SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.
Gup heeft honger, voer hem maar!You sound reasonable...Time to up my medication.
Je mag 'm gebruiken voor een volgende TTquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je mag 'm gebruiken voor een volgende TT
Dat is standaard met de lijst van peacemanquote:Op donderdag 29 maart 2018 22:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Lekkere deunen, over het algemeen dan
Maar 888 is wel weer een mooi nummer om mee te beginnen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:35 schreef Rafeiro het volgende:
Niet meer? Dit is zo'n onhandig nummer
Hmm een palindroom, vooruit dan maar.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar 888 is wel weer een mooi nummer om mee te beginnen natuurlijk.
Gewoon een goede marathonuitzending van Peacemanquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon een goede marathonuitzending van Peaceman
Luister naar de getallenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:46 schreef peaceman het volgende:
[..]wat bekokstoven jullie allemaal hier?
Goedemorgen trouwens!
Luisteren naar nummers is logischer.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Luister naar de getallen![]()
Goedemorgen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:59 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
5-3 verloren met golfen
4-4 wijn drinken met oud collega Jasper
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:59 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
5-3 verloren met golfen
Volgende week donderdag weer een kans met de competitiequote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:04 schreef peaceman het volgende:
[..]Toch nog een puntje binnengehaald dan!
Het aanbod is momenteel zeer magertjes, dus claim wat je wilt, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:03 schreef peaceman het volgende:
Ik wil eventueel vanavond wel verder gaan met mijn top 1000, maar wil ook niet continue ‘zendtijd’ claimen... dus al iemand anders wil hoor ik het graag. Zo niet dan plan ik mezelf vanmiddag voor vanavond in.
Hoe werkt dat golf wedstrijd systeem?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 07:59 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
5-3 verloren met golfen
Je speelt 18 holes. win je de hole krijg je een plusje, verlies je de hole een minnetje, speel je gelijk dan een nulletje. Dan kijken naar het eind resultaat.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe werkt dat golf wedstrijd systeem?
Per hole?
Over de wijn wedstrijd hoef ik geen uitleg, dat ken ik wel...
Aha...quote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:37 schreef just me het volgende:
[..]
Je speelt 18 holes. win je de hole krijg je een plusje, verlies je de hole een minnetje, speel je gelijk dan een nulletje. Dan kijken naar het eind resultaat.
Dit is niet de variant die het meest gespeeld wordt maar wel leuk
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:03 schreef peaceman het volgende:
Ik wil eventueel vanavond wel verder gaan met mijn top 1000, maar wil ook niet continue ‘zendtijd’ claimen... dus al iemand anders wil hoor ik het graag. Zo niet dan plan ik mezelf vanmiddag voor vanavond in.
sowieso kan je de lijst min of meer volgen door de lijsten die ik na afloop post, maar meeluisteren is leuker natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vanavond weer eens kan luisteren.
Je snapt het !quote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha...
Maar nou wil ik het weten ook:
Gaan de minnetjes van de plusjes af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |