt...
Veel plezierquote:Op zondag 1 april 2018 12:41 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2018 12:41 schreef MadMaster het volgende:
veel plezierquote:Op zondag 1 april 2018 12:41 schreef MadMaster het volgende:
Eigenlijk is het een beetje per ongeluk ontstaan.quote:Op zondag 1 april 2018 12:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En, als het goed is, wordt het alleen maar beterquote:Op zondag 1 april 2018 12:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een beetje per ongeluk ontstaan.
Ik wilde een keer gaan draaien, maar had geen inspiratie wat te draaien en toen dacht ik: Als ik nou eens mijn top 1000 erbij pak... gewoon onderaan beginnen en dan zien we wel. Tot mijn verbazing werd dat leuk gevonden en werd de nieuwsgierigheid van de mensen hier geprikkeld. Toen ben ik maar doorgegaan... En aangezien we nog in de 800 zitten, zullen er nog vele uitzendingen volgen.
Leuk! Ben benieuwd wat er allemaal in je top 100 staatquote:Op zondag 1 april 2018 12:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een beetje per ongeluk ontstaan.
Ik wilde een keer gaan draaien, maar had geen inspiratie wat te draaien en toen dacht ik: Als ik nou eens mijn top 1000 erbij pak... gewoon onderaan beginnen en dan zien we wel. Tot mijn verbazing werd dat leuk gevonden en werd de nieuwsgierigheid van de mensen hier geprikkeld. Toen ben ik maar doorgegaan... En aangezien we nog in de 800 zitten, zullen er nog vele uitzendingen volgen.
Dat is in elk geval mijn mening.quote:Op zondag 1 april 2018 12:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En, als het goed is, wordt het alleen maar beter
Na hoeveel nummers deed ie zijn shirt uit?quote:Op zondag 1 april 2018 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is precies waarom ik geen top x kan maken. Zo'n lijst maken duurt langer dan dat ik mijn mening van dat moment en/of gemoedstoestand vast kan houdenquote:Op zondag 1 april 2018 12:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Leuk! Ben benieuwd wat er allemaal in je top 100 staat![]()
Hoe heb je het dan uitgekozen? Lijkt me erg moeilijk om je favorieten te rangschikken.
voorkeuzelijst maken en dan schrappen. Dan erachter komen dat er nummers ontbreken. Die weer toevoegen. En weer schrappen en dan op een bepaald moment volgorde gaan bepalen, waarbij de plek naarmate we hoger komen betrouwbaarder is. Maar goed. Kost wel maanden werk. (elke week enkele uren, want ik draaide gewoon ook nog shows over andere onderwerpen tussendoor. Volgens mij ben ik begonnen in september en was in december de hele lijst af)quote:Op zondag 1 april 2018 12:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Leuk! Ben benieuwd wat er allemaal in je top 100 staat![]()
Hoe heb je het dan uitgekozen? Lijkt me erg moeilijk om je favorieten te rangschikken.
Ja daarom, bij mij wisselt het telkens. Als ik een zou maken zou ik over een maand weer alles herindelen omdat ik steeds wissel van favoriete nummers.quote:Op zondag 1 april 2018 12:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit is precies waarom ik geen top x kan maken. Zo'n lijst maken duurt langer dan dat ik mijn mening van dat moment en/of gemoedstoestand vast kan houden
Dat is wel mijn eigen punt van kritiek op mijn eigen lijst. Zou nu zeker anders zijn.quote:Op zondag 1 april 2018 12:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja daarom, bij mij wisselt het telkens. Als ik een zou maken zou ik over een maand weer alles herindelen omdat ik steeds wissel van favoriete nummers.
idd. Sowieso als je een nummer een paar keer draait, blijft het natuurlijk wel een favoriet, maar dan gaat-ie wel een stukje naar beneden op de lijst omdat het bijzondere er dan weer even van af is.quote:Op zondag 1 april 2018 12:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja daarom, bij mij wisselt het telkens. Als ik een zou maken zou ik over een maand weer alles herindelen omdat ik steeds wissel van favoriete nummers.
Ik ben altijd klakkeloos uitgegaan van kraaien tellen, maar nu je het zegt....quote:Op zondag 1 april 2018 12:54 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ze met hun artiestennaam 'tellende kraaien' of 'kraaien tellen' bedoelen
Engels is een moeilijke taal.
daarom is het ook een momentopname en moet ik elk jaar opnieuw beginnenquote:Op zondag 1 april 2018 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
idd. Sowieso als je een nummer een paar keer draait, blijft het natuurlijk wel een favoriet, maar dan gaat-ie wel een stukje naar beneden op de lijst omdat het bijzondere er dan weer even van af is.
Niet met alle nummers, maar wel met velen.
Mijn enige punt van kritiek op het nalezen van de lijst is dat Piece of my heart niet van Janis Joplin is.quote:Op zondag 1 april 2018 12:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is wel mijn eigen punt van kritiek op mijn eigen lijst. Zou nu zeker anders zijn.
Ik dus tellende kraaienquote:Op zondag 1 april 2018 12:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben altijd klakkeloos uitgegaan van kraaien tellen, maar nu je het zegt....
quote:Op zondag 1 april 2018 12:54 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ze met hun artiestennaam 'tellende kraaien' of 'kraaien tellen' bedoelen
Engels is een moeilijke taal.
Van hun wiki.quote:Singer Adam Duritz and guitarist David Bryson began playing San Francisco coffeehouses together, performing under the name Counting Crows. The name was taken from One for Sorrow, a British divination nursery rhyme about the superstitious counting of magpies, a member of the crow family.
Ah, er is altijd baas boven baas.quote:Op zondag 1 april 2018 13:00 schreef DJ11 het volgende:
Knap beroerde timing van het topic binnenkomen...![]()
Goedemiddag
Goedemiddag!quote:Op zondag 1 april 2018 13:00 schreef DJ11 het volgende:
Knap beroerde timing van het topic binnenkomen...![]()
Goedemiddag
Bedankt voor het draaien Peacequote:Op zondag 1 april 2018 13:00 schreef peaceman het volgende:
Playlist:
845 Queen - Ride the wild wind
844 George Michael - Freedom '90
843 Bob Marley & the Wailers - Rat race
842 De Dijk - Melkboer met de blues
841 Santana - Maria Maria
840 Radiohead - There there
839 Di-rect - Daydreams in a blackout
838 Chuck Berry - Johnny B. Goode
837 R.E.M. - Oddfellows Local 151
836 Reinard Mey - Gute nacht freunde
835 Eurythmics - Sex Crime (1984)
834 U96 - Das Boot
833 Rolling Stones - Undercover of the night
832 Heaven 17 - Five minutes to midnight
831 Doe Maar - Watje
830 Gino Vanelli - Wild horses
829 David Gray - Babylon
828 Daft Punk - Around the world
827 AC/DC - Thunderstruck
826 John Lennon - Power to the people
825 Guillemots - Made Up Lovesong #43
824 Boudewijn de Groot - Picknick
823 Radiohead - 15 step
822 Paolo Nutini - Scream (funk my life up)
821 Atoms for peace - Ingenue
820 Tom McRae - A and B song
819 Bob Marley & the Wailers - Exodus
818 Beatles - Girl
817 Incubus - Nice to know you
816 Ocean Colour Scene - Hundred Mile High City
815 Maccabees - Pelican
814 Janis Joplin - Piece of my heart
813 Counting crowes - Round here
812 Nirvana - Lithium
811 Golden Earrings - Sound of the screaming day
En als je je vermaakt hebt, hou dan het rooster in de gaten. Het vervolg is soms sneller dan je denkt. En dan zijn er ook de shows van mijn gewaardeerde collega's natuurlijk!
quote:Op zondag 1 april 2018 12:58 schreef peaceman het volgende:
De laatste:
Jij bent bevooroordeeldquote:
quote:Op zondag 1 april 2018 13:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Peaceman. Heb toch een behoorlijk deel meegekregen, tussen de paasbedrijven door.
En allemaal goed en lekker eigenlijk
Waarschijnlijk wel. Jij bent van de details. Maar volgens de tag van het nummer niet.quote:Op zondag 1 april 2018 13:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb de versie natuurlijk niet gehoord, maar was 814 niet van Big Brother and the Holding Company?
Fijne lijst hoor!quote:Op zondag 1 april 2018 13:00 schreef peaceman het volgende:
Playlist:
843 Bob Marley & the Wailers - Rat race
842 De Dijk - Melkboer met de blues
841 Santana - Maria Maria
840 Radiohead - There there
839 Di-rect - Daydreams in a blackout
838 Chuck Berry - Johnny B. Goode
837 R.E.M. - Oddfellows Local 151
836 Reinard Mey - Gute nacht freunde
835 Eurythmics - Sex Crime (1984)
834 U96 - Das Boot
833 Rolling Stones - Undercover of the night
832 Heaven 17 - Five minutes to midnight
831 Doe Maar - Watje
830 Gino Vanelli - Wild horses
829 David Gray - Babylon
828 Daft Punk - Around the world
827 AC/DC - Thunderstruck
826 John Lennon - Power to the people
825 Guillemots - Made Up Lovesong #43
824 Boudewijn de Groot - Picknick
823 Radiohead - 15 step
822 Paolo Nutini - Scream (funk my life up)
821 Atoms for peace - Ingenue
820 Tom McRae - A and B song
819 Bob Marley & the Wailers - Exodus
818 Beatles - Girl
817 Incubus - Nice to know you
816 Ocean Colour Scene - Hundred Mile High City
815 Maccabees - Pelican
814 Janis Joplin - Piece of my heart
813 Counting crowes - Round here
812 Nirvana - Lithium
En als je je vermaakt hebt, hou dan het rooster in de gaten. Het vervolg is soms sneller dan je denkt. En dan zijn er ook de shows van mijn gewaardeerde collega's natuurlijk!
Ik heb eens op Kazaa Maakt van uw scheet een donderslag van Grace Jones gedownload.quote:Op zondag 1 april 2018 13:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Jij bent van de details. Maar volgens de tag van het nummer niet.
quote:Op zondag 1 april 2018 13:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb eens op Kazaa Maakt van uw scheet een donderslag van Grace Jones gedownload.
Toch zou ik 'm zo niet in mn top 1000 zetten.
Sowieso niet
[..]
Ik heb eens op Kazaa Maakt van uw scheet een donderslag van Grace Jones gedownload.
Sowieso niet
Maar die Stacy zou nooit door de audities van een talentenjacht komen!quote:
Jaja point taken en gewijzigdquote:Op zondag 1 april 2018 13:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sowieso niet
Ik vond dat ze er wel erg weinig een eigen twist aan gaf.quote:
Zit weer veel moois tussenquote:Op zondag 1 april 2018 13:00 schreef peaceman het volgende:
Playlist:
<... >
812 Nirvana - Lithium
[..]
Sowieso niet
Sowieso zijn al die juryleden niet goed bij hun hoofd.quote:Op zondag 1 april 2018 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar die Stacy zou nooit door de audities van een talentenjacht komen!Veel te verlegen stemmetje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
nee. Die komt ooit nog een keer.quote:Op zondag 1 april 2018 13:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Peace heb je trouwens ooit nog die 2e helft 1987 gedaan?
Ok, mooi dan heb ik 'm dus ook niet gemist.quote:
quote:Op zondag 1 april 2018 13:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso zijn al die juryleden niet goed bij hun hoofd.
In de trant van dit onderwerp heeft Dave Grohl een hele goeie quote gemaakt.Had ik al eens gezien ja, en ik begrijp 'm!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso heb je met dit soort talentenjachten met name in Amerika heel vaak dat een zielig verhaal over een zieke moeder, of als je een (overduidelijke fake) paniekaanval voor het zingen hebt, VEEL meer kans om door te gaan. "You are so brave for doing this" en dat soort dingen krijg je dan te horen.Die stunt met die rappende rabbi was dan ook geweldig!
![]()
quote:Op zondag 1 april 2018 13:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso zijn al die juryleden niet goed bij hun hoofd.
In de trant van dit onderwerp heeft Dave Grohl een hele goeie quote gemaakt.Helamaal mee eens. Ik zou alleen niet weten waarom je geen computer mag gebruiken; dat is ook maar gewoon een middel of instrument.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee precies.. eigenlijk had ik dus prima ja kunnen zeggen...was je nooit opgevallen.quote:Op zondag 1 april 2018 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ok, mooi dan heb ik 'm dus ook niet gemist.
Ja, slaat nergens meer op. Een beetje acteerwerk en hoppa, ik ben de nieuwe X Factor.quote:Op zondag 1 april 2018 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik al eens gezien ja, en ik begrijp 'm!
Sowieso heb je met dit soort talentenjachten met name in Amerika heel vaak dat een zielig verhaal over een zieke moeder, of als je een (overduidelijke fake) paniekaanval voor het zingen hebt, VEEL meer kans om door te gaan. "You are so brave for doing this" en dat soort dingen krijg je dan te horen.Die stunt met die rappende rabbi was dan ook geweldig!
Ja ik zag die reclame ook, wtf?quote:Op zondag 1 april 2018 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij zag ik gisteren een aankondiging dat ze American idol nu ook op RTL uitzenden. Met Katy Perry en Lionel Ritchie in de jury.
Why start now??
Klopt wel, maar ik denk dat ie daarmee bedoelt dat dat minder talent/emotie vergt dan een echt instrument.quote:Op zondag 1 april 2018 13:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helamaal mee eens. Ik zou alleen niet weten waarom je geen computer mag gebruiken; dat is ook maar gewoon een middel of instrument.
Ja of je nou een Gary Moore gitaar hoort of bum-tss-bum-tss-boom-tss......quote:Op zondag 1 april 2018 13:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klopt wel, maar ik denk dat ie daarmee bedoelt dat dat minder talent/emotie vergt dan een echt instrument.
Mwa..quote:Op zondag 1 april 2018 13:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klopt wel, maar ik denk dat ie daarmee bedoelt dat dat minder talent/emotie vergt dan een echt instrument.
Ik vind ze vreselijk. Heb dan ook nooit meer dan wat clipjes gezien.quote:Op zondag 1 april 2018 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben zooooo blij dat Symph al die talentenshows niet meer wil zien
Ik vind het soms wel grappig om kleine fragmenten te zien van mensen waar de jury om moet lachen. Dat levert nog goeie beelden op. Verder vind ik het allemaal veel te nep en commercieel.quote:Op zondag 1 april 2018 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij kijken er wel naar!quote:Op zondag 1 april 2018 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja die lui die zich zo voor lul zetten, schijnen (in ieder geval in Amerika) vooraf vaak enorm opgezweept te zijn door mensen van het programma.quote:Op zondag 1 april 2018 13:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel grappig om kleine fragmenten te zien van mensen waar de jury om moet lachen. Dat levert nog goeie beelden op. Verder vind ik het allemaal veel te nep en commercieel.
Ja als de super slechten er uit zijn, is de humor er wel weer uit weg, maar dit soort momenten maken het wel weer enorm goed:quote:Op zondag 1 april 2018 13:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Na de audities vind ik dat soort programma's geen reet meer aan meestal.
Het draait alleen maar om kunnen zingen. Muziek maken is zoveel meer dan dat. Er zijn zelfs wereldberoemde artiesten die verre van geweldig kunnen zingen.quote:Op zondag 1 april 2018 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij kijken er wel naar!
Nu ook The Voice Kids. Vind ik wel wat minder leuk, maar er zitten wel erg goede tussen!
Wel genoten van Ali B bij die stiefdochter van Ben Saunders.quote:Op zondag 1 april 2018 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij kijken er wel naar!
Nu ook The Voice Kids. Vind ik wel wat minder leuk, maar er zitten wel erg goede tussen!
Ook weer mee eens, hoewel na de blind auditions de coaches / jury wel naar meer dingen kijken dan alleen zingen. Bij de battles kun je ook naar huis gestuurd worden als je alleen goed kunt zingen en de ander juist net weer dat beetje extra heeft. Uitstraling enzo.quote:Op zondag 1 april 2018 13:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het draait alleen maar om kunnen zingen. Muziek maken is zoveel meer dan dat. Er zijn zelfs wereldberoemde artiesten die verre van geweldig kunnen zingen.
Welke winnaar van The Voice/Idols whatever is dan ook echt doorgebroken? Enige die in mijn hoofd springt is Adam Lambert.quote:Op zondag 1 april 2018 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook weer mee eens, hoewel na de blind auditions de coaches / jury wel naar meer dingen kijken dan alleen zingen. Bij de battles kun je ook naar huis gestuurd worden als je alleen goed kunt zingen en de ander juist net weer dat beetje extra heeft. Uitstraling enzo.
Maar idd; de echte wereldartiesten vind je zelden met dat soort programma's.
quote:Op zondag 1 april 2018 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wel genoten van Ali B bij die stiefdochter van Ben Saunders.
"Als het niks wordt kun je altijd nog verkeersregelaar worden, vraag maar aan je vader"
Aleen Kelly Claxon, Jennifer Hudson en de jongens van One Direction blijven een beetje succesvol ronghangen.quote:Op zondag 1 april 2018 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook weer mee eens, hoewel na de blind auditions de coaches / jury wel naar meer dingen kijken dan alleen zingen. Bij de battles kun je ook naar huis gestuurd worden als je alleen goed kunt zingen en de ander juist net weer dat beetje extra heeft. Uitstraling enzo.
Maar idd; de echte wereldartiesten vind je zelden met dat soort programma's.
Prima neergezet, maar ik luister dan liever naar de artiest die vandaag of morgen de nieuwe "Vincent" opneemt.quote:Op zondag 1 april 2018 13:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als de super slechten er uit zijn, is de humor er wel weer uit weg, maar dit soort momenten maken het wel weer enorm goed:
Als de Soundmixshow meetelt: Gerard Joling.quote:Op zondag 1 april 2018 13:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Welke winnaar van The Voice/Idols whatever is dan ook echt doorgebroken? Enige die in mijn hoofd springt is Adam Lambert.
Klopt, dat het zulke korte stukjes zijn, vind ik ook erg jammer ja.quote:Op zondag 1 april 2018 13:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Prima neergezet, maar ik luister dan liever naar de artiest die vandaag of morgen de nieuwe "Vincent" opneemt.
Wat trouwens ook bijzonder storend is aan programma's als The Voice, is de ondergeschikte rol die muziek speelt. "Vincent" wordt afgeraffeld in dik twee minuten. Het lijkt DWDD wel.
In de contracten van het programma zelf staat zelfs dat ze geridiculiseerd mogen worden en het programma leugens over hen mag vertellen om de boel wat interessanter te maken!quote:Op zondag 1 april 2018 13:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat mij nog het meeste tegenstaat aan die talentenshows op tv is dat de deelnemers na de show aan een wurgcontract vast zitten.
en meneer Borsato himselfquote:Op zondag 1 april 2018 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Als de Soundmixshow meetelt: Gerard Joling.
Verder Jamai (hoewel die niet echt super groot is) en Sandra van Nieuwland is ook ff wat bekend geweest, maar is nu ook weer vergeten. (Hoewel zij niet de winnaar was, maar 2e werd.)
Verder zijn er nog wel een paar, maar ik kan er niet echt op komen.
Borsatanquote:Op zondag 1 april 2018 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Als de Soundmixshow meetelt: Gerard Joling.
Serieus? Dat onderteken je toch niet vrijwilligquote:Op zondag 1 april 2018 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
In de contracten van het programma zelf staat zelfs dat ze geridiculiseerd mogen worden en het programma leugens over hen mag vertellen om de boel wat interessanter te maken!
Een zangeres die ik ken, heeft meegedaan aan The Voice. Ze is een heel eind gekomen, tot ver in de live-shows, maar ze wilde beslist niet winnen. Juist vanwege dat wurgcontract. Ze wilde gewoon haar coverband beter in de markt kunnen zetten; wegens "bekend van tv" hogere gages kunnen vragen.quote:Op zondag 1 april 2018 13:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat mij nog het meeste tegenstaat aan die talentenshows op tv is dat de deelnemers na de show aan een wurgcontract vast zitten.
Je onderschat hoe graag sommige mensen beroemd willen zijn.quote:Op zondag 1 april 2018 13:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Serieus? Dat onderteken je toch niet vrijwillig
Tja alles voor the shot to fame he.quote:Op zondag 1 april 2018 13:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Serieus? Dat onderteken je toch niet vrijwillig
Ja okee.quote:Op zondag 1 april 2018 13:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je onderschat hoe graag sommige mensen beroemd willen zijn.
Nee tuurlijk niet, maar er zijn genoeg gekken in de wereld die dat geen reet kan schelen.quote:Op zondag 1 april 2018 13:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja okee.
Ik bedoelde idd "Dat onderteken je toch niet als je een beetje eigenwaarde hebt".
Denk dat Patricia Paay echt pissig zou worden als ze die roddel hoorde.quote:Op zondag 1 april 2018 13:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dus misschien had Waylon helemaal geen seks met Patricia Paay?
Ze staat te schuimbekkenquote:Op zondag 1 april 2018 13:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Denk dat Patricia Paay echt pissig zou worden als ze die roddel hoorde.
quote:Op zondag 1 april 2018 13:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Boze tongen beweren dat Paay dat hele pis-gedoe zelf in de publiciteit heeft gebracht. Het leverde haar weer de nodige tv-exposure op. Lekker janken aan tafel in de talkshows.... - Inmiddels is ze een prominente kandidaat in dat pottenbak-programma van SBS. Zo rolt het balletje; en mensen trappen erin.quote:Op zondag 1 april 2018 13:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb deze cover wel vaker gehoord, maar ik vraag me serieus af waarom het überhaupt is uitgebracht. Op welk punt voegt het ook maar IETS toe aan het origineel?quote:Op zondag 1 april 2018 13:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Je moet van goeden huize komen als je Ann Wilson wilt evenaren. En dat doet deze zangeres niet, imo.
Nou, dat was me dat schandaaltje wel waard dan.quote:Op zondag 1 april 2018 13:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Inmiddels is ze een prominente kandidaat in dat pottenbak-programma van SBS.
Bah wat een smerig wijf is het tochquote:Op zondag 1 april 2018 13:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Boze tongen beweren dat Paay dat hele pis-gedoe zelf in de publiciteit heeft gebracht. Het leverde haar weer de nodige tv-exposure op. Lekker janken aan tafel in de talkshows.... - Inmiddels is ze een prominente kandidaat in dat pottenbak-programma van SBS. Zo rolt het balletje; en mensen trappen erin.
You was gonna pay yo child support, but then you got high?quote:
Je zult nooit meer op dezelfde manier naar deze scene kunnen kijken!quote:Op zondag 1 april 2018 13:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, dat was me dat schandaaltje wel waard dan.
quote:Op zondag 1 april 2018 13:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
You was gonna pay yo child support, but then you got high?![]()
Ja ik heb hier en daar waarschijnlijk nog wel wat rondlopen, moet ook gebeurenquote:Op zondag 1 april 2018 13:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
You was gonna pay yo child support, but then you got high?![]()
Kon ik toch al een tijdje niet meerquote:Op zondag 1 april 2018 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Je zult nooit meer op dezelfde manier naar deze scene kunnen kijken!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 april 2018 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kon ik toch al een tijdje niet meer
[ afbeelding ]
Nederlandse lentes in een notendop.quote:Op zondag 1 april 2018 14:10 schreef MadMaster het volgende:
En daar zijn we weer.
Alles alsnog afgelast wegens het baggerweer...
quote:Op zondag 1 april 2018 14:10 schreef MadMaster het volgende:
En daar zijn we weer.
Alles alsnog afgelast wegens het baggerweer...
Mooi moment om eindelijk eens 3 oude desktop PC's (één nog met Windows Millennium Edition en één met met Windows 95quote:Op zondag 1 april 2018 14:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nederlandse lentes in een notendop.
Succes!quote:Op zondag 1 april 2018 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi moment om eindelijk eens 3 oude desktop PC's (één nog met Windows Millennium Edition en één met met Windows 95) , bijbehorende netwerkkabels, een switchbox, 2 toetsenborden, 3 externe harde schijven en nog meer randapparatuur te ontmantelen.
Heb meteen zo'n 9 stekkers minder onder mijn desk ingeplugd zitten...
Zekersquote:Op zondag 1 april 2018 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even tussendoor, is het gelukt om het bestand te downloaden?
Zin in!quote:Op zondag 1 april 2018 18:09 schreef peaceman het volgende:
Omdat ik het niet kan laten:
Programma van vandaag
19:30 - 21:30 DJ Peaceman - Peaceman's top 1000 deel 6
Dat is ook niet verplicht hoor. Is al leuk als je luistert.quote:Op zondag 1 april 2018 18:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zin in!![]()
![]()
![]()
ik moet voor een tentamen een beginnetje maken dus ik ga denk ik niet echt reageren
Avett Brothers zijn altijd wel OK.quote:Op zondag 1 april 2018 17:02 schreef DJ11 het volgende:
Zo hè.... dit springt er echt wel uit deze week:
En het is hier dan weer een cover van:
(allebei mooi)
quote:Op zondag 1 april 2018 18:09 schreef peaceman het volgende:
Omdat ik het niet kan laten:
Programma van vandaag
19:30 - 21:30 DJ Peaceman - Peaceman's top 1000 deel 6
quote:Op zondag 1 april 2018 18:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Avett Brothers zijn altijd wel OK.
[..]
Ik heb vanmiddag heel tegen mijn gewoonten in aan de Schrobbelèr gezeten, dus ik weet niet of ik wakker blijf, maar ik ga in elk geval luisteren vanaf half acht
ik dacht dat je niet ging reagerenquote:
Ik lees mijn aantekeningen een beetje door op dit moment, dat kan ik nog wel tegelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |