ah oké, mooi zoquote:
quote:
hahaquote:Op vrijdag 30 maart 2018 03:33 schreef devzero het volgende:
Soms wou ik dat het me echt wat uitmaakte
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 03:33 schreef devzero het volgende:
Soms wou ik dat het me echt wat uitmaakte
quote:
in FB?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 03:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb je topic gelezen en ik ben niet erg hoopvol. Misschien zit ik te lang op Fok!
Ja nou ja ze kijken maarquote:
Het kan Danny allemaal niet schelen, zolang er maar reclame opbrengsten zijn. En dat spiegelt zich af in de acties van de FAs en de mods.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 03:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja nou ja ze kijken maar
Vond het vooral erg hypocriet daar ze in die hoek vaak de mond vol hebben van racisme
Maar eerlijk. Hij lijkt ook wel op een aap toch ? Niet omdat ie zwart is maar gewoon omdat hij lelijk is.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 03:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja nou ja ze kijken maar
Vond het vooral erg hypocriet daar ze in die hoek vaak de mond vol hebben van racisme
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | __.....__ __.....__ _..._ .-'' '. .-'' '. .' '. .| / .-''"'-. `. .| .| / .-''"'-. `. . .-. . .' |_ / /________\ \ .' |_ .' |_ / /________\ \| ' ' | .' || | .' | .' || || | | | '--. .-'\ .-------------''--. .-''--. .-'\ .-------------'| | | | | | \ '-.____...---. | | | | \ '-.____...---.| | | | | | `. .' | | | | `. .' | | | | | '.' `''-...... -' | '.' | '.' `''-...... -' | | | | | / | / | / | | | | `'-' `'-' `'-' '--' '--' |
quote:
Ieder zijn eigen smaak (voor mij hoeft het ook niet)quote:
SPOILER: Aloas voorkeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier op werk.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 04:56 schreef sp3c het volgende:
nou ik ga maar weer eens, daarna lang weekend bros
werkzequote:Op vrijdag 30 maart 2018 04:56 schreef sp3c het volgende:
nou ik ga maar weer eens, daarna lang weekend bros
Ik zij nog dat zei zich nergens mee moest bemoeienquote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:10 schreef devzero het volgende:
zij en zei door elkaar halen is wel een grote faal
die komt tegenwoordig tussen pak hem beet kwart voor 3 en half 4.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:10 schreef devzero het volgende:
Waar is aloatjesdans trouwens? Komt die niet meer langs op dit vroege uur?
mooi gezegdquote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zij nog dat zei zich nergens mee moest bemoeien
Doet hij ook al of hij een baan heeftquote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die komt tegenwoordig tussen pak hem beet kwart voor 3 en half 4.
dan maar een ninja editquote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan er niks anders van maken
Dat heeft ie wel hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Doet hij ook al of hij een baan heeft
begin 40 toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is al bijna 50, dus ik hoop het wel
Dit verzin jequote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:20 schreef devzero het volgende:
[..]
twitter: aloa70, kpd aanmeldtopic ...., gemeld ergens in deze reeks...
quote:
quote:
Goed, dat kan hij verzinnen.quote:Op zondag 6 december 2015 12:35 schreef aloa het volgende:
Ik moet alle forums een keer bekijken![]()
17-09-1970
Zoiets, alleen kom ik dan in de knoei met mijn eind 20 kinderen.quote:
Beter!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:26 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Zoiets, alleen kom ik dan in de knoei met mijn eind 20 kinderen.
Ik was er ff niet vanwege psychose van mijn zoon 12 mrt. Dat wilde ik nog wel even zeggen.
Wat een hel was dat. Met de ruzie hier was het beter weg te blijven.
Zoon gaat nu weer goed. Hopelijk blijft het bij deze ene keer.
morgen ook nog even hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:33 schreef -sabine- het volgende:
Maar met Pasen toch niet? Hoewel dat voor Mij een gewoon weekend is. Een lekker lang weekend.
zekerquote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:34 schreef -sabine- het volgende:
En jouw ramen? Alles naar wens gegaan? Wij zoeken zaterdag model en kleur uit.
nicequote:Op vrijdag 30 maart 2018 06:09 schreef -sabine- het volgende:
Ik heb al 30 jaar kunststof in de woonkamer en gang. Vorig jaar boven alles gedaan, incluis de dakkapel. Heerlijk dat weinige onderhoud. Nu is de keuken aan de beurt. De achterkamer weten we nog niet. Mogelijk bouwen we daar uit en dan hoeven er geen ramen/openslaande deuren in.
Werkze straks. Ik draai mij nog even om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |