SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.
Gup heeft honger, voer hem maar!You sound reasonable...Time to up my medication.
Je mag 'm gebruiken voor een volgende TTquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je mag 'm gebruiken voor een volgende TT
Dat is standaard met de lijst van peacemanquote:Op donderdag 29 maart 2018 22:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Lekkere deunen, over het algemeen dan
Maar 888 is wel weer een mooi nummer om mee te beginnen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:35 schreef Rafeiro het volgende:
Niet meer? Dit is zo'n onhandig nummer
Hmm een palindroom, vooruit dan maar.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar 888 is wel weer een mooi nummer om mee te beginnen natuurlijk.
Gewoon een goede marathonuitzending van Peacemanquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon een goede marathonuitzending van Peaceman
Luister naar de getallenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:46 schreef peaceman het volgende:
[..]wat bekokstoven jullie allemaal hier?
Goedemorgen trouwens!
Luisteren naar nummers is logischer.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Luister naar de getallen![]()
Goedemorgen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:59 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
5-3 verloren met golfen
4-4 wijn drinken met oud collega Jasper
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:59 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
5-3 verloren met golfen
Volgende week donderdag weer een kans met de competitiequote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:04 schreef peaceman het volgende:
[..]Toch nog een puntje binnengehaald dan!
Het aanbod is momenteel zeer magertjes, dus claim wat je wilt, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:03 schreef peaceman het volgende:
Ik wil eventueel vanavond wel verder gaan met mijn top 1000, maar wil ook niet continue ‘zendtijd’ claimen... dus al iemand anders wil hoor ik het graag. Zo niet dan plan ik mezelf vanmiddag voor vanavond in.
Hoe werkt dat golf wedstrijd systeem?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:59 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
5-3 verloren met golfen
Je speelt 18 holes. win je de hole krijg je een plusje, verlies je de hole een minnetje, speel je gelijk dan een nulletje. Dan kijken naar het eind resultaat.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe werkt dat golf wedstrijd systeem?
Per hole?
Over de wijn wedstrijd hoef ik geen uitleg, dat ken ik wel...
Aha...quote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:37 schreef just me het volgende:
[..]
Je speelt 18 holes. win je de hole krijg je een plusje, verlies je de hole een minnetje, speel je gelijk dan een nulletje. Dan kijken naar het eind resultaat.
Dit is niet de variant die het meest gespeeld wordt maar wel leuk
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:03 schreef peaceman het volgende:
Ik wil eventueel vanavond wel verder gaan met mijn top 1000, maar wil ook niet continue ‘zendtijd’ claimen... dus al iemand anders wil hoor ik het graag. Zo niet dan plan ik mezelf vanmiddag voor vanavond in.
sowieso kan je de lijst min of meer volgen door de lijsten die ik na afloop post, maar meeluisteren is leuker natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vanavond weer eens kan luisteren.
Je snapt het !quote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha...
Maar nou wil ik het weten ook:
Gaan de minnetjes van de plusjes af?
Die zit in de maxi-cosi in de python.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
Melting nog niet geweest met het lekkers op vrijdag?
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
Melting nog niet geweest met het lekkers op vrijdag? Dan gooi ik er vandaag paaseitjes in. Omdat het bijna Pasen is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor ieder wat wils.
Hmm, bij de Hema hebben ze paaseitjes met zeezout karamel, te ergquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
Melting nog niet geweest met het lekkers op vrijdag? Dan gooi ik er vandaag paaseitjes in. Omdat het bijna Pasen is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor ieder wat wils.
Shit, moet nog tickets halen voor de foute Q Music Party in Den Boschquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:58 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
het is foute vrijdag op Q music, ik denk dat Vout de boel heeft overgenomen daar
Ach shit ja, moet ik zo ook nog doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:55 schreef peaceman het volgende:
Boodschappen doen op goede vrijdag is geen aanrader. Net zo erg als met kerst...
Nee hoor, dat moet helemaal nietquote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:09 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
[..]
Shit, moet nog tickets halen voor de foute Q Music Party in Den Bosch
Ik moet dat morgen nog doen. Zal ook wel erg zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:55 schreef peaceman het volgende:
Boodschappen doen op goede vrijdag is geen aanrader. Net zo erg als met kerst...
Ik ga toch niet vertellen waar ik allemaal wakker geworden benquote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Vandaag een jaar geleden werd ik in Malaga wakker, en morgenavond een jaar geleden ging ik slapen in Lyon. zoefzoef
heel vroeg gaan. Misschien dat het dan meevalt.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik moet dat morgen nog doen. Zal ook wel erg zijn.
Ja, nou worden we nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga toch niet vertellen waar ik allemaal wakker geworden ben
ik word sowieso niet wakker, dus ik heb ook niks te vertellenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga toch niet vertellen waar ik allemaal wakker geworden ben
het meest bizarre was afgelopen week bij de acupuncturist, de naaldjes waren gezet, warmtelampen aan en toen ik na 20 minuten wakker werd had ik echt van waar ben ik nu weer..quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:17 schreef just me het volgende:
[..]
het meest bizarre was afgelopen week bij de acupuncturist, de naaldjes waren gezet, warmtelampen aan en toen ik na 20 minuten wakker werd had ik echt van waar ben ik nu weer..
ik had echt even heel diep geslapen
* OscarMopperkont wilt ook eerder naar huis.... nou ja, stoppen met werken....quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
Is het al 16:45 uur? Het is zo rustig vandaag... tijd schiet niet echt op. Zo maar eens overleggen of ik eerder weg kan.
jij slaapt ook echt met Jan en alleman hè?!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:17 schreef just me het volgende:
[..]
het meest bizarre was afgelopen week bij de acupuncturist, de naaldjes waren gezet, warmtelampen aan en toen ik na 20 minuten wakker werd had ik echt van waar ben ik nu weer..
ik had echt even heel diep geslapen
Bijna een soort van tweede carnaval, ga jij ook?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:46 schreef Tuned22 het volgende:
De Snollebollekes komen op de Foute Party
welke film ga je zo kijken?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop maar dat ik zo tijdens de film niet in slaap ga vallen
Ik ga in ieder geval een uur eerder naar huis!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont wilt ook eerder naar huis.... nou ja, stoppen met werken....
* OscarMopperkont is al thuis
Zon schijnt enzo
En hoop te doen dit weekend.
Sleepless in Seattlequote:
dan moet ze eerst nog even wat uurtjes reizen om daar sleepless te zijn.quote:
Heerhugowaard, Seattle, in beide steden schijnt het altijd slecht weer te zijn. Dus ach, zoveel verschillen ze niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan moet ze eerst nog even wat uurtjes reizen om daar sleepless te zijn.
Ingewikkeld.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:56 schreef just me het volgende:
[..]
Je snapt het !
Ik speel samen met iemand van mijn club tegen 2 mensen van n ander team. Een team bestaat uit 6 mensen, hoeveel mensen lopen tegelijk door de baan. Er zijn 6 teams
Leuk, ik ga proberen een gedeelte in ieder geval mee te luisterenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:57 schreef peaceman het volgende:
Bezig met de voorbereidingen voor vanavond.
Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ Peaceman - Peaceman's Top 1000 deel 4
(mogelijk ook verlenging)
gezellig!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Leuk, ik ga proberen een gedeelte in ieder geval mee te luisteren
Neequote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:43 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Bijna een soort van tweede carnaval, ga jij ook?
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
Is het al 16:45 uur? Het is zo rustig vandaag... tijd schiet niet echt op. Zo maar eens overleggen of ik eerder weg kan.
quote:
ow ja... vrouwen he?! Impulsief.. wispelturig..quote:
Och, de ene keer wel, de andere keer plotseling nietquote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow ja... vrouwen he?! Impulsief.. wispelturig..
Precies...quote:Op vrijdag 30 maart 2018 16:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Och, de ene keer wel, de andere keer plotseling niet
Voor n00bie, deze heeft hij gemist denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval een uur eerder naar huis!
quote:19:00 - 20:00 Dj Broertje - Beste bazenplaten
Ah, idd ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor n00bie, deze heeft hij gemist denk ik.
Geachte bazenplaat, ik ken voorlopig nie op de tv, want ik werd zojuist gegrepen door me buurman ze bouvierquote:
Het is ook een goede vrijdagquote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, idd ja.
Klinkt als een goede vrijdag.
Bij mij was ie voorbij voor ik er erg in had. Tijd een beetje vergeten, dus ik was te laat bij de fysio.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is ook een goede vrijdagAlleen duurde die op het werk wel lang.
Die lui kunnen je echt f*cking pijn doen jaquote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij mij was ie voorbij voor ik er erg in had. Tijd een beetje vergeten, dus ik was te laat bij de fysio.
Vijf minuten minder pijn lijden dus
Nu weekend!
Ik kon hem niet buigen en niet strekken, zat echt maar een paar cm. beweging in.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die lui kunnen je echt f*cking pijn doen ja
Nadat ik m'n elleboog uit de kom en gebroken had kon ik mijn arm niet meer volledig strekken.
Gaat die droplul er met z'n volle gewicht op hangen
Achteraf prima, maar was toentertijd niet leuk
Is dat niet om te fappen zonder dat jij het bent?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kon hem niet buigen en niet strekken, zat echt maar een paar cm. beweging in.
Fysio duwt hem elke keer net door de pijngrens heen, gaat wel steeds verder, maar leuk is anders ja.
Ik ga elke keer op mijn andere hand liggen om te voorkomen dat ik hem sla.
Dat kan ook jaquote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is dat niet om te fappen zonder dat jij het bent?
Gaat goed en met u?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:44 schreef Rafeiro het volgende:
Maar hoe is het met browietje? (mix tussen broertje en bowie, wiet staat er los van)
So-so. Volgende week uitslag van een MRI.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Gaat goed en met u?
yesquote:
Beetje wel jaquote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:03 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Is dit nummer een voorbode voor de rest?
Hoi livelink!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:03 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Is dit nummer een voorbode voor de rest?
Inderdaad zeg!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:05 schreef Melting het volgende:
Broertje... deze muziek ben ik niet van je gewend.
Oei, ik ben net thuis en ik moet nog ontstressen. Weet niet of dat me gaat lukken met deze muziek. Maar ik geef het een kans.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:05 schreef Melting het volgende:
Broertje... deze muziek ben ik niet van je gewend.
Niet goed?quote:
Gewoon in de lotushouding gaan zitten, ogen dicht en dan "The killers, we murder you in battle" chanten.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Oei, ik ben net thuis en ik moet nog ontstressen. Weet niet of dat me gaat lukken met deze muziek. Maar ik geef het een kans.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon in de lotushouding gaan zitten, ogen dicht en dan "The killers, we murder you in battle" chanten.
Wel goedquote:
Backwards lyrics! You Satan, you!quote:
Avondquote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:11 schreef peaceman het volgende:
Jammer dat je niks met gitaren draait
Goede avond
Ik laat het gedreun even aan jullie over, ik probeer hier 78 verschillende versies van I Feel Love aan elkaar te plakken...quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Backwards lyrics! You Satan, you!
oh je was naar de biosquote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Te moe om nog wat te zeggen of doen, maar ik ben niet in slaap gevallen bij de film. Indrukwekkende film: Bankier van het verzet. Mevrouw met 2 jochies van ik gok 7 en 9 ging na wat heftige scenes toch maar weg.
mooiquote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:18 schreef peaceman het volgende:
Dit zijn vooral artiesten die ontbreken in mijn top 1000, dus dat is wel leuk.
Wil ik ook nog gaan zien.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Te moe om nog wat te zeggen of doen, maar ik ben niet in slaap gevallen bij de film. Indrukwekkende film: Bankier van het verzet. Mevrouw met 2 jochies van ik gok 7 en 9 ging na wat heftige scenes toch maar weg.
Goede film is het inderdaad.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
avondquote:
Je staat niet met je hoofd tegen je dartbord te rammen?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:22 schreef Rafeiro het volgende:
Niet helemaal mijn stijl, maar ik luister wel al dartende in de keuken, dus post niet veel
Daar ga je ook toch niet naartoe met kinderen van die leeftijd.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik voel me ineens 11.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Megadood. Kijkwijzer zegt "mogelijk schadelijk tot 12 jaar"
quote:
Dit is een redelijk rustig nummer.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik voel me ineens 11.
En nee, ik laat me niet foppen door dit onschuldige begin.
Maiden is sowieso meestal prima te verteren.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maiden is sowieso meestal prima te verteren.
Leuk dat je er wasquote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ben er vandoor bedankt voor de muziek DJ Broertje
Wellicht tot straksquote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ben er vandoor bedankt voor de muziek DJ Broertje
waar dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
deze is weer iets ruiger
Hahaquote:
Geeft niksquote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:38 schreef livelink het volgende:
Sorry, Rammstein is de druppel. Ik haak even af.
Ben ook geen liefhebber van Rammstein.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:38 schreef livelink het volgende:
Sorry, Rammstein is de druppel. Ik haak even af.
Genderneutraal, zeg maar...quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Soms kan ik er niet naar luisteren, en soms vind ik het prima.
Rammstein maakt het bipolaire in mij los.
Ben jij nu ook al kustwacht geworden?quote:
Neequote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al kustwacht geworden?
Did not compute at first.quote:
Hij spreekt toch geen Limburgs?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Did not compute at first.
Ik las het als "bek dicht". Mijn reactie: wtf?!
Ja dit bracht de emancipatie ons dus... wij mannen worden soms gecorrigeerd door vrouwen. Vroeger was dat wel anders.quote:
Ook geen Duits.quote:
Je zat er niet zo heel ver naast...quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En je bent verder wel oké met de werkelijke betekenisquote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bek dicht!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ook geen Duits.
Het is "Bück dich".![]()
Wat een Achterhoekse chirurg aan het einde van een blindedarmoperatie tegen zijn assistenten zegt dus!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ook geen Duits.
Het is "Bück dich".![]()
quote:
Ja hoor. Iedereen mag alles tegen mij zeggen. Of ik er iets op doe, is een andere kwestie.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
En je bent verder wel oké met de werkelijke betekenis
Es ist nur ein Spiel...quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
En je bent verder wel oké met de werkelijke betekenis
WAT ZEG JE?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:49 schreef livelink het volgende:
Broer, wat heb je aangericht?
Agressieverhogende muziek is het. Iedereen is inmiddels aan heten
![]()
Wo ist dein Shuh?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Straks ga je tegen Broertje nog zeggen: "komm fass mich an"!
Sorryquote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:49 schreef livelink het volgende:
![]()
Komt niet door broer.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:49 schreef livelink het volgende:
![]()
Zwarte Piet kan echt niet meerquote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:49 schreef livelink het volgende:
![]()
sinistere taal dat Duitsquote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wo ist dein Shuh?
Du hast ihn verloren...
Schuh!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wo ist dein Shuh?
Du hast ihn verloren...
Do ist der Bahnhof!quote:
Ik dacht dat het wel kon als ik hem tussen een andere 'feestdag' zou frommelen.quote:
Koot en Bie klassieker.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier zit een W.O. II grap in, maar laten we dat maar niet doen!
Ja, maar dat klonk minder eng.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar daarna wordt juist weer in het Engels gezegd dat ze moet ophouden op dromen te leven!
Ah u speelt de excuusneger kaartquote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel kon als ik hem tussen een andere 'feestdag' zou frommelen.
Und stolz!quote:
Oh ja, vandaag vieren we de kruisiging en de dood van Jezus he?!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel kon als ik hem tussen een andere 'feestdag' zou frommelen.
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:53 schreef ToT het volgende:
Maar broertje; wat de vliegende blauwe nueck is er gebeurd met je muziekstijl man!
aanhalingstekens, niet iedereen begrijpt zequote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh ja, vandaag vieren we de kruisiging en de dood van Jezus he?!
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:53 schreef ToT het volgende:
Maar broertje; wat de vliegende blauwe nueck is er gebeurd met je muziekstijl man!
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Absoluut. Hij die stierf voor al mijn zonden....quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]luister dat ook nog veel hoor
Maar heb me ook een beetje meer verdiept in wat metal
Hoofdletters, niet iedereen gebruikt ze....quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
aanhalingstekens, niet iedereen begrijpt ze
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Absoluut. Hij die stierf voor al mijn zonden....
Oh wacht ik ben braaf...
Nep dag...
Username+ondertitel is het hondenras waarvan mijn UI een pup is.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]En dat met je UI!
Who's a good boy! Who's a good boy? Yes you are! You are a good boy!
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]En dat met je UI!
Who's a good boy! Who's a good boy? Yes you are! You are a good boy!
Dat was ter compensatie van jouw hoofdlettergebruik.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoofdletters, niet iedereen gebruikt ze....
U begint met Brandend Zand?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:58 schreef peaceman het volgende:
Lekkere overgang zo naar het volgend uur.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Username+ondertitel is het hondenras waarvan mijn UI een pup is.
Let the caps lock war begin!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was ter compensatie van jouw hoofdlettergebruik.
Ik hoorde al dat dit niet de albumversie was.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:03 schreef peaceman het volgende:
dit is overigens de versie uit de 2 meter sessies.
Ik zou wel een hont willen, maar durf het niet aan met al het gedoe.quote:
Welk geluid?quote:
Nog wel... lekker optimistisch!quote:
Da's betere dan de hakkelende huppelkut..quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze noemen je hier ook wel de 'Kraakhoer'...
Wie is dat hier?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da's betere dan de hakkelende huppelkut..
Klinkt als een nieuwe titel van Suske en Wiske.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da's betere dan de hakkelende huppelkut..
ik denk nog niemand.quote:
de 18+ versie dan...quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinkt als een nieuwe titel van Suske en Wiske.
Meh, gewoon voor iedereen. Zal niks in staan dat ze op straat niet horen.quote:
Dit ,lang geledenquote:
niet echt he?!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:16 schreef ToT het volgende:
Bij deze dacht ik altijd dat het echt zo'n ongewassen hippie was met een stevig bos haar enzo!
Da's Barry McGibb...quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:16 schreef ToT het volgende:
Bij deze dacht ik altijd dat het echt zo'n ongewassen hippie was met een stevig bos haar enzo!
Jawel man!quote:
Nee ik dacht nog een stuk extremer dan dat!quote:
Type Big Mouth/Willem Duijn...quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik dacht nog een stuk extremer dan dat!
Echt in zo'n kringetje met van die hippie chicks zitten, die zaten mee te wiegen op zijn muziek. Bloem in zijn haar enzo. Arie Ribbens buikje enzo.
quote:
kortom jij bent blij met google... kan je je vermoedens ff checken tegenwoordigquote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:21 schreef ToT het volgende:
Maar van Scott Fitzgerald dacht ik eerst ook dat het een Sathya Sai Baba figuur was die een fake Engels klinkende artiestennaam had genomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |