ah oké, mooi zoquote:
quote:
hahaquote:Op vrijdag 30 maart 2018 03:33 schreef devzero het volgende:
Soms wou ik dat het me echt wat uitmaakte
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 03:33 schreef devzero het volgende:
Soms wou ik dat het me echt wat uitmaakte
quote:
in FB?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 03:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb je topic gelezen en ik ben niet erg hoopvol. Misschien zit ik te lang op Fok!
Ja nou ja ze kijken maarquote:
Het kan Danny allemaal niet schelen, zolang er maar reclame opbrengsten zijn. En dat spiegelt zich af in de acties van de FAs en de mods.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 03:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja nou ja ze kijken maar
Vond het vooral erg hypocriet daar ze in die hoek vaak de mond vol hebben van racisme
Maar eerlijk. Hij lijkt ook wel op een aap toch ? Niet omdat ie zwart is maar gewoon omdat hij lelijk is.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 03:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja nou ja ze kijken maar
Vond het vooral erg hypocriet daar ze in die hoek vaak de mond vol hebben van racisme
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | __.....__ __.....__ _..._ .-'' '. .-'' '. .' '. .| / .-''"'-. `. .| .| / .-''"'-. `. . .-. . .' |_ / /________\ \ .' |_ .' |_ / /________\ \| ' ' | .' || | .' | .' || || | | | '--. .-'\ .-------------''--. .-''--. .-'\ .-------------'| | | | | | \ '-.____...---. | | | | \ '-.____...---.| | | | | | `. .' | | | | `. .' | | | | | '.' `''-...... -' | '.' | '.' `''-...... -' | | | | | / | / | / | | | | `'-' `'-' `'-' '--' '--' |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |