Bus in Nederland? Gewoon cash aan chauffeur geven werkt prima. Is vast duurder maar geld heb ik wel, een ov chipding niet.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet toch een ov chip iets voor hebben
Oh ik heb ook geld zatquote:Op donderdag 29 maart 2018 22:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bus in Nederland? Gewoon cash aan chauffeur geven werkt prima. Is vast duurder maar geld heb ik wel, een ov chipding niet.
Mijn handen schoonmakenquote:Op donderdag 29 maart 2018 22:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ieuw bah... jakkes... wat doe jij in je auto?
Girlfriend experiencequote:Op donderdag 29 maart 2018 22:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wat een loser is die vent. Niet eens een hele nacht met ontbijt voor die meid.
neuken.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ieuw bah... jakkes... wat doe jij in je auto?
Daar is je oplossing om er vanaf te komen.quote:
Word we altijd een beetje naar van.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja hoor eens, het geen filmset als in pretty woman.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Beetje knuffelen en kroelen met een hoer.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor eens het geen filmset als in pretty woman.
Gewoon neuken en oprotten.
Slaap je lekker van
quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje knuffelen en kroelen met een hoer.
met thee en koekjes?quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:52 schreef Harmankardon het volgende:
De yats experience, lekker gezellig.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vroeger, in mijn verlaagde Honda Civic achter op het industrieterreinquote:Op donderdag 29 maart 2018 22:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wie wil dat nu niet, jezelf in de meest vreemde houdingen moeten leggen
Hoiquote:Op donderdag 29 maart 2018 22:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wie wil dat nu niet, jezelf in de meest vreemde houdingen moeten leggen
Met afberende toeschouwers?quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vroeger, in mijn verlaagde Honda Civic achter op het industrieterrein
quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee gewoon de hele nacht laten nilfisken.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor eens, het geen filmset als in pretty woman.
Gewoon neuken en oprotten.
Slaap je lekker van
Echt he? Dat doe je nietquote:Op donderdag 29 maart 2018 22:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
We hebben wel eens gehad dat er een andere auto stopte en dat er een stel in zat dat bleef kijken :’)quote:
Ja dat zei ik, dogging.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
We hebben wel eens gehad dat er een andere auto stopte en dat er een stel in zat dat bleef kijken :’)
Batsautoquote:
dat vind ik lekkerquote:Op donderdag 29 maart 2018 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb kombucha.
Waarom heb ik kombucha?
Er is vrij weinig anders te doen op een station als je drie kwartier moet wachten op een bus dan kijken wat voor drinken er in de koeling bij de AH staat.
Wat zijn je hobbiesquote:Op donderdag 29 maart 2018 22:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat zeg je dan ook in vredesnaam?
Oh, dacht dat dat seks met honden ofzo was :’)quote:
Ik was er al jaren nieuwsgierig naar dus dan maar eens proberen.quote:
Ik ben nu thuis aan het uitleggen waarom ik de slappe lach hebquote:
Hou je ook nog van hobby's ?quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik hou van leuke dingen doen en lekker eten
copdquote:Op donderdag 29 maart 2018 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis aan het uitleggen waarom ik de slappe lach heb
En aangeziem ik klink als een hyena met copd wil ik je aanraden om nu te stoppen met deze ongein![]()
Als we senioren zijn Fax, dan komen de dames vrijwillig in het verzorgingstehuis ganzenborden met de eenzame bejaarden.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:54 schreef Faxie het volgende:
Ik zou al blij zijn met een beetje gezelligheid
quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis aan het uitleggen waarom ik de slappe lach heb
En aangeziem ik klink als een hyena met copd wil ik je aanraden om nu te stoppen met deze ongein![]()
waar ging je ook alweer heen?quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vlucht vertrekt over ongeveer 5 uur maar nog geen zin om te slapen.
Zuipenquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dan ook maar zo'n Armeens meisje erbij halen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als we senioren zijn Fax, dan komen de dames vrijwillig in het verzorgingstehuis ganzenborden met de eenzame bejaarden.
Alle mensen die zodra ze een kind krijgen geen eigen leven meer hebben en alleen nog foto's van een kind posten die zijn geen vrienden meer van mij.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vanmiddag kwam die naast de co-ouder ook langs op Tinder.
niet eens gewoon een stewardess in het vliegtuig pakkenquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Nog ff een Armeense hoer volblaffen voor je het vliegtuig in gaat.
Dan heb je nog 4 uur te gaan...what do to...what to do...quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Afhankelijk van de maatschappij.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
niet eens gewoon een stewardess in het vliegtuig pakken
*stil*quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik dacht dat mijn principes na een paar glazen bier als sneeuw voor de zon weg waren; maar dat doe ik (nog net) niet.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan ook maar zo'n Armeens meisje erbij halen.
Dat duurt nog 5 uur. Voor die tijd moet die zak toch een keer eerder leeg.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
niet eens gewoon een stewardess in het vliegtuig pakken
Nog een Armeense hoer volblaffen. duh.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan heb je nog 4 uur te gaan...what do to...what to do...
klmquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Afhankelijk van de maatschappij.
Beetje knuffelenquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan heb je nog 4 uur te gaan...what do to...what to do...
Dat red een man toch nietquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog een Armeense hoer volblaffen. duh.
Foto's van een kind. Dus niet eens van hun eigen kind, maar van een willekeurig kind? Zou ik ook een beetje griezelig vinden.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle mensen die zodra ze een kind krijgen geen eigen leven meer hebben en alleen nog foto's van een kind posten die zijn geen vrienden meer van mij.
LOT!quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Afhankelijk van de maatschappij.
Voor het gemak ga ik er even van uit dat het hun eigen kind is.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Foto's van een kind. Dus niet eens van hun eigen kind, maar van een willekeurig kind? Zou ik ook een beetje griezelig vinden.
"Heeft u nog iets aan te geven?"quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:02 schreef ElDinosaur het volgende:
dan kan ik je de hand schuddenquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de blaftiefus en mijn longinhoud is vergelijkbaar met een nespressocupje
Hij zit over 5 uur in je, komt ie ff in de cockpit kijkenquote:
echt niet, ik ben geen fitgirlquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij zit over 5 uur in je, komt ie ff in de cockpit kijken
Zal wel krap zitten.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij zit over 5 uur in je, komt ie ff in de cockpit kijken
Zo krijg je nooit mijn fotoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |